Veren sively

Olli aina puhuu veren sivelystä oven pieleen. Tämä oli Egyptissä, kun Israel oli lähdössä sieltä pois.

Mutta nykyisin on tämä veren sively meillä ehtoollisessa. Me saamme kun juomme viiniä Jeesuksen Kristuksen verta. Näin meillä on syntien anteeksi saaminen. Jos kasteessa meidät on liitetty Jeesukseen Kristukseen ja olemme saaneet synnit anteeksi, mutta emme voi elää synnittä ja siksi tarvitsemme jatkuvaa syntinen anteeksi saamista.

ILM. 7 luku on suuri joukko taivaassa. He ovat pesseet itsensä Karitsan veressä. He ovat olleet kasteella ja olleet ehtoollisella ja näin heillä on annettu synnit anteeksi ja siksi päässeet taivaaseen. Ja heidät on puettu valkoisiin vaatteisiin. HUOM. puettu ei pukeneet. Näin me saamme synnit anteeksi ilman omaa ansiota ja meillä on taivas paikka Jeesuksen ristintyön ansiosta ei ominen töiden ansiosta.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä se on Viisauden sanassa, ilmoituksessa, ettei juoda viinaa, kahvia jne ja noudatetaan siveyden lakia.

      Sikäli sama, että ollaan kelvollisia nauttimaan ehtoollinen. Siis oikeastaan ihan sama, jos tarkkaan ajatellaan. Jos noudattaa oman kirkkonsa opetuksia ja käy ehtoollisella, niin on sivellyt portinpielet ja kuoleman enkeli menee ohi, kun jumalattomat kuolee ympärillä lopun ajan rangaistuksissa egyptiläisille, jotka eivät päästä kristittyjä ja juutalaisia kokoontumaan perintömaihinsa ja olemaan kelvollisia uskossaan.

      Mites pääsee äärimuslimit heittämään pommin kokoukseen? Ilmeisesti ei pääse, jos siellä on kelvollisia?

      • "Meillä se on Viisauden sanassa, ilmoituksessa, ettei juoda viinaa, kahvia jne ja noudatetaan siveyden lakia."

        Onko tuossa karitsan veri?

        Mitä vikaa on kahvissa?

        Jeesus sanoi juoneensa viiniä.

        MATT. 26: 27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;

        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        Tämän jälkeen ei Jeesus juo viiniä vasta kun tulee uudelleen maanpäälle.


        Oven sively oli siellä Egyptissä. Mutta nyt on karitsan veri ehtoollisessa.


      • Anonyymi

        Niin, sinä Olli valehtelit, että kun noudattaa Viisauden sanaa, silloin kuoleman enkeli menee ohi eikä kuole koronaan, vaikka muita kuolee ympärillä.


      • Arto777 kirjoitti:

        "Meillä se on Viisauden sanassa, ilmoituksessa, ettei juoda viinaa, kahvia jne ja noudatetaan siveyden lakia."

        Onko tuossa karitsan veri?

        Mitä vikaa on kahvissa?

        Jeesus sanoi juoneensa viiniä.

        MATT. 26: 27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;

        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        Tämän jälkeen ei Jeesus juo viiniä vasta kun tulee uudelleen maanpäälle.


        Oven sively oli siellä Egyptissä. Mutta nyt on karitsan veri ehtoollisessa.

        Mitä turhaan kiukuttelet? Minähän sanoin, että näyttääkin olevan sama asia.

        Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen ja tällainen ilmoitus tuli Joseph Smithille, viisaana kehoituksena. Myöhemmät profeetat jatkuvana ilmoituksena ovat nostaneet viinan ja tupakan miltei käskyksi, kielloiksi. Muuten ihmiset kuitenkin ryypiskelivät ja sauhuttelivat. Nyt ollaan täysraittiita.

        Kyllä muut saavat juoda rauhassa meidän puolestamme. En tiedä koskeeko Viisauden sana heitä, vai riittääkö ehtoollinen. Varmasti riittää, jos eivät ole Viisauden sanasta kuulleetkaan.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        "Meillä se on Viisauden sanassa, ilmoituksessa, ettei juoda viinaa, kahvia jne ja noudatetaan siveyden lakia."

