Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
834
Kommenttia
7626
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+oli+silloin+maanpäällä.+
Teidän+sivuillenne+en+mene.
06.11.2020 13:06
Kuukävely+olisi+Raamatussa,+jos+siihen+aikaan+olisi+kuussa+käyty.
06.11.2020 13:04
Paavi+on+silloin+Jumala+maanpäällä!!++Paavi+on+julistettu+erehtymättömäksi.
06.11.2020 13:03
Eikö+Ilmestyskirjassa+ole+että+peto+on+kaupungissa+missä+on+7+kukkulaa?+Tämä+sopii+paaviin.
06.11.2020 13:02
Ollilta+odotetaan+vastausta.
05.11.2020 15:24
Ei+ensimmäistäkään+kielioppi+virhettä+ole+minulla.++Suomenkieli+on+oikein.
Tuossa+on+esimerkki
Suomenkielinen+versio+10120?
Onko+julkaistu+jo+suomenkielinen+versio+10120?
Windows+Update+yrittää+asentaa+englanninkielisen+version+(+jo+useita+kertoja+)+
Asetuuko+ko+suomenkielinen+versio+automaattisesti+kun+se+on+valmis+?
05.11.2020 15:23
Viimeisen+tuomion+jälkeen+tulee+uusi+Jerusalem
MATT.+25:+34.+Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+valtakunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+
ILM.+21:+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.+
2.+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
05.11.2020 15:19
Tietääkö+Olli+kuinka+ja+koska+12+Apostolia+kastettiin?
Jeesus+kastoi+heidät+kun+pesi+heidän+jalat+eli+tässäkään+ei+ole+upotusta.
JOH.+13:+4.+nousi+ehtoolliselta+ja+riisui+vaippansa,+otti+liinavaatteen+ja+vyötti+sillä+itsensä.+
5.+Sitten+hän+kaatoi+vettä+pesumaljaan+ja+rupesi+pesemään+opetuslastensa+jalkoja+ja+pyyhkimään+niitä+liinavaatteella,+jolla+oli+vyöttäytynyt.+
6.+Niin+hän+tuli+Simon+Pietarin+kohdalle,+ja+tämä+sanoi+hänelle:+"Herra,+sinäkö+peset+minun+jalkani?"+
7.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Mitä+minä+teen,+sitä+et+nyt+käsitä,+mutta+vastedes+sinä+sen+ymmärrät".+
8.+Pietari+sanoi+hänelle:+"Et+ikinä+sinä+saa+pestä+minun+jalkojani."+Jeesus+vastasi+hänelle:+"Ellen+minä+sinua+pese,+ei+sinulla+ole+osuutta+minun+kanssani".+
9.+Simon+Pietari+sanoi+hänelle:+"Herra,+älä+pese+ainoastaan+minun+jalkojani,+vaan+myös+kädet+ja+pää".+
10.+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Joka+on+kylpenyt,+ei+tarvitse+muuta,+kuin+että+jalat+pestään,+ja+niin+hän+on+kokonaan+puhdas;+ja+te+olette+puhtaat,+ette+kuitenkaan+kaikki".+
11.+Sillä+hän+tiesi+kavaltajansa;+sentähden+hän+sanoi:+"Ette+kaikki+ole+puhtaat".+
12.+Kun+hän+siis+oli+pessyt+heidän+jalkansa+ja+ottanut+vaippansa+ja+taas+asettunut+aterialle,+sanoi+hän+heille:+"Ymmärrättekö,+mitä+minä+olen+teille+tehnyt?
05.11.2020 15:16
Oikea+kaste+tehdään+jo+pienenä+lapsena.+Näin+lapsi+pääsee+jo+pienenä+Jeesuksen+pelastuksesta+osalliseksi.+Jeesus+sanoi+sallikaa+lasten+tulla+minun+tyköni+älkää+estäkö+heitä.+Näin+me+Luterilaiset+emme+estä+lapsilta+Jeesusta.+Mitä+valitettavasti+tekee+uudestikastaja+lahkot.+
Rippikoulun+jälkeen+otetaan+ehtoollinen+vastaan+ensimmäisen+kerran.+Ehtoollisella+saadaan+Jeesuksen+ruumis+ja+veri+ja+on+syntien+anteeksi+saaminen.+Ehtoollisvälineinä+on+leipä+ja+viini.+Näin+Jeesus+asetti+ehtoollisen.
