Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
amummu
profiilit
amummu
amummu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1720
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+yritin+joku+aika+sitten+lähettää+kirjoituksen+mutta+ei+tapahtunut+mitään.+Ilmeisesti+jotain+häikkää+taas.
Olen+vasta+toipumassa+herätyksestä,+joka+kyllä+tapahtui+kohta+kolme+tuntia+sitten.+Näin+niin+hirveitä+painajaisia,+että+sydänkin+alkaa+vasta+nyt+rauhoittua.+Painajaisen+syy+ilmeisesti+oli+käden+jääminen+pahaan+asentoon+tyynyn+alle.+Ranne+on+vieläkin+ihan+tönkkö.+Perussyy+kuitenkin+kai+oli+poikkeuksellisen+raskas+uni,+koska+en+käden+huonoon+asentoon+herännyt.
Tänään+pitäis+toimittaa+pari+asiaa+autolla+matkat+tehden.+Tuohon+painajaiseen+liittyi+myös+parkkisakko,+joten+pitää+olla+tarkkana,+ettei+uni+ainakaan+siltä+osin+toteudu.
Eilen+juuri+kuulin,+että+joku+jollain+paikkakunnalla+oli+saanut+yksityiseltä+pysäköinninvalvojalta+parkkisakon.+Sakosta+kertova+"lappu"+oli+kuulemma+ollut+keltainen,+kapea+paperisoiro+auton+ikkunassa.+Auton+omistaja+oli+autolle+tullessaan+luullut+sitä+roskapaperiksi+ja+napannut+soiron+rypistäen+sitä+sen+paremmin+tutkimatta+taskuunsa.+Joitakin+aikoja+myöhemmin+oli+saanut+karhun+maksamattomasta+sakosta.+Silloin+hän+muisti+taskussaan+olevan+paperisuikaleen+ja+tarkistuksen+jälkeen+oli+todennut+sen+sakkolapuksi,+jonka+muoto+poikkesi+niin+täydellisesti+totutusta,+muovitaskuun+työnnetystä+sakkolapusta,+ettei+sitä+parhaalla+tahdollakaan+voinut+mieltää+sakoksi.+-+Siis+pitää+olla+tarkkana,+kun+tuulilasiin+on+kiinnitetty++"informaatiota".
Mutta+nyt+asioille.+Toivontorstaita+kaikille!+Huomenna,+perjantainahan+voisi+teemaan+soveltuen+pitää+"hyvien++ihmisten+juhlat"+(oikeastihan+ensin+pidettiin+nuo+juhlat+ja+sitten+vasta+tuli+torstai):)
20.02.2020 12:02
Olisikohan+ollut+systeemissä+joku+vika.+MInäkin+aamupäivällä+yritin+saada+kirjoitukseni+lähtemään,+mutta+aina+kun+yritin+lähettää,+systeemi+herjasi,+että+toiminto+on+sallittu+vain+kirjautuneille.+Ja+olin+kyllä+kirjautunut.+Sitten+jätin+yrittämisen.+Saa+nähdä,+miten+nyt+käy.
Minä+poistatin+yhden+sonnin+eilisen+kirjoituksen+käyttämällä+"kolmea+pistettä".+Tällä+kertaa+se+toimi.+Yleensä+kolmella+pisteellä+ei+ole+mitään+virkaa.+Sonni+taas+väsännyt+sellaisia+herjoja,+että+kyllä+ihmetyttää+niiden+läpi+pääsy.+Etenkin+kun+ihan+"siistejä"+kirjoituksia+robo+poistaa.
Tuo+siemenvitsi,+Cee+sopi+oivallisesti+noihin+sonnin+täällä+vierailuhin.+Seuran+puutteessa+"kanatkin"+kelpaavat.+Tai+itse+asiassa,+minä+en+enää+tiedä+mikä++otus+olen,+lehmä/ammu,+kana,+nyrkkeilysäkki,+p-läjä...+ja+mitä+niitä+lempinimiä+onkaan.+Ei+sitä+näköjään+pysty+sonnikaan+päättämään.
Onpa+muuten+ihme,+että+pistivät+Haaviston+toimet+selvityksen+alle.+En+olisi+vetoa+lyönyt,+että+rohkeutta+löytyisi.+No,+tuskin+mitään+seuraamuksia+kuitenkaan+tulee,+mutta+onpahan+ministerinkin+tekemiset+joskus+hyvä+saada+tikunnokkaan.
Hyvää+keskiviikkoiltaa!
19.02.2020 18:01
"...saa+ääneni."+Älä+hemmetissä.+No+sitä+se+vielä+olikin+vailla!+Ilmankos+ei+ole+lähtenytkään+
+etenemään.+Mutta+nyt+kyllä+lähtee.+Vaviskaa+kansat,+edsonni+tulee...
18.02.2020 13:37
Kyllä+ne+kasetit+hyvin+ovat+säilyneet,+90-luvun+lopulta+alkaen+siinä+kylppärin+"piirongin"+laatikossa.+Niissä+on+pääasiassa+meidän+vanhojen+omia+äänityksiä,+mutta+myös+tosiaan+muutama+kasetti+pojan+säilömää+musaa.+Kaipa+ne+kasetitkin+kestävät,+kun+vanha+toosakin,+jolla+niitä+soitamme+on+pysynyt+kunnossa+siitä+saakka,+kun+se+kylppäriin+"asennettiin",+joskus+tähän+kämppään+muutettuamme,+80-luvun+lopulla.+Kylppärimme+on+aika+iso,+joten+po.+tavarat+ovat+aika+kaukana+vesien+roiskeista.
Täällä+tosiaan+on+aamusta+saakka+satanut+ja+myrskynnyt,+ja+nyt+kuullostaa+siltä,+että+tuuli+vain+yltyy.+Onneksi+kämppämme+seinät+ja+katto+ovat+vedenpitäviä;)
16.02.2020 18:23
Mahtavasti+muotoiltu+uutinen:+Puukotus+Oodissa,+tekijä+"poistunut+paikalta".+Ihan+niin+kuin+joku+olisi+känyt+tosta+noin+vaan+tuikkaamassa+jotakuta+puukolla+ja+sitten+muina+miehinä+lähtenyt+kälkkimään.+Niinköhän+se+on+mennyt.
16.02.2020 16:10
Äitini+sukupolvi+puhui+aina+vaivaistalosta.+Hän+ei+sinne+halunnut+eikä+onneksi+joutunutkaan,+kun+sitten+läks+melkein+"saappaat+jalassa"+ysikymppisenä.+Muutamia+sukulaisia+vaivaistalossa+nähneenä+tuntuu+siltä+kuin+se+hoitopaikka+kuitenkin+olisi+taivas+verrattuna+moniin+nykylaitoksiin,+missä+vanhukset+makaavat+petissä+suu+auki,+sieraimet+kohti+kattoa,+sotkuisissa+vaipoissaan,+odottaen+jotain;+vettä,+hoitoa,+läheisiä,+iltakonjakkia,+kuolemaa...+Kukaan+hoitohenkilöistä+ei+kerkiä+katsomaan;+onhan+jo+sentään+päivävaippa+vaihdettu,+ruoka+käytetty+nenän+edessä+-+ei+maistu,+viety+pois+-+iltapesu+ja+yövaatteiden+vaihto+hoidettu+klo+16+ja+iltapalakin+tarjottu+klo+17.
Ainakin+äidin+kotikylällä+vaivaistalossa+vanhuksilla+oli+juhlaolot+edelliseen+kuvaukseen+varrattuna.+Ei+kuitenkaan+ehkä+enää+sielläkään.+Saas+nähä.+missä+sitä+meikäläinen+vaippansa+vaihtaa/vaihdattaa.
Nyt+sunnuntaisaunaan!
16.02.2020 16:02
Lapsenlapset+ovat+tietysti+asia,+joka+ei+potentiaalisista+mummoista+tai+vaareista+ole+kiinni.+Niitä+tulee+jos+on+tullakseen.+Ihanaa+jos+tulee,+mutta+jos+ei+tule,+niin+sekin+on+yksi+elämänkuvio.
Meidän+toisella+pojallamme+ei+ole+kuin+ne+kaksi+koiraa,+joista+mekin+paljon+iloa+saamme.+Poika+eikä+vaimonsakaan+ole+onneksi+työhulluja.+Tekevät+kyllä+töitä,+kun+tarvis+on,+mutta+viettävät+paljon+aikaa+muidenkin+tekemisten+parissa.+Niitä+piisaa+potun+viljelystä+teatteriin,+musan+tekemisestä+golfiin.+Koirat+tietysti+on+yksi+harrastus,+mistä+mekin+hyödymme.+Paitsi+riiviöitä+ne+otukset+edelleen+ovat;)),+ja+joudumme+mekin+niitä+kouluttamaan.+Sekin+näin+vanhalle+on+ihan+palkitsevaa+puuhaa.+Siis,+että+koira+tekee+niinkuin+metaanimummu+käskee;))+Ei+moni+voisi+uskoa.
16.02.2020 15:28
Mikä+teissä+miehissä+on,+kun+työ+valtaa+niin+suuren+alan+teissä!?+Minun+siippani+on+ollut+(tavallaan:))+eläkkeellä+kolmisen+vuotta+-+hän+on+päälle+7-kymppinen+-+mutta+ei+vieläkään+pysty+irtaantumaan.+Tosin+kyllä+lupasikin+friinä+edelleen+tehdä+kaikenlaista,+ja+tekeekin.+Ja+firman+hallituksessakin+istuu+vielä,+eli+ei+ole+päässyt+irti.+Olisiko+kyse+pehmestä+laskusta.
No,+sinulla+Whoo+on+vielä+aikaa+eläkeikään+-+niin+ainakin+olen+ollut+ymmärtävinäni+-++joten+hommaa+on+painettava+.+Ei+Luoja+laiskoja+elätä;))
Meikälikka+kun+töistä+läks,+niin+en+sinne+päin+ole+edes+pyllistänyt.+Joitakin+hommia+kyllä+pyydettiin+jatkamaan,+mutta+eipä+tullut+mieleenkään+suostua.+Muuta+tärkeämpää+oli+tiedossa:+mummous+ennen+kaikkea.+Ehkä+ei+nykyistä,+aivan+mahtavaa++suhdetta+lapsenlapsiin+olisi+syntynytkään,+jos+olisin+heihin+tutustunut+vain+työn+ohessa.
Mutta+nyt+muusin+ja+possunfileen+kimppuun.
16.02.2020 14:18
Täälläkin+on+sellainen+koiran+ilma,+mihin+en+edes+koiraani+veisi.+Tuulee,+jos+nyt+ei+ihan+vielä+myskynä,+mutta+niin+että+tukka+lähtisi+toisestakin+päästä+jos+sekaan+menisi.+Ihan+hirveitä+lukemia+ei+antanut+käyttämäni+sääsivukaan,+edes+yöksi,+mutta+myrskyn+kriteerit+täyttyy.+Matkallaanhan+tuo+Dennis+on+jo+kerinnyt+tehdä+tuhoa.+Olen+kyllä+tosi+iloinen.+että+lapset+tulivat+risteilyltään+jo+tänään,+eivätkä+siis+jääneet+myskyn+kouriin,+jolloin+olisi+minulle+taas+tullut+yksi+valvottu+yö+lisää.
Teinpä+äsken,+jo+aika+monettakin+kertaa,+perunamuusin,+missä+on+porkkanaa+ja+palsternakkaa+lisänä.+Se+on+tosi+hyvää.+Jopa+siippa,+joka+on+melkoinen+konservatiivi+ruokien(kin)+suhteen+tykkää+siitä.+Kun+en+osaa+tehdä+pieniä+annoksia,+niin+sitä+tuli+taas+niin+paljon,+että+poikienkin+perheille+riittää.+Ovat+kyllä+aina+iloisia,+kun+saavat+valmista.
Vähän+ninku+enempi+Whoolle,+mutta+myös+muille,+jotka+tykkää+vanhemmasta+jazzista:+Eilen+illalla+saunamusiikkia+etsiessäni+muistin+pitkästä+aikaa+soittaa+yhtä+vanhaa+c-kasettia+(kylpyhuoneessamme+on+ikivanha+radio,+missä+niitä+voi+soittaa).+Siinä+on+nuoremman+pojan+vielä+kotona+asuessaan+äänittämää,+DBQ:n+aivan+mahtavaa+musaa.+Yksi+niistä,+Brandenburg+Gate,+on+kipale,+jota+jo+lapsena+kuuntelin+usein+serkkujeni+luona.+Itsekin+ihastuin+ikihyviksi+-+ikiajoiksikin+-+po.+kappaleeseen+(Take+Five+oli+toinen+faforiittini),+ja+olin+aikoinaan+tosi+yllättynyt,+kun+pojan+muutettua+omaan+huusholliinsa+löysin+hänen+tänne+jättämiensä+tavaroiden+joukosta+po.+kasetin.+Yleensä+kotona+kuunteli+ihan+toisensorttista+musaa.+Kasetti++on+ollut+säilössä+kylppärimme+yhdessä+laatikossa+muiden+vanhojen+kasettien+seassa,+ja+eilen+sen+taas+muistin+kaivaa+lauteille+istumisen+säestykseksi.+Ihan+mahtavaa+musaa.
Nyt+lounaalle.+Siippa+paistoi+possunfilepihvit+tekemäni+muusin+kaveriksi.
Tässä,+jos+tykkäätte+kuunnella
https://www.youtube.com/watch?v=Z2GVzEOS4LU
Hyvää+pyhäiltaa!
16.02.2020 13:58
Edsonnilla+on+ilmiömäinen+kyky+kopioida+toisten+tekstejä,+sanontoja,+sanoja.+Uutisiakin+kopioi+ja+täydentää+niitä+omilla+useimmiten+vain+herjaavilla+kommenteilla.+Ei+pysty+itse+keksimään+mitään.+Köyhää!
14.02.2020 22:55
Kahjo,+mikä+kahjo.+Tekemisen+puute.
14.02.2020 22:27
Vilpitön+osanottoni+ystäväsi+menetyksen+johdosta!+Hienoa,+että+saitte+yhteistä+aikaa+vielä+lopputaipaleellakin.
14.02.2020 21:14
Itehän++taas+sen+pitkän+"puhtaan"+jakson+lopetit.
Ihan+vain+kuriositeetin+vuoksi:+miten+estätte+mahdolliset+epäasialliset+kommentit?+Siitä+tiedosta+olisi+meillekin+hyötyä+Elämässä:)))
14.02.2020 21:02
Meillä+mökillä+sama+juttu,+kiukaan+uusinta+edessä.+No,+onhan+tuo+jo+pitkään+palvellutkin,+joten+ei+ihme.+Itse+asiassa+ihme+on,+että+on+kestänyt+näin+kauan.+Tosin+saunan+lämmitykset+siellä+ovat+olleet+aika+paljon+harvemmassa+kuin+teillä,+koska+emme+alvariinsa+mökillä+oleile.+Silti+viime+kerralla+huomasimme,+että+tuli+näkyy+hullusta+paikasta.
Tuossa+vasta+ihan+äskettäin+kerkesin+lukea+Hesarin.+Melkein+nauratti,+ellei+olisi+itkettänyt+juttu+VM:n+kansliapäällikön+pestaamisesta+-+eiku+nykyäänhän+pitää+sanoa+rekrytoinnista.+Ettäkö+vähän+päälle+kolmikymppinen+keltanokkamärkäkorva-Kulmuni+haastattelee+jo+melkoisen+uran+luoneita+ammattilaisia!!+Lähes+absurdia.+Mutta+näin+sen+kai+sitten+pitää+mennä.+Melkoisia+aikoja+eletään.
14.02.2020 19:47
En+tiedä+oliko+robo+asialla,+mutta+aamupäivällä,+ennen+lähtöäni+stadiin+höntsäämään++kirjoitin+tänne+kohtuullisen+pitkän+lurinan.+Olin+lähettävinänikin+sen,+mutta+en+huomannut+että+olisi+tullut+julki.+En+sitten+kerinnyt+enämpi+tutkailla+viestini+kohtalo,+kun+lähtö+junalle+iski.+Ei+sitä+tällä+misssän+näy,+joten+bittitaivaaseen+on+siis+mennyt.
Kirjoitin+jotain+eilisestä+konsertista,+mutta+tässä+uusintana+vain,+että+konsertissa+taas+oli+asialla+naiskapellimestari,+vielä+erittäin+taitava+sellainen+(HS:ssa+arvio+konsertista).+Myös+naiskaput+tämä+meidän+kaikkien+alojen+dosentti+on+luokitellut+alimpaan+kattilaan+siinä(kin)+ammatissa.
Ja+Whookin+on+palannut+maisemiin.+Luulin,+ensin+että+tuo+kiukaan+kärähdys+oli+kuvaannollinen,+mutta+ei+sitten+niin+ollutkaan.+Tuo+ehdotuksesi+siirtyä+"yhden+tankkauksen+"+malliin+houkuttaa+kovasti.+Nyt+pitää+aina+muistaa,+kummassa+kirjoittelee,+kun+kirjoittelee.+Pistänpä+mietintämyssyyn.
Kyllä+Ali+varmaan+kaikki+lukee,+vaikka+toista+väittää.+Ei+vain+voi+tunnustaa,+kun+silloin+ehkä+joutuisi+tunnustamaan+Ceen+laatiman,+viimeisimmän+riitajakson+kronologisen+tarkistuksen.+Tai,+jos+olisi+mies,+niin+tunnustaisi,+että+sonnihan+sen+riidan+taas+aloitti.+No,+tietysti,+jos+ottaisimme+vastaan+mitä+"ylhäältä+annetaan",+niin+eihän+sitä+riitaa+olisi+syntynyt,+kuka+nyt+yksinään+riitelisi.+Mutta+ainakin+minä+olen+sanonut,+että+ilmaiseksi+minua+ei+solvata,+takaisin+tulee.
Ja+kaikille+vielä+hyvää+ystävänpäivän+iltaa.+Aamutoivotukseni+menivät+siis+ehkä+vain+ylläpitoon:)
14.02.2020 18:30
Kiitos,+Cee,+kun+näit+tuon+vaivan+kirjoituksesi+poistamisen/palauttamisen+takia.+On+se+merkillistä,+että+siinäkään+ei+mitään+sääntöjen+vastaista+ollut+ja+silti+hävitys+kävi.+Sääntöjen+vastaisesti+kirjoittavat+nuo+kaksi+turjaketta.+Lähes+joka+viestissään+on+jotain+meitä+mummoja+herjaavaa.
Ei+tainnut+ylläpito+kertoa+poistamisperustetta.+Kolmen+pisteen+kautta+jos+tekee+palautteen,+niin+sillä+ei+ole+yhtään+mitään+merkitystä.+Minuakin+sonni+yhdessä+viestissään+käski+illalla+navetassa,+pilttuussani+(heh,+lehmällä+sit+nykyään+pilttuut!)+nukahtaa+omaan+p..aani.+Niin+törkeää+saastaa+en+ole+missään+aiemmin+lukenut,+mutta+olmen+pisteen+mielestä+siinä+ei+ollut+mitään+loukkaavaa.+Jos+alkaisi+solvata+kolmea+pistettä,+niin+muuttaisivatkohan+poistokriteereitä.+No,+ei+vais,+eihän+robo+välitä.+Mutta+robon+saisivat+koodata+uudelleen.
Tein+äsken+ison+lihasopan+ja+kohta+lähden+viemään+siitä+osaa+sairaille.+Eivät+vielä+jaksa+seistä+hellan+edessä+ruoan+laitossa.+Tänään+ovat+jo+kuulemma+vähän+paremmassa+kunnossa,+kuume+laskenut+ja+yskiminen+helpottanut,+mutta+jaksaminen+on+nollassa.+Poika+menee+vielä+lääkäriin,+kun+on+ollut+jo+poissa+todistuksetta+sen+kolme+päivää,+minkä+saavat+olla.+Miniä+kävi+jo+heti+maanantaina+lääkärissä;+hän+saa+olla+poissa+vain+päivän+ilman+lääkärintodistusta.
Joskus+aikoinaan+oli+ainakin+valtiolla+käytäntö,+että+influenssakautena+sai+olla+poissa+ilman+todistusta+viisi+päivää.+Sitä+tietysti+jotkut+käyttivät+väärin,+ja+tuo+järkevä+tapa+sitten+piti+lopettaa.+Vaan+niinhän+se+on,+että+aina+joku/jotkut+pilaavat+hyvän+käytännön.+Ja+sitten+kaikki+saavat+kärsiä,+muutaman+röyhkeydestä.
Nyt+ensi+kahvi+naamaan,+sitten+soppakeikalle+ja+sen+jälkeen+Musiikkitaloon.
Hyvää+iltaa!
13.02.2020 15:46
Kiva+kuulla,+jos+joskus+saa+jaettua+toiselle+hyvää+mieltä+täällä,+missä+täytyy+aina+olla+niin+tikkana+ja+totisena+noiden+papparaisten+kirjoitusten+kanssa.+Voi+sanoa,+että+niissä+lähes+aina,+just+niinkuin+m+sanoi,+ainakin++rivien+välissä+tai+alin+hienoihin+sanakiemuroihin+(muka)+piilotettuna+on++herja+jossain+muodossa.+Edsonni+on+sen+verran+yksoikosempi,+että+tuuppaa+törkynsä+maalaisjunttimaisesti+suoraan+pläiskäisten+"vasten+pläsiä+vallan"+niin+kuin+Kiven+varis:)
Piikillä+siis+kävin.+Tänä+vuonna+rokote+kattaa+neljä+virustyyppiä,+sanoi+hoitsu.+Ystäväni+naapurikaupungissa+kertoi,+että+siellä+julkisen+puolen+rokotus+kattoi+kolme+pöpöä,+jos+halusi+neljännenkin+mukaan,+piti+mennä+yksityiselle,+jossa+rokote+sitten+maksoi+monta+kymppiä.+No,+se+ei+kyllä+köyhää+kirpaissut,+mutta+periaatteessa+tuntuu+älyttömältä,+että+viruksissakin+pitää+säästää.
Kummalta+äskeisen+tervarikäyntini+valossa+vaikuttaa+tuo+ainainen+hoku,+että+tervareissa+on+niin+kiire,+että+aikoja+saa+vasta,+kun+henkeä+korvasta+kuunnellaan.++Minä+odottelin+hoitajalle+pääsyä+käytävällä,+missä+on+11+vastaanotto-/hoitohuonetta.+Minä+olin+ainut+asiakas,+eikä+kyllä+henkilökuntaakaan+näkynyt+kuin+yksi,+se+minun+hoitajani.+Muutenkin+talossa+oli+hiljaista+kuin+vilttitossutehtaalla+kesälomien+aikaan.+Missä+se+kiire+oli!+Eikä+ollut+edes+lounasaika,+ja+hiihtolomatkin+ovat+täällä+vasta+ensi+viikolla.
Sympatiat+Rapuselle+tuon+rempan+takia.+Kyllä+se+rassaa,+kun+huusholli+menee+hyrskyn+myrskyn+pitkäksi+aikaa,+tavarat+pitää+kerätä+ja+väistösijoittaa+jonnekin,+mistä+niitä+ei+tarvittaessa+löydä.+Kokemuksesta+tiedän,+että+aina+just+se+tavara,+jota+tarvitsee+on+kasan+pohjalla.+Tsemppiä,+Rapunen!
12.02.2020 15:20
Puosulle:+jos+on+yhtään+rationaali,+niin+sähäkkyyttä+tässä+meiltä+vaaditaankin,+jos+aikoo+pysyä+kyhyllään+pappojen+kaiken+aikaa+meitä+kurmuuttaessa.+Mikä+tahansa+syy+kelpaa+heille.+Itse+asiassa+ei+tarvita+edes+syytä.+Mutta+sitä+saavat+mitä+tilaavat.
Saappaat+Nancyn+jalassa+ovat+ihan+sopivat,+mutta+isänsä+My+Way!!+sitä+ei+hakkaa+hän+eikä+kukaan+muukaan.+-+Walk+all+over+you,+niin+muistaakseni+alunperäiset+sanat+menevät,+joten+"ympäri+sinua"+on+aika+erikoinen+käännös.
Tänään+menen+flunssapiikille.+Yhteyshenkilö+soitti+juuri+äsken+(eikä+vasta+huomenna,+kuten+oli+uhka+kun+ei+ole+kiireellistä+asiaa).+Jospa+aatteli,+että+taas+se+mummo+alkaa+tivata,+jos+ei+vastausta+kuulu.+Tivasin+nimittäin+viimeksi+lääkärin+tapaamista+kipeän+lonkkani+tiimoilta.+Ei+meinannut+aikaa+antaa,+mutta+heltyi+lopulta.+Ja+hyvä+että+heltyi,+alkoi+vaivakin+helpottaa.+Ehkä+olisi+parantunut+itsekseenkin,+kun+aikaa+oli+mennyt+jo+niin+kauan+taudin+alkamisesta,+mutta+kortisoni+saattoi+jouduttaa+parantumista.
Nyt+tervariin+ja+sitten+kauppaan+hakemaan+juuri+nyt+ankaran+influenssan+kourissa+olevalle+pojalle+ja+miniälle+syötävää.+Sanovat+ettei+maistu,+mutta+minä+sanoin,+että+pakko+syödä+ja+saada+ravintoa,+muuten+toipuminen+vain+venyy.+Itse+kyllä+vain+heitän+kauppakassin+eteiseensä+välttääkseni+pahemman+pöpöryntäyksen.+Koirat+onneksi+ovat+evakossa,+mutta+kaipa+niidenkin+turkkiin+kerkisi+pöpöjä+tarttua+ennen+kuin+lähtivät+kotoaan.+Loppuviikosta,+jos+isäntäpari+ei+