Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
835
Kommenttia
7626
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puna+armeijan+sotilaille+kerrottiin,+että+Suomen+työläiset+odottavat+teitä+iloisesti+ja+toivottavat+teidät+tervetulleeksi+kukkia+ojentaen+teille,+kun+tulette+Suomeen+vapauttamaan+kaikki+työläiset.+Yllätys,+yllätys,+Suomen+työläiset+otti+puna+armeijan+vastaan+ase+kädessä.
12.11.2020 16:05
Ei+teillä+juoda+viiniä+maljasta+vaan+vettä+mukista
12.11.2020 16:01
"Meillä+se+on+Viisauden+sanassa,+ilmoituksessa,+ettei+juoda+viinaa,+kahvia+jne+ja+noudatetaan+siveyden+lakia."
Onko+tuossa+karitsan+veri?
Mitä+vikaa+on+kahvissa?
Jeesus+sanoi+juoneensa+viiniä.
MATT.+26:+27.+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+
28.+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
29.+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+minä+en+juo+tätä+viinipuun+antia,+ennenkuin+sinä+päivänä,+jona+juon+sitä+uutena+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."+
Tämän+jälkeen+ei+Jeesus+juo+viiniä+vasta+kun+tulee+uudelleen+maanpäälle.
Oven+sively+oli+siellä+Egyptissä.+Mutta+nyt+on+karitsan+veri+ehtoollisessa.
12.11.2020 15:59
Kerro+miksi.
12.11.2020 15:55
Sanaa+tuhatvuotinenvaltakunta+ei+ole+Raamatussa.+Ilmestyskirja+on+vertauskuvannoillinen.++Emme+usko+johonkin+monipäiseen+ja+sarviseen+lohikäärmeeseen+vaan+se+on+vertauskuvannoillinen.+Myös+luvussa+12+on+Jeesuksen+syntymä,+koska+hän+on+kaitseva+kaikkia+kansoja+rautaisella+valtikalla.+Eikä+todellisuudessa+lohikäärme+ole+voinut+pyyhkiä+tähtiä+taivaalta.+Ilmestyskirja+kertoo+jo+tapahtuneistakin+asioista.+Ilmestyskirja+kerrottiin+lohdutukseksi+vainotulle+seurakunnalle.+Raamatussa+mainitaan+tuhanneksi+vuodeksi.+Eli+täydelliseksi+saattamista+tai+pitkäksi+aikaa.+Ei+saatanaa+henkiolentoa+voida+millään+kahleilla+sitoa,+vaan+saatana+on+sidottu+Evankeliumilla.+ILM.+20:+6.+Autuas+ja+pyhä+on+se,+jolla+on+osa+ensimmäisessä+ylösnousemuksessa;+heihin+ei+toisella+kuolemalla+ole+valtaa,+vaan+he+tulevat+olemaan+Jumalan+ja+Kristuksen+pappeja+ja+hallitsevat+hänen+kanssaan+ne+tuhannen+vuotta.+
Nämä+ovat+kasteessa+uudestisyntyneitä+ja+hallitsevat+yhdessä+Jeesuksen+kanssa+Pyhässä+Hengessä+seurakuntana+maailmaa.+++++4.+Ja+minä+näin+valtaistuimia,+ja+he+istuivat+niille,+ja+heille+annettiin+tuomiovalta;+ja+minä+näin+niiden+sielut,+jotka+olivat+teloitetut+Jeesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden,+ja+niiden,+jotka+eivät+olleet+kumartaneet+petoa+eikä+sen+kuvaa+eivätkä+ottaneet+sen+merkkiä+otsaansa+eikä+käteensä;+ja+he+virkosivat+eloon+ja+hallitsivat+Kristuksen+kanssa+tuhannen+vuotta.+
Pedonmerkki+tarkoittaa+teonoppia,+missä+pelastutaan+omien+tekojen+ansiosta+esim.+katolinen+oppi.++Se+että+uskoo+oikeaan+oppiin+tässä+Ilestyskirjan+20+luvussa+on+pelastus+kysymys,+koska+he+jotka+väittävät+erillen+ajan+koittavan+eivät+usko+Jeesuksen+täydelliseen+sovitukseen+ristillä.+Heidän+mukaan+Jeesuksen+tulisi+tulla+vielä+maanpäälle+ja+tehdä+jotain+paremmin+kuin+mitä+teki+ristillä.+
Usein+kiliastit+vetoavat+Vanhan+Testamentin+sanoihin,+että+miekat+hakataan+auroiksi,+mutta+kuitenkin+ajan+lopussa+on+aseita+vaikka+kuinka+paljon+ja+leijona+ja+lammas+voi+olla+vierekkäin.+Kuinka+sitten+lopussa?+Syökö+leijona+lampaan?+
Myös+kertomus+kymmenestä+neitsyestä.+Jeesuksen+toisessa+tulemisessa,+vain+viisi+ymmärtäväistä+pelastuu.+Tyhmille+ei+tule+mitään+tuhatta+vuotta+aikaa+tehdä+parannus.+
Kun+Jeesus+tulee+seuraavan+kerran+on+heti+viimeinentuomio.+Siihen+kootaan+kaikki+maanpäällä+eläneet+ja+silloin+elossa+olevat.+Mitään+mahdollisuutta+tehdä+parannus+ei+tule+olemaan.
