Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
436
Kommenttia
6377
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+sinun+jumalasi+on?
26.09.2020 12:56
Ei+siellä+käsketä+ottamaan+orjia+eikä+menemään+kenenkään+orjaksi.
26.09.2020 12:55
"Seta+ajaa+tasa-arvoa,+toisn+kuin+sinä."
Ei+aja+mitään+tasa+arvoa.+Tämä+seta+on+saatanasta+kaiken+pahuuden+alku.
26.09.2020 12:54
En+ole+mikään+fanaattinen.+Mutta+meillä+on+suuri+ero+Raamatun+ja+Jumalan+suhteen.++Te+uskotte,+että+aineet+ovat+olleet+jo+olemassa+ja+ihminen+on+tullut+evoluutiossa+ja+ihmisestä+on+tullut+Jumala.+Mihin+uskoitte,+kun+ei+ollut+Jumalaa?+Raamattuun+ette+usko+ainakaan+luomiskertomusta+ja+syntiinlankeemusta.+Kuinka+sitten+on+vedenpaisumus?+Minä+uskon+Raamattuun+ja+luomiseen+kuten+on+Raamatussa.+Kuudessa+päivässä+luotu+ja+maailmankaikkeus+on+n.+6000+vuotta+vanha.+En+usko,+että+Raamatun+lisäksi+Jumala+antaisi+jotain+tosita+"raamattua".
26.09.2020 12:49
Vihreät+suojelevat+jotakin+ötökkää+enemmän+kuin+elävää+ihmistä+äidin+kohdussa.
26.09.2020 12:44
Ihmeellinen+asia+tämä+koronan+tarttuminen+on.++Minun+melkein+90+vuotias+äitini+ei+ole+saanut+korona+tartuntaa+onneksi,+vaikka+olemme+olleet+samassa+autossa+ja+syöneet+ruokaa+ja+juoneet+kahvia+samassa+pöydässä.+Äidilleni+olisi+varmasti+menoa,+jos+sairastuisi+koronaan.
Itselläni+ei+tunnu+hellittävän.+En+jaksa+olla+netissä+kuin+vähän+aikaa+ja+rintaa+painaa+joku+ja+päätä+särkee+ja+on+kuumetta.+En+tunne+hajua+enkä+makua+ja+nieleminen+on+vaikeata.+Olen+riskiryhmässä+ylipainon+ja+diabeetteksen+vuoksi.
26.09.2020 12:42
USA:ssa+on+näin
26.09.2020 12:36
Ei+ole+mitään+sellaista++ylöstempausta+ja+tuhatvuotista+valtakuntaa,+mitä+esim.+Leo+Meller+julistaa.+Vasta+Jeesuksen+paluun+yhteydessä+meidät+otetaan+Herraa+vastaan+karitsan+hääaterialle.
26.09.2020 12:35
"Voitko+vielä+osoittaa+kyseisten+Raamatunkohtien+sanamuotojen+tarkoittaneen+yksiselitteisesti+homoseksuaalisia+ihmisiä+sekä+niiden+osoittavan+Jumalan+kieltäneen+mainitsemasi+homoliitot."
Raamatun+kohdat+puhuu+puolestaan.
25.09.2020 16:53
Jumala
25.09.2020 16:51
"Juuda+luuli+väärin.+Sodoma+tuhottiin+koska+he+olivat+itsekkäitä,+eivät+auttaneet+köyhiä+ja+orpoja.+Juuda+ei+tätä+tiennyt."
Ei+vaan+homoseksuaalisuuden+vuoksi+Jumala+tuhosi+Sodoman.+Juuda+kirjoittaa+Jumalan+Pyhässä+Hengessä+ja+on+oikeassa.
1MOOS.+19:+4.+Ennenkuin+he+olivat+laskeutuneet+levolle,+piirittivät+kaupungin+miehet,+sodomalaiset,+sekä+nuoret+että+vanhat,+koko+kansa+kaikkialta,+talon.+
5.+Ja+he+huusivat+Lootia+sanoen+hänelle:+"Missä+ne+miehet+ovat,+jotka+tulivat+luoksesi+yöllä?+Tuo+heidät+tänne+meidän+luoksemme,+ryhtyäksemme+heihin."+
6.+Silloin+Loot+meni+ulos+heidän+luokseen+portille+ja+sulki+oven+jälkeensä+
7.+ja+sanoi:+"Älkää,+veljeni,+tehkö+niin+pahoin.+
8.+Katsokaa,+minulla+on+kaksi+tytärtä,+jotka+eivät+vielä+miehestä+tiedä.+Ne+minä+tuon+teille,+tehkää+heille,+mitä+tahdotte.+Älkää+vain+tehkö+näille+miehille+mitään+pahaa,+sillä+he+ovat+tulleet+minun+kattoni+suojaan."+
9.+Mutta+he+vastasivat:+"Mene+tiehesi!"+Ja+he+sanoivat:+"Tuo+yksi+on+tullut+tänne+asumaan+muukalaisena,+ja+yhtäkaikki+hän+alati+pyrkii+hallitsemaan.+Nytpä+me+pitelemmekin+sinua+pahemmin+kuin+heitä."+Ja+he+tunkeutuivat+väkivaltaisesti+miehen,+Lootin,+kimppuun+ja+kävivät+murtamaan+ovea.+
10.+Silloin+miehet+ojensivat+kätensä,+vetivät+Lootin+luoksensa+huoneeseen+ja+sulkivat+oven.+
11.+Ja+he+sokaisivat+ne+miehet,+jotka+olivat+talon+ovella,+sekä+nuoret+että+vanhat,+niin+että+he+turhaan+koettivat+löytää+ovea.