        Onko tuossa karitsan veri?

        Mitä vikaa on kahvissa?

        Jeesus sanoi juoneensa viiniä.

        MATT. 26: 27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;

        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        Tämän jälkeen ei Jeesus juo viiniä vasta kun tulee uudelleen maanpäälle.


        Oven sively oli siellä Egyptissä. Mutta nyt on karitsan veri ehtoollisessa.

        Miksi uskoviemn pitää piehtaroida veressä, uppokasteessa, ja seurata muiden ihmisten seksuaalisuutta.
        Mitä lisäarvoa uskolle tulee siitä, että noudattaa kirkkoisien luomia toimintoja? Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?
        Missä kohdassa määrätään kaste uppokasteeksi, ja missä se ylipäätään määrätään jokaielle seurakunnan jäsenelle?
        Eikö armo kuulu kaikille, ja vain armon kautta ihminen pelastuu viimeisellä tuomiolla.
        Ei siinä ole hyvillä teoilla, ehtoollisilla käynneillä eikä kasteella mitään merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoviemn pitää piehtaroida veressä, uppokasteessa, ja seurata muiden ihmisten seksuaalisuutta.
        Mitä lisäarvoa uskolle tulee siitä, että noudattaa kirkkoisien luomia toimintoja? Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?
        Missä kohdassa määrätään kaste uppokasteeksi, ja missä se ylipäätään määrätään jokaielle seurakunnan jäsenelle?
        Eikö armo kuulu kaikille, ja vain armon kautta ihminen pelastuu viimeisellä tuomiolla.
        Ei siinä ole hyvillä teoilla, ehtoollisilla käynneillä eikä kasteella mitään merkitystä.

        Täytyy seurata Jeesusta ja löytää oikea, kapea tie ja pysyä sillä. Jumalan voimalla, sydämen muutoksella. Kaste sitä mukaan kun sen ymmärtää.

        Jos väitetään, ettei mitään tarvi itse tehdä eikä ymmärtää, niin ei kukaan niin tee kuitenkaan käytännössä. Sillä tarkoitetaan sitä, ettei millään ole mitään merkitystä, jos ei kaikki tapahdu armon alla. Jumalan on oltava mukana, rakkaudesta kaikki, uskosta, kuuliaisuudesta, ei lakihenkisesti. Sydämen muutoksen kautta.

        Mutta portista, liittopolkua, Jeesuksen kautta, ei aitojen yli. Toimituksissa on voima, ne eivät ole mitään turhia rituaaleja.


      • Anonyymi
        Olli.S kirjoitti:

        Täytyy seurata Jeesusta ja löytää oikea, kapea tie ja pysyä sillä. Jumalan voimalla, sydämen muutoksella. Kaste sitä mukaan kun sen ymmärtää.

        Jos väitetään, ettei mitään tarvi itse tehdä eikä ymmärtää, niin ei kukaan niin tee kuitenkaan käytännössä. Sillä tarkoitetaan sitä, ettei millään ole mitään merkitystä, jos ei kaikki tapahdu armon alla. Jumalan on oltava mukana, rakkaudesta kaikki, uskosta, kuuliaisuudesta, ei lakihenkisesti. Sydämen muutoksen kautta.

        Mutta portista, liittopolkua, Jeesuksen kautta, ei aitojen yli. Toimituksissa on voima, ne eivät ole mitään turhia rituaaleja.

        No miksi et pysy kapealla tiellä vaan uskot Smithin oppeihin ja valehtelet, että mormonien Viisauden sana estäisi kuolemasta koronaan?


      • Olli.S kirjoitti:

        Mitä turhaan kiukuttelet? Minähän sanoin, että näyttääkin olevan sama asia.

        Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen ja tällainen ilmoitus tuli Joseph Smithille, viisaana kehoituksena. Myöhemmät profeetat jatkuvana ilmoituksena ovat nostaneet viinan ja tupakan miltei käskyksi, kielloiksi. Muuten ihmiset kuitenkin ryypiskelivät ja sauhuttelivat. Nyt ollaan täysraittiita.

        Kyllä muut saavat juoda rauhassa meidän puolestamme. En tiedä koskeeko Viisauden sana heitä, vai riittääkö ehtoollinen. Varmasti riittää, jos eivät ole Viisauden sanasta kuulleetkaan.

