Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

1720

1. Hihhih,+olette+vissiin+vihdoin+tutustuneet+itseenne.+Onneksi+olkoon!Mutta+epäselväksi+jää,+mitä+tarkoitat:+"...naapurin+jälkikasvulle+mieluiten+vielä+sellaisen+(minkä,+paremmat+numerot+vai+se+naapurin+jälkikasvu+vai+mikä+sellainen+on+kyseessä))+että+miniä+kulkee+maassa+ryömien+anopin+edessä+ja+tekee+kaiken+niinkuin+anoppi+määrää.+Anoppi+kun+tietää..."+Onks+teidän+kylällä+jo+koululaiset+miniöitä,+joilla+anoppeja!+Taitaa+olla+sitten+p...fiilien+kylä;(
  2. LiisaO,+kyllä+vakiporukka+kummankin+paskiaisen+kirjoituksen+erottaa,+vaikka+millä+nimmareilla+tai+nimettöminä+kirjoittaisivat.+Alin+komplisoitunut+kieli+ja+sanoilla+kikkaileminen+on+täysin+normaalista+poikkeavaa;+"asiasta+ei+selvää+meinaa+saada.+Jos+selkeää+kieltä+joskus+onkin,+niin+on+vuorenvarmasti+suora+kopio+jonkun+muun+laatimasta+tekstistä.+Pitkät+alin+jorinat+jätän+lukematta.+En+viitsisi+aikaa+tuhlata+sen+mongerruksen+selvittelyyn.Sonnin+joka+kirjoituksessa+taas+on+ivaa,+solvausta,+veetuilua++enimmäkseen+minua+kohtaan,+mutta+osansa+saavat+muutkin+mummot,+persut,+kokkarit,+kepulaiset,+kristilliset,+savolaiset,+opettajat,+täällä+kirjoittava+herrasmies,+kesämökkiläiset,+turistit,+taiteilijat,+kirjailijat,+jne,+joten+sillä+hän+oikein+hyvin+erottautuu+normaaleista+kirjoittajista,+ei+tarvitse+kirjautua+eikä+allekirjoittaa.++Itse+asiassa+olisi+helpompi+listata,+keitä+hän+ei+vihaa+tai+inhoa.Eikös+se+ole+niin,+että+hätätilassa+koiraskin+poikii.+Kun+sonnillakaan+itsensä+lisäksi+ei+muuta+kehuttavaa+ole,+niin+hätätilassa+vihamies+Weepelikin+kelpaa.+Ihan+aiheettomasti+häntä+kumpikin+äijänräähkä+täällä+sättiikin.+Kateutta,+kateutta.Ja+Ali+taas+aloittanut+uuden+"puhtaan"+ketjun.+Ei+vain+törppö+tajua,+että+viimeistään+edsonni+sen+jossain+kohdassa+"saastuttaa",+kun+ei+pysty+kieltänsä+hallitsemaan+kuin+muutaman+viestin+verran.+Kärsiköön+sitten+kaverinsa+tyhmyydestä,+jos+vaikka+sais+(Minnan+lupaamaan)+kirkkaamman+kruunun.
  3. Voi+++hellanlettas+sentään:+"...toiset+eivät+mitään+muuta+toivo+kuin+saada+kirjoitaa+mieluisiksi+kokemistaan+asioista+joutumatta+oksentamisen+kohteeksi."+Nyyh.+Mitä+lapsellista+tuubaa!+Eiku+kiireesti+uikuttamaan+sonnin+(mamman+puutteessa)+kainaloo.+Kyllä+sonni+taas+puhaltaa+pipiin+ja+rohkaisee+jatkamaan!Laita+sinäkin,+Ali+nyt+vaikka+tuplalasit+päähäs+ja+näe,+että+sonni+oli+taas+se+joka+aloitti+(ei+muuten+näköjään+itsekään+tajua+niin+tehneensä).+Jo+ketjun+kolmannessa+viestissä+herjasi+ceetä+ja+minua.+Oletko+tosiaan+niin+raukka+ja+ystäväsi+manipuloima,+että+et+voi+tunnustaa+sonninkin+tekevän+virheitä.+Omistasi+puhumattakaan.+Valheessa+elät+itse.+Älä+saarnaa+meille+valheista+ja+totuuksista,+kun+et+itsekään+niitä+toisistaan+erota.