Jumala+hyväksyy+lapsikasteen,+koska+kasteessa+saadaan++Pyhä+Henki+ja+tämä+on+meissä+lapsena+kastetuissa.
Raamatun+mukainen+ehtoollinen+on+meillä+Luterilaisilla.+Ja+kaste.++En+voi+ymmärtää+mormonien+uudestikastamista+enkä+kuoleiden+puolesta+kastamista+enkä+heidän+ehtoollista/sakramenttia.+He+eivät+saa+Jeesuksen+ruumista+ja+verta+eikä+ole+syntien+anteeksisaamista.+
JOH.+6:+53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+
54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.+
55.+Sillä+minun+lihani+on+totinen+ruoka,+ja+minun+vereni+on+totinen+juoma.+
56.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+se+pysyy+minussa,+ja+minä+hänessä.+
MATT.+26:+26.+Ja+heidän+syödessään+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+opetuslapsillensa+ja+sanoi:+"Ottakaa+ja+syökää;+tämä+on+minun+ruumiini".+
27.+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+
28.+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
29.+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+minä+en+juo+tätä+viinipuun+antia,+ennenkuin+sinä+päivänä,+jona+juon+sitä+uutena+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."+
1KOR.+11:+23.+Sillä+minä+olen+saanut+Herralta+sen,+minkä+myös+olen+teille+tiedoksi+antanut,+että+Herra+Jeesus+sinä+yönä,+jona+hänet+kavallettiin,+otti+leivän,+
24.+kiitti,+mursi+ja+sanoi:+"Tämä+on+minun+ruumiini,+joka+teidän+edestänne+annetaan;+tehkää+tämä+minun+muistokseni".+
25.+Samoin+hän+otti+myös+maljan+aterian+jälkeen+ja+sanoi:+"Tämä+malja+on+uusi+liitto+minun+veressäni;+niin+usein+kuin+te+juotte,+tehkää+se+minun+muistokseni".+
26.+Sillä+niin+usein+kuin+te+syötte+tätä+leipää+ja+juotte+tämän+maljan,+te+julistatte+Herran+kuolemaa,+siihen+asti+kuin+hän+tulee.+
27.+Sentähden,+joka+kelvottomasti+syö+tätä+leipää+tai+juo+Herran+maljan,+hän+on+oleva+vikapää+Herran+ruumiiseen+ja+vereen.+
28.+Koetelkoon+siis+ihminen+itseänsä,+ja+niin+syököön+tätä+leipää+ja+juokoon+tästä+maljasta;+
29.+sillä+joka+syö+ja+juo+erottamatta+Herran+ruumista+muusta,+syö+ja+juo+tuomioksensa.+
Kaikki+kohdat+sotii+mormonien+oppia+vastaan
05.11.2020 15:13
Vain+yksi
05.11.2020 15:00
Tuskin+minulla+mitään+väärää+oppia+on.+Olen+tutkinut+asioita+aivan+tarpeeksi.
Paavali+puhuu+yksikössä+taivaaseen.+Tästä+ei+ole+saatu+mitään+varmuutta+mitä+Paavali+tuolla+tarkoittaa.
"Monet+nousivat+ylös+kun+Jeesus+nousi.+Kun+hän+tulee,+monet+nousevat.+Lopussa+nousee+kaikki+ja+tuomitaan+eri+paikkoihin."
Kahteen+paikkaan+tuomitaan.+Näin+Jeesus+sanoo++Matteuksen+Evankeliumi+luku+25.
"Kuollessa+ei+nousta+ylös+vaan+mennään+henkimaailmaan,+Paratiisiin+tai+vankilaan.+Se+kestää+sen+tuhat+vuotta,+ellei+jo+sitä+ennen+nouse+kuolleista,+kuten+ne,+jotka+nousevat+Jeesuksen+tullessa."
Kuolleista+noustaan+ylösnousemus+ruumiissa.++Mikä+ylösnousemus+on+jos+henkenä?+Emmekö+jo+ole+henkenä+ja+sieluna+ennen+ylösnousemusta?+++Mitä+tarkoitat+tuhannella+vuodella?++Ylösnousemuksen+jälkeen+on+ikuinen+aika.++Kuoleman+jälkeen+menee+sielu+joko+taivaaseen/paratiisiin+tai+helvettiin.+Ei+ole+kuin+kaksi+paikkaa.