        Mitä oven pieliä te vielä sivelette karitsan verellä?

        Me saamme karitsan veren ehtoollisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoviemn pitää piehtaroida veressä, uppokasteessa, ja seurata muiden ihmisten seksuaalisuutta.
        Mitä lisäarvoa uskolle tulee siitä, että noudattaa kirkkoisien luomia toimintoja? Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?
        Missä kohdassa määrätään kaste uppokasteeksi, ja missä se ylipäätään määrätään jokaielle seurakunnan jäsenelle?
        Eikö armo kuulu kaikille, ja vain armon kautta ihminen pelastuu viimeisellä tuomiolla.
        Ei siinä ole hyvillä teoilla, ehtoollisilla käynneillä eikä kasteella mitään merkitystä.

        Sinä et ymmärrä Raamattua et pelastusta etkä muutakaan. Sinulla ei ole Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoviemn pitää piehtaroida veressä, uppokasteessa, ja seurata muiden ihmisten seksuaalisuutta.
        Mitä lisäarvoa uskolle tulee siitä, että noudattaa kirkkoisien luomia toimintoja? Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?
        Missä kohdassa määrätään kaste uppokasteeksi, ja missä se ylipäätään määrätään jokaielle seurakunnan jäsenelle?
        Eikö armo kuulu kaikille, ja vain armon kautta ihminen pelastuu viimeisellä tuomiolla.
        Ei siinä ole hyvillä teoilla, ehtoollisilla käynneillä eikä kasteella mitään merkitystä.

        "Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?"

        On myös syntien anteeksi saaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoviemn pitää piehtaroida veressä, uppokasteessa, ja seurata muiden ihmisten seksuaalisuutta.
        Mitä lisäarvoa uskolle tulee siitä, että noudattaa kirkkoisien luomia toimintoja? Mitä ehtoollisen asettamisen sanoonta tarkoittaa: "Tehkää se minun muistokseni"?
        Missä kohdassa määrätään kaste uppokasteeksi, ja missä se ylipäätään määrätään jokaielle seurakunnan jäsenelle?
        Eikö armo kuulu kaikille, ja vain armon kautta ihminen pelastuu viimeisellä tuomiolla.
        Ei siinä ole hyvillä teoilla, ehtoollisilla käynneillä eikä kasteella mitään merkitystä.

        En hyväksy upotuskastetta, kun sitä ei ole Raamatussakaan. Veressä emme peutadoi vaan ehtoollisella otamme Jeesuksen ruumiin ja veren vastaan.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Mitä oven pieliä te vielä sivelette karitsan verellä?

        Me saamme karitsan veren ehtoollisessa.

        Viiniä te saatte.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä Raamattua et pelastusta etkä muutakaan. Sinulla ei ole Pyhää Henkeä.

        Ja sinullako sitten on Pyhä Henki? Ei ainakaan sen perusteella miten puhut seksuaalivähemmistöistä tai maahanmuuttajista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et pysy kapealla tiellä vaan uskot Smithin oppeihin ja valehtelet, että mormonien Viisauden sana estäisi kuolemasta koronaan?

        Uskon Jeesukseen, mitä hän ilmoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiniä te saatte.

        Viini on Jeesuksen veri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinullako sitten on Pyhä Henki? Ei ainakaan sen perusteella miten puhut seksuaalivähemmistöistä tai maahanmuuttajista.

        On Pyhä Henki

        Homous on syntiä. Sen pitäisi osata lukea myös ilman Pyhää Henkeä Raamatusta.


      • Anonyymi
        Olli.S kirjoitti:

        Mitä turhaan kiukuttelet? Minähän sanoin, että näyttääkin olevan sama asia.

        Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen ja tällainen ilmoitus tuli Joseph Smithille, viisaana kehoituksena. Myöhemmät profeetat jatkuvana ilmoituksena ovat nostaneet viinan ja tupakan miltei käskyksi, kielloiksi. Muuten ihmiset kuitenkin ryypiskelivät ja sauhuttelivat. Nyt ollaan täysraittiita.

