Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta+kun+se+ei+edelleenkään+ole+korvaus+mistään.+Se+on+valtionavustus.
Ja+miksi+sen+pitäisi+kattaa+myös+hautaustoimi?+Ja+miksi+haluat+että+ainoastaan+kirkko+saisi+tämän?
25.06.2017 13:12
Evousko+ei+todellakaan+vastaa+todellisuutta,+koska+sellaista+ei+ole+olemassa.+Mutta+evoluutio+on+on+todellisuutta,+sekä+sitä+kuvaava+teoria.+Ei+ole+vielä+kukaan+näitä+kaatanut,+eikä+kyllä+näytä+että+ikinä+kaataisikaan.
25.06.2017 13:09
On+se+kumma+että+nyt+sitten+ihannoidaan+islamia,+kun+yleensä+täälä+huudetaan+että+ne+ovat+kaikki+terroristejä.+Tuleeko+kenellekkään+muule+mieleen+takinkääntäjät....?
25.06.2017 09:34
Ottaisit+nyt+edes+selvää+mitä+tieteessä+tarkoitetaan+teorialla.+Ei+ole+sama+asia+kuin+puhekielessä.+Mistä+teitä+kouluttamattomia+idiootteja+suomessa+sikiää?
25.06.2017 09:31
En+tarkoittanut+tuota+kirjaimellisesti.+Mutta+eihän+idiootti+sitä+voi+tajuta.+Eikä+sinulla+ole+mitään+oikeutta+määrätä+kuka+täällä+saa+kirjoittaa+ja+kuka+ei.
25.06.2017 09:04
Tälle+antivaparille+kaikki+jotka+eivät+usko+sen+horinoita+ja+valheita+ovat+vapareita.+Yritä+siinä+sitten+käydä+järkevää+keskustelua.
25.06.2017 09:00
Mitä+helvettiä+on+super-hiivaleipävilja?+Selaista+ei+ole+olemassakaan,+joten+vähän+vaikea+sellaista+on+kasvattaa.+Heheh
25.06.2017 08:50
No+ei+muuta+kuin+ajamaan+suomeenkin+muslimiuskontoa,+niin+tuokin+onnistuu+suomessa.
24.06.2017 18:08
Hihi+onnistuin+taas+tyhmän+vedättämisessä.+Olet+käyttänyt+koko+päivän+vahdatessa+mitä+vastaan.+Onko+elämäsi+todella+noin+yksinäistä?+Tulisit+nyt+reilusti+ulos+sieltä+kaapistasi+ja+etsisit+sitä+homo+seuraa+mitä+niin+kaipaat.
Ja+aivan+sama+mitä+yrität+trollata,+olet+niin+huono+siinä.+Olet+ilmeisesti+niin+vanha+ja+seniili+että+et+osaa+edes+trollata+kunnolla.+No+enemmän+hauskaa+minulle.+:D
24.06.2017 17:05
Ei+tässä+mistään+itsetunnonkohottamisesta+ole+kyse.+Minulle+on+vain+hupia+jallitella+teitä+tyhmempiä+netissä.++Ja+varsinkin+kun+sinä+olet+niin+helposti+vietävissä.
Ja+parasta+tässä+on+se+että+jos+olet+uskovainen,+joudut+noiden+puheidesi+takia+helvettiin.+:D
24.06.2017 12:04
Hyvä+hyvä.+Jatka+vain+tällä+linjalla,+koska+näin+todistat+kaikki+mitä+olen+sanonut.
Ja+ilmeisesti+yrität+saada+minut+hermostumaan,+mutta+hymyissä+suin+katson+kun+pelaat+pussiini+:)
24.06.2017 11:53
Ja+nämä+sinun+käänteis+vittuilu+yritykset+edelleen+ovat+aika+surkeita.+Tosin+tämäkin+kertoo+paljon+sinusta.+
Ja+olen+vähän+ylpeä+itsestäni.+Sain+sinut+toimimaan+juuri+niin+kuin+olen+viesteissäni+kertonut.++Eli+nyt+jokainen+ulkopuolinen+lukija+voi+itse+punnita+kumman+käytös+on+asiallista.+Olet+niin+helposti+vietävissä+:)
24.06.2017 11:40
Vaikea+kertoa+kun+edelleenkään+ole+homo.+Mutta+mitä+luulet+saavuttavasi+tällä+typerällä+käyttäytymiselläsi?+Vai+onko+tämä+sinun+huomionhakuisuus+joku+hätähuuto+sinulta?+Silloin+olet+väärässä+paikassa+hakemassa+apua.+Koska+onhan+tuo+sinun+käytös+huolestuttavaa+aikuiselta(?)+Ihmiseltä.
