Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
834
Kommenttia
7626
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei+Raamatussa+tuollaista+lue.+Sieltä+puuttuu+kasteen+ikä+lapsille"
Puuttuu,+koska+sitä+ei+yksinkertaisesti+ole+Raamatussa.+Raamatussa+ei+ole+kasteelle+ikärajaa.+Lapset+saadaan+kastaa++HALLELUJAAA!!!+++Lapset+saavat+kaikki+synnit+anteeksi+kasteessa+ja+saavat+olla+Jeesuksen+omia.+VOI+julmia+vanhempia+jotka+riistävät+oikeuden+Jeesukseen+lapsiltaan+ja+jättävät+heidät+pirun+armoille.+Joka+ei+ole+Jeesuksen+on+saatanan.
"Kehitysvammaiset+pysyvät+lapsina+koko+ikänsä."
Ettekö+heitä+kasta?+Saavatko+he+olla+Jeesuksen+omia?
30.10.2020 16:04
Onko+Olli+vetänyt+mustallatussilla+yli+Raamatun+kohtia+ja+kuulakärkikynällä+lisännyt+lisäyksiä+Raamattuunsa?
30.10.2020 16:00
Naiset+ei+saa+suorittaa+saarnavirkaa+eikä+jakaa+sakramenttejä.+Jos+nainen+jakaa+ehtoolista+siinä+saa+vai+nleivän+ja+viinin+ei+Jeesuksen+ruumista+eikä+verta+ja+jos+nainen+kastaa+ei+ole+kaste.+Naisetkin+ovat+pappeja,+mutta+ei+saa+olla+saarnavirassa.
30.10.2020 15:58
"Ei+se+ilmoitus+Mormonin+kirjaan+ole+loppunut+sen+enempää+kuin+Raamattuunkaan"
Jumalan+ilmoitus+loppi+Raamattuun.+Raamatussa+on+kaikki+minkä+Jumala+on+sanonut.+Jumala+ei+peru+sitä+minkä+Jumala+on+sanonut.++Jos+tehdään+kirja+(mormonien+kirja)+mikä+korvaa+Raamatun+tai+lisää+tai+poistaa+jotain+tämä++ilmoitus+on+tullut+saatanalta.++Tämä+on+luomiskertomuksen+korvaaminen+toisella.+Syntiinlankeemuksesta+on+tullut+hyvä+asia.+Jeesus+olisi+ollut+naimisissa+usean+naisen+kanssa.+Jeesus+ei+ole+täydellisesti+sovittanut+syntejämme+vaan+pitää+tehdä+töitä+olla+esim.+erittäin+hyvä+mormoni.+Uskoa+erilliseen+tuhatvuotisjaksoon+odottaen+että+Jeesuksen+tulisi+tulla+vielä+tekemään+jotain+paremmin+kuin+on+jo+tehnyt+ristillä.+++Mormoneille+Jeesus+on+turhaan+kuollut+ja+kärsinyt+ristillä.
30.10.2020 15:55
"Oletko+nähnyt+munkin+saavan+ilmaiSESKI?+Olito+kateellinen,+koska+jouduit+itse+maksamaan?"
Kyllä+ja+monta.
30.10.2020 15:46
Et+sinäkään+voi+omia+väitteitäsi+todistamaan.+Joka+Raamatun+sana+pitää+sinulle+todistaa,+mutta+sinun+sanoihisi+ei+liity+yhtään+faktaa.
30.10.2020 15:45
Hyvä+että+edes+siihen+uskot.
30.10.2020 15:44
Jaa+epätodellista+evoluutioteoriaa?+Ennen+sai+älliä+kun+opetettiin+uskontoa+sinä+et+saanut+älliä+kun+et+osallistunut+uskontotunnille.
30.10.2020 15:43
"Kun+Jeesus+puhui+vedestä+ja+Hengestä,+hän+ei+puhunut+kasteesta+ollenkaan,+hän+puhui+vain+uudestisyntymästä+siinä+yhteydessä."
Vesi+tarkoittaa+kastetta.+Mitä+sitten+Henki+on?
30.10.2020 15:39
"Jeesus+tarkoitti+elävää+vettä+eikä+hanavettä."
Millä+vedellä+helluntalaiset+kastavat?
30.10.2020 15:38
"Oletkohan+täysin+lukutaidoton+ja+ymmärtämätön?
Luuletko,+että+tuo+"humaus"+johtui+veden+tulosta+ihmisten+ylle?"
Lue+taas+oikein.+Se+oli+kun+Pyhä+Henki+tuli+maapallolle.+++Ja+Apostolit+oli+jo+kastettu.
Mitä+Apostolit+puhui+kielillä?+He+puhui+että+kaikki+siellä+olevat+vierasmaalaiset+ymmärsi,+kun+helluntalaiset+puhuu+"kielillä"+ei+kukaan+ymmärrä+ei+edes+Jumala.