25.09.2020 16:49
"Hänen+tahtonsa+mukaiset+rukoukset?+Niin+no+kerro+nyt+miksi+ihmeessä+eduskunnassa+meni+läpi+laki+"
Tämä+onkin+lopunajan+luopumusta+ja+eksytystä.+Jumala+sallii+tälläiset+homoliitot+aikojen+lopussa.
25.09.2020 16:46
Paavola+on+oikeassa.+Meidät+temmataan+vasta+Herraa+vastaan+karitsan+häihin.+1TESS.4:+15.+Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+
16.+Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+
17.+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+
18.+Niin+lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla.+
Myöskään+mitään+tuhatvuotista+onnen+aikaa+ei+tule,+vaan+kun+Jeesus+tulee+silloin+tulee+viimeinentuomio.++MATT.+25:+31.+Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+ja+kaikki+enkelit+hänen+kanssaan,+silloin+hän+istuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+
32.+Ja+hänen+eteensä+kootaan+kaikki+kansat,+ja+hän+erottaa+toiset+toisista,+niinkuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+
33.+Ja+hän+asettaa+lampaat+oikealle+puolelleen,+mutta+vuohet+vasemmalle.+
Ei+tuohon+mitään+tuhatta+vuotta+mahdu.++Tuhat+vuotta+on+nyt.+Siitä+asti,+kun+Jeesus+kuoli+ristillä.+Ei+saatanaa+henkiolentoa+voida+millään+kahleilla+sitoa,+vaan+Evankeliumilla.
25.09.2020 16:42
"Raamattu+kiellä+avioeroja+eikä+uudelleen+avioitumisia"
Kyllä+kieltää.+++MATT.+19:+7.+He+sanoivat+hänelle:+"Miksi+sitten+Mooses+käski+antaa+erokirjan+ja+hyljätä+hänet?"+
8.+Hän+sanoi+heille:+"Teidän+sydämenne+kovuuden+tähden+Mooses+salli+teidän+hyljätä+vaimonne,+mutta+alusta+ei+niin+ollut.+
9.+Mutta+minä+sanon+teille:+joka+hylkää+vaimonsa+muun+kuin+huoruuden+tähden+ja+nai+toisen,+se+tekee+huorin;+ja+joka+nai+hyljätyn,+se+tekee+huorin."
25.09.2020 16:35
Nykyinen+vuosikymmen+on+ok.+Mutta+pitäisi+ehdottomasti+kieltää+homoparien+vihkiminen+ja+naispappeus+ja+eronneiden+uudelleen+vihkiminen+ja+vanhurskauttamisjulistus+katolisen+kirkon+kanssa+pitää+perua+ja+Porvoon+julistus+myös.
25.09.2020 16:32
Mistä+meidät+on+pelastettu,+jos+helvettiä+ei+ole???
25.09.2020 13:47
"Voit+edelleen+valita,+teetkö+syntiä+vai+et"
Jokainen+meistä+tekee+syntiä.+Synnittä+emme+voi+elää.+Onneksi+Meillä+on+Jeesus,+mikä+on+kuollut+ristillä+meidän+puolesta.+Saamme+synnit+anteeksi+yksin+Jeesuksessa+emme+omilla+ansioilla.
25.09.2020 13:44
"Tahdoto+sinä+arto+777+seurata+Jeeusta"
Kyllä+seuraan+Jeesusta+ja+Jeesus+on+antanut+minulle+elämän+en+minä+Jeesukselle.
25.09.2020 13:41
Tempaus+on+vasta,+kun+Jeesus+tulee+toisen+kerran+maan+päälle.+Meidät+otetaan+Herraa+vastaan+ja+sitten+tulee+viimeinen+tuomio.+Mitään+tuhatvuotista+ajanjaksoa+ei+tule+tänne+vaan+se+on+ollut+jo+Jeesuksen+ristiinnaulitsemisesta+asti.+Seurakunta+aika+on+täydellisyyden+aika+ja+saatana+on+sidottu+evankeliumilla+ei+henkiolentoja+voida+millään+kahleilla+sitoa.
25.09.2020 13:37
Johanneksen+kaste+oli+parannuksen+kaste.++Johannes+ensin+esteli+ja+sanoi+minun+tulee+saada+sinulta+kaste,+mutta+Jeesus+sanoi+että+kirjoitukset+kävisi+toteen.+
MATT.+3:+13.+Silloin+Jeesus+tuli+Galileasta+Jordanille+Johanneksen+tykö+hänen+kastettavakseen.+
14.+Mutta+tämä+esteli+häntä+sanoen:+"Minun+tarvitsee+saada+sinulta+kaste,+ja+sinä+tulet+minun+tyköni!"+
15.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Salli+nyt;+sillä+näin+meidän+sopii+täyttää+kaikki+vanhurskaus".+Silloin+hän+salli+sen+hänelle.
25.09.2020 13:33
305 / 319