24.06.2017 11:34
Eli+et+pysty+keskustelemaan+asiallisesti,+vaan+jatkat+valehtelua+ja+herjaamista.+Tajuatko+sitä+ettänämä+viestisi+kertovat+sinusta+enemmän+kuin+minusta?
24.06.2017 11:29
Puretaampa+tämä+sinun+"kommentti":
Et+voi+mitenkää+tietää+olenko+homo+vai+en.+Tässä+tapauksessa+en+ole,+joten+valehtelit.+Eli+juuri+tästä+puhuin+edellisessä+viestissä.+Tulit+sitten+ihan+itse+todistaneeksi+sen.
En+ole+räyhännyt,+vai+voitko+näyttää+missä+olen?+Tämä+on+taas+malliesimerkki+siitä+kun+peilaat+omaa+käyttäytymistäsi+muihin.
Ilmeisesti+myös+luulet+että+on+pahakin+herjaus+sanoa+toista+homoksi.+Voin+sanoa+että+ei+ole+enään+nykyään.+Sehän+on+vain+ihmisenseksuaalinen+suuntaus.+Vai+oletko+jonkun+nähnyt+suutuvan+jos+häntä+on+"herjattu"+heteroksi.+
Katsotaan+onko+sinusta+asialliseen+keskusteluun,+vai+oletko+vain+häiriköimässä+täällä.
24.06.2017 11:16
Sinähän+se+täällä+kehuskelet+selvästikkin+omista+homo+kokemuksistasi.+Ymmärrän+kyllä+että+sinulle+on+kova+paikka+myöntää+homoutesi,+varsinkin+jos+olet+uskovainen.+
Ethän+voi+mitenkään+tietää+millainen+ihminen+nimimerkin+takana+on,+joten+sinun+on+pakko+peilata+omaa+elämääsi+ja+homokokemuksiasi+muihin.+Mutta+elä+huoli,+homoudessa+ei+ole+mitään+hävettävää+nykypäivänä.+Tosin+jotkut+vajakkiuskovat+voivat+yrittää+kiusata,+mutta+niitä+on+niin+vähän+ettei+heistä+kannata+välittää.+Reppanat+eivät+saa+mitään+muuta+aikaiseksi+kuin+toisten+haukkumista+ja+valehtelua.
24.06.2017 10:55
Ja+onhan+näitä+unisex+vessoja,+joissa+on+kopit,+johon+mennään+yksitellen+myös.+Onko+sinulla+ujo+pissi+kun+et+kehtaa+naisten+kanssa+tehdä+tarpeita+samassa+tilassa?
24.06.2017 00:14
Se+on+juuri+sitä.+Valehtelet+silmät+kirkkaana+että+kaikki+muslimit+tekevät+terrori+iskuja.+Mutta+jätät+sanomatta+sen+tosi+asian+että+näissä+iskuissa+kuolee+eniten+muslimeja.+Yrität+myös+antaa+kuvaa+että+kaikki+muslimit+ovat+terroristeja+vaikka+itsekkin+tiedät+valehtelevasi.+
Etkä+ole+tuominnut+tuota+kristityn+tekemää+terrori+iskua+musli+eja+vastaan+mitenkään.+
No+nämä+kaikki+kumpuaa+sinun+pelkäämisestä.+Johan+se+on+nähty+millainen+pelkuri+olet.+Kuinka+monta+muslimia+tunnet+ja+kauanko+olet+asunut+muslimi+maassa+tai+maissa?+Koska+vaikuttaa+siltä+että+tietolähteesi+on+jotain+mv+"lehden"+tasoista+roskaa.
24.06.2017 00:12
No+et+ole+tuominnut+tätä+kristityn+tekemää+terrori+iskua+mitenkään.+Vai+onko+"vääränlainen"+kristitty?
24.06.2017 00:06
Osuit.+Sinunlaiset+idiootit+saa+minut+raivoihin.
23.06.2017 17:41
46 / 83