        Kyllä muut saavat juoda rauhassa meidän puolestamme. En tiedä koskeeko Viisauden sana heitä, vai riittääkö ehtoollinen. Varmasti riittää, jos eivät ole Viisauden sanasta kuulleetkaan.

        Näyttää olevan sama asia? Kumpikin siis on taikauskoa, millä ei tosiasiassa ole mitään merkitystä. Sehän on jo todistettu, että Viisauden sanan noudattaminen ei suojaa koronalta eikä koronakuolemilta.


      • Anonyymi
        Olli.S kirjoitti:

        Uskon Jeesukseen, mitä hän ilmoittaa.

        Jeesus ei käske moninaimaan pikkutyttöjä, ei käyttämään taika-alusvaatteita, ei tukemaan kymmenyksillä kirkon johtajien bisneksiä,...


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        On Pyhä Henki

        Homous on syntiä. Sen pitäisi osata lukea myös ilman Pyhää Henkeä Raamatusta.

        Rakkaudettomuutta tuo uskosi edustaa.


      • Olli.S kirjoitti:

        Mitä turhaan kiukuttelet? Minähän sanoin, että näyttääkin olevan sama asia.

        Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen ja tällainen ilmoitus tuli Joseph Smithille, viisaana kehoituksena. Myöhemmät profeetat jatkuvana ilmoituksena ovat nostaneet viinan ja tupakan miltei käskyksi, kielloiksi. Muuten ihmiset kuitenkin ryypiskelivät ja sauhuttelivat. Nyt ollaan täysraittiita.

        Kyllä muut saavat juoda rauhassa meidän puolestamme. En tiedä koskeeko Viisauden sana heitä, vai riittääkö ehtoollinen. Varmasti riittää, jos eivät ole Viisauden sanasta kuulleetkaan.

        "Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen"

        Uskotte ilmoituksiin, mitkä ei tule Jumalalta. Jos on Raamattuun kirjoitettu ja sitten on vielä teidän kultalevyissä ollut. Mutta myöhemmin kumotaan kaikki jollakin ilmoituksella. Ei Jumala peru sitä minkä on kerran sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiniä te saatte.

        "Viiniä te saatte."

        Siellä missä naispapit jakaa saadaan vain leipä ja viini, mutta meillä saadaan Jeesuksen ruumis ja veri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinullako sitten on Pyhä Henki? Ei ainakaan sen perusteella miten puhut seksuaalivähemmistöistä tai maahanmuuttajista.

        Varmasti on Pyhä Henki. Raamattu mikä on syntynyt Pyhästä Hengestä kieltää homouden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudettomuutta tuo uskosi edustaa.

        Minulla on rakkaus sinulla ei kun et ole kastanut lapsiasi ja kehotat homoja jäämään homoiksi ilman pelastusta. Minä kehoitan heitä palaan heteroiksi ja tulemaan pelastuksesta osalliseksi.

        Minulla on suuri rakkaus kuin on Jeesuksella sinulla ei ole mitään muuta kuin pahaa.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Minulla on rakkaus sinulla ei kun et ole kastanut lapsiasi ja kehotat homoja jäämään homoiksi ilman pelastusta. Minä kehoitan heitä palaan heteroiksi ja tulemaan pelastuksesta osalliseksi.

        Minulla on suuri rakkaus kuin on Jeesuksella sinulla ei ole mitään muuta kuin pahaa.

        Jaksat jauhaa samoja asioita päivästä toiseen ja esittää rakkaudettomuuden oppiasi. Sinusta on oikein, että vauva, joka ei ole ehtinyt saada kastetta ennen kuolemaansa joutuu kärsimään ikuisesti helvetin tulessa. Todella sydämetöntä ja raakaa oppia!


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Minulla on rakkaus sinulla ei kun et ole kastanut lapsiasi ja kehotat homoja jäämään homoiksi ilman pelastusta. Minä kehoitan heitä palaan heteroiksi ja tulemaan pelastuksesta osalliseksi.

        Minulla on suuri rakkaus kuin on Jeesuksella sinulla ei ole mitään muuta kuin pahaa.

        Tuohan on ehdollistavaa "rakkautta". Kunhan uskovat samalla tavalla kuin SINÄ ja tottelevat SINUA, silloin "pelastuvat".