30.10.2020 15:37
Uudesti+kastaminen+on+syntiä.
30.10.2020 15:35
"Pyhän+Hengen+lahja+tuossa+Pietarin+puheessa+tarkoittaa+Pyhän+Hengen+kastetta+ja+Pyhän+Hengen+armolahjoja."
Lue+oikein!!!+++Kasteessa+saatte+Pyhän+Hengen.+++Ei+Raamattu+tunne+Pyhän+Hengen+kastetta+se+on+hellareitten+juttuja+sama+kun+pitää+antaa+elämänsä+Jeesukselle.+Tämä+on+mahdotonta.+Sana+järjestys+on+mennyt+sekaisin.+++Jeesus+antaa+meille+elämän.+Itse+emme+voi+uskoa+vaan+Jumala+antaa+meille+uskon.++++Jeesus+sanoo+te+ette+valinneet+minua+vaan+minä+valitsin+teidät+ja+se+on+Jumalan+teko+että+uskotte+minuun.
30.10.2020 15:34
"Aloittaja+ei+ymmärrä+tuota+kohtaa,+jonka+hän+on+itse+ottanut+esille+Raamatusta.+Pietari+ei+puhu+siinä+jumalattomille+ihmisille+eikä+vauvoille+vaan+hän+puhuu+siinä+uskossa+oleville+ihmisille"
Eivät+he+vielä+silloin+uskoneet.+Ja+Pietari+sanoi+"teille+ja+teidän+lapsillenne".++Lapset+voidaan+kastaa+HALLELUJAAA!!!++++Lapset+saavat+olla+Jeesuksen+ei+saatanan.++Julmat+vanhemmat+jotka+riistävät+lapsiltaan+Jeesuksen+jättävät+lapsensa+pirun+armoile.
30.10.2020 15:31
Koska+me+teemme+syntiä+kokoajan.+Ja+saamme+ehtoollisessa+Jeesuksen+ruumista+ja+verta+ja+saamme+synnit+anteeksi.+
Miksi+babtistit+viettävät+ehtoollista,+kun+se+ei+ole+heille+mitään+samakun+toisi+joulukuusen+sisään.
30.10.2020 15:27
Jumala+olisi+antanut+minulle+oikean+uskon.+Ja+Jumalan+tahdosta+olen+syntynyt+tänne.+Ja+elinaikani+on+Jumala+lukenut.+Elämänkirjassa+on+kirjoitettuna+minun+nimi+jo+ennen+maailman+syntyä.
30.10.2020 13:59
Laita+todisteet!!!
30.10.2020 13:57
Voi+siellä+lukea,+mutta+noita+ei+ole+todistettu+oikeiksi,+vaikka+Suomen+kouluissa+noin+opetetaankin.+Yhtään+evoluutio+prosessia+ei+ole+saatu+itsestään+tapahtumaan,+vaikka+on+yritetty+satoja+vuosia.+Mailman+kaikkeuden+syntyä+ei+tiede+ole+voinut+selittää.+Sinun+teoriasi+että+pohjantähti+on+aina+samassa+kohtaa+meistä+katsottuna+o+nmahdollinen+vain+lätteässä+maassa,+joka+pysyy+paikallaan.+Eikä+maa+voi+kiertää+aurinkoa+ellipsin+muotoista+lenkkiä+että+napa+on+pohjoiseen+päin+ilman+ohjaava+vaikutusta.
Kaikkeen+tyhmään+jotkut+uskookin+kuin+että+aine+syntyy+itsestään.
30.10.2020 13:56
Oletko+käynyt+oikein+Thaimaan+maaseudulla?++Epäilen+suuresti.++Kun+tulee+riittävästi+ikää+on+lopetettava+prostitoituna+oleminen.+Yksi+mahdollisuus+on+silloin+mennä+luostariin.
Tämä+budha+uskoo+sielunvaellukseen.+Ihminen+voi+tulla++kuoleman+jälkeen+vaikka+koiraksi.+Minä+tapoin+meidän+pihaan+tulleen+kissan,+kun+se+teki+molemmat+tarpeensa+meidän+pihaan.+Ja+ex+vaimoni+oli+vihainen+minulle,+että+nyt+sinä+tapoit+entisen+ihmisen+ja+tämä+vielä+kostaa+sinulle.+Onko+tämä+mukama+oikea+uskonto?
30.10.2020 13:51
"Jos+Jeesus+on+mielestäsi+täysi+fiktio,+en+voi+auttaa."
Ei+vaan+fakta.
Sinun+ateismia+ja+saatanan+palvontaan+en+voi+antaa+apua.
30.10.2020 13:46
311 / 382