12.11.2020 15:54
Sinun+syytäsi.+Mutta+sinulle+on+helvetissä+kavereita,+jos+se+sinua+lohduttaa.+Taivaassa+ei+olisi.
12.11.2020 15:49
En+minä
12.11.2020 15:48
Ei+ole+taikajuttuja+tehty+vaan+Jeesuksen+asettamat+sakramentit.
Sanot+lukeneesi+Raamatun.+Mitä+siellä+sanottiin+pelastuksesta?+Taisit+lukea+vain+hauki+on+kala+hauki+on+kala+hauki+on+kala+et+ymmärtänyt+lukemaasi+aivan+kun+et+ole+ymmärtänyt+muitakaan+juttujasi.
12.11.2020 15:48
Sääli+sinä+omiasi+lapsia.
12.11.2020 15:46
Trump+luulee+vieläkin+voittaneensa+vaalit
Trump+on+itse+tunnustanut+hävinneensä+vaalit,+koska+aikoo+asettua+ehdolle+vuoden+2024+vaaleissa.+Ei+muuten+olisi+mahdollista.
12.11.2020 15:46
KAMAAALAAAA!!!+++On+sinun+lapsillasi,+jos+vaikka+tänään+kuolevat.
12.11.2020 15:44
Se+ei+ole+meidän+vallassa+mihin+kukin+menee.
Jumala+on+vain+asettanut+meille+sen+kuinka+voimme+pelastua.
sinä+apinasta+polveutuva+et+pääse+taivaaseen,+koska+vain+ihmisille+Jumalan+luomille+on+annettu+pelastus.
12.11.2020 15:43
Oletko+sinä+ottanut+kaikki+tabletit+tänään+oikein?
Eilen+taisi+psyykelääke+unohtua.
12.11.2020 15:41
Joo+apinat+ei+mene+taivaaseen+eikä+helvettiin.
12.11.2020 15:40
Me+ihmiset+tarvitsemme.+Ette+te+apinat.
12.11.2020 15:37
On+ollut+koko+maapallon+peittämä+vedenpaisumus.
Ihmisiä+ja+eläimiä+on+fossiileissa+löydetty+samoissa+kerroksissa+paljon+myös+dinosauduksia+ne+kuolivat+sukupuuttoon+vedenpaisumuksessa.+Kalojen+fosiileja+on+paljon+kuivalla+maalta+löydetty+kaukana+vesistä.+Vesi+massa+peitti+esim.+Suomea.+Mitään+jääkautta+ei+Suomessa+ole+koskaan+ollut.+
Jos+olisi+ollut+pieni+tulva+tai+tsunami.+Olisi+Jumala+käskenyt+Noa+siirtymään+toisaalle,+mutta+käski+rakentamaan+arkin.
12.11.2020 15:37
Ei+voida.+Ei+järki+voi+olla+Jumala.
12.11.2020 15:32
Darwin+kumosi+itse+aineen+itsestään+syntymisen.+Tähdissä+ei+synny+mitään,+koska+itsellään+ei+synny+mitään.+Jumala+loi+kaikki+alkuaineet+ja+sillä+hyvä.+Itsellään+ei+mitään+ole+tullut.
Sinulla+on+tyhmää+tämä+D-+vitamiini.+Kyllä+saamme+sitä+auringosta.+Mistä+sinä+sitten+sitä+saisit+ellei+auringosta?++++Jumala+on+luonut+meille+kaiken+mistä+saamme+kaiken+tarpeellisen+ravinnot+ja+muut+.+Vahinko+ettet+katsonut+sitä+prisma+ohjelmaa.++voit+sen+vielä+katsoa.+Tässä+luetellaan+mistä+eri+vitamiinit+saadaan.
https://areena.yle.fi/1-4599044
Niitä+saadaan+lihasta+viljasta+hedelmistä+kasviksista+marjoista+ja+auringosta++ym.+
Katso+ensin+tuo+ohjelma+ja+kirjoita+sitten+vasta+lisää.
Itse+sanoit+ettet+syö+lihaa.+Valehteletko+aina+noin?
12.11.2020 15:31
Ei+vaan+Jeesuksen+asettamat+sakramentit.+Kaste+ja+ehtoollinen.
12.11.2020 15:25
Onko+heidän+pakko+olla+homoja?
Mikä+on+heille+huonoa?+Jos+on+vaihtukoon+heteroksi.
12.11.2020 15:24
290 / 382