05.11.2020 15:00
Helvetissä+ollaan+ikuisesti.
05.11.2020 14:53
"Kaikki+Raamatussa+kerrotut+kasteet+on+suoritettu+upottamalla"
Todistahan+tuo!!!
Jerusalemissa+ei+samana+päivänä+olisi+voitu+kastaa+3000+upottamalla.
Jerusalemin+ja+Gazan+välillä+ei+ole+paikkaa+missä+olisi+voitu+kastaa+upottamalla+Etiopian+hoviherra.
Filipin++vankinvartian+kodissa+ei+ollut+uima+allasta.+Kaste+suoritettiin+valelulla+samoilla+vesillä+millä+pestiin+Paavalin+ja+Silaan+haavat.
Israelissa+on+niukat+vesivarat+ei+riitä+kuin+tuskin+juomiseen+ja+eläimille.
1KOR.+10:+1+Sillä+minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+
2.+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä+
Tässäkin+oli+valelukaste.+Egyptiläiset+upotettiin+ja+he+hukkuivat
"+Raamatussa+on+käännös+virheitä+ja+poistoja+ja+muutettuja+asioita.+"
Kerro+ne
"Pyhä+Henki+paljastaa.+Paha+henki+käskee+uskomaan+kirkkojen+vääriin+perimätietoihin."
Näin+on.+Pyhä+Henki+on+ilmoittanut+oikean+kaste+tavan+seurakunnille+jo+melkein+2000+vuotta.
05.11.2020 14:48
"Lue+Toinen+todistus+Jeesuksesta+Kristuksesta,+Mormonin+kirja,"
Ei+ole.+Jeesuksesta+on+vain+yksi+todistus+koko+Raamattu.
05.11.2020 13:15
""Tämä+sukupolvi+ei+katoa...""
Oikein+käännettynä+kuuluu+tämä+sukukunta+ei+katoa.
05.11.2020 13:09
JEESUS+ON+JUMALA+HALLELUJA!!!
JOH.+1:+1+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.+
1KOR.+1:+3.+Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+
1KOR.+1:+24+on+Kristus,+Jumalan+voima+ja+Jumalan+viisaus.+
ROOM.+9:+5.+heidän+ovat+isät,+ja+heistä+on+Kristus+lihan+puolesta,+hän,+joka+on+yli+kaiken,+Jumala,+ylistetty+iankaikkisesti,+amen!
1JOH.+5:+20.+Mutta+me+tiedämme,+että+Jumalan+Poika+on+tullut+ja+antanut+meille+ymmärryksen,+tunteaksemme+sen+Totisen;+ja+me+olemme+siinä+Totisessa,+hänen+Pojassansa,+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Hän+on+totinen+Jumala+ja+iankaikkinen+elämä
KOL.+1:+15.+ja+hän+on+näkymättömän+Jumalan+kuva,+esikoinen+ennen+kaikkea+luomakuntaa+
KOL.+2:+9.+Sillä+hänessä+asuu+jumaluuden+koko+täyteys+ruumiillisesti,
JOH.+14:+9+Joka+on+nähnyt+minut,+on+nähnyt+Isän;
JES.+40+:+3.+Huutavan+ääni+kuuluu:+"Valmistakaa+Herralle+tie+erämaahan,+tehkää+arolle+tasaiset+polut+meidän+Jumalallemme.
JOH.+10:+30.+Minä+ja+Isä+olemme+yhtä.+
+++Jehovan+todistajat+ei+ole+Kristinusko
05.11.2020 13:06
Joka+on+nähnyt+minun+on++nähnyt+Isän.
05.11.2020 13:04
"Missään+noissa+raamatunkohdissa+ei+sanota+että+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki+olisi+yksi+ja+sama+Jumala."
Tässä+on++MATT.+28:+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen+
Raamattu+kertoo+yhdestä+Jumalasta,+mutta+kolmesta+persoonasta.
05.11.2020 13:03
Rukoillaan+nyt+Puolan+puolesta.
04.11.2020 15:03
Kaikkein+vaarallisin+paikka+lapselle+on+äidin+kohtu.+++Jos+jossain+muualla+kuolisi+lapsia+yhtä+paljon+tämä+paikka+varmasti+olisi+jo+suljettu.
04.11.2020 15:02
302 / 382