      • Arto777 kirjoitti:

        "Me uskomme jatkuvaan ilmoitukseen"

        Uskotte ilmoituksiin, mitkä ei tule Jumalalta. Jos on Raamattuun kirjoitettu ja sitten on vielä teidän kultalevyissä ollut. Mutta myöhemmin kumotaan kaikki jollakin ilmoituksella. Ei Jumala peru sitä minkä on kerran sanonut.

        Ei Raamattu ole Jumala, Jumala on Jumala, ja hänen tekonsa ja profetiansa on Jumalan Sana.

        Mitä Jeesus nyt tekee, on Jumalan Sana, meidän kanoninen Pyhä Kirjoitus. Raamatun lisäksi. Jeesus on Jumalan Sana, ei Raamattu pelkästään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiniä te saatte.

        "Viiniä te saatte."

        Siellä missä naispapit ovat toimessa. Siellä saadaan vain leipä ja viini.


        Meillä on oikea saarnavirka vain miehet ja meillä saadaan ehtoollisella Jeesuksen ruumis ja veri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinullako sitten on Pyhä Henki? Ei ainakaan sen perusteella miten puhut seksuaalivähemmistöistä tai maahanmuuttajista.

        On Pyhä Henki. Minä käsken homoja palaamaan heteroiksi ja tulemaan pelastuksesta osalliseksi. Ei homot peri taivasten valtakuntaa sanoo Raamattu.


        Mamuja emme tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudettomuutta tuo uskosi edustaa.

        Rakkautta on riittämiin minä julistan homoja palaamaan heteroiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat jauhaa samoja asioita päivästä toiseen ja esittää rakkaudettomuuden oppiasi. Sinusta on oikein, että vauva, joka ei ole ehtinyt saada kastetta ennen kuolemaansa joutuu kärsimään ikuisesti helvetin tulessa. Todella sydämetöntä ja raakaa oppia!

        Se ei ole minusta kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ehdollistavaa "rakkautta". Kunhan uskovat samalla tavalla kuin SINÄ ja tottelevat SINUA, silloin "pelastuvat".

        Sinä et noudata Jeesuksen opetusta ja rakkautta.


      • Olli.S kirjoitti:

        Ei Raamattu ole Jumala, Jumala on Jumala, ja hänen tekonsa ja profetiansa on Jumalan Sana.

        Mitä Jeesus nyt tekee, on Jumalan Sana, meidän kanoninen Pyhä Kirjoitus. Raamatun lisäksi. Jeesus on Jumalan Sana, ei Raamattu pelkästään.

        Väärä käsitys sinulla Olli. Sana oli Jumala ja Jeesus oli ennen Sana ennenkuin syntyi ihmiseksi. Ja silloin annettiin nimi Jeesus Jumala pelastaa.

        Sana tuli lihaksi. Kuinka teidän mukaan Sana voi tulla lihaksi, jos Sana oli jo liharuumis aikojen alusta asti?

        Raamattu on erehtymätön Jumalan sanoma eikä sitä saa muuttaa millään ilmoituksilla.


      • Arto777 kirjoitti:

        Väärä käsitys sinulla Olli. Sana oli Jumala ja Jeesus oli ennen Sana ennenkuin syntyi ihmiseksi. Ja silloin annettiin nimi Jeesus Jumala pelastaa.

        Sana tuli lihaksi. Kuinka teidän mukaan Sana voi tulla lihaksi, jos Sana oli jo liharuumis aikojen alusta asti?

        Raamattu on erehtymätön Jumalan sanoma eikä sitä saa muuttaa millään ilmoituksilla.

        En tiedä tuosta tai en sano, mutta Jeesus on Sana nytkin. Se mitä hän on tehnyt ja tekee NYT on Sana.


    • Anonyymi

      Ei juutalaisille riittää nuo:

      Sentähden minä olen sitä mieltä, ettei tule rasittaa niitä,
      jotka pakanuudesta kääntyvät Jumalan puoleen,
      vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.
      Ap. t. 15:19

      • Anonyymi

        Eikö kristitty pääse taivaaseen jos syö veripalttoota?


    • Anonyymi

      Nykyään sivellään ovipielet pelkällä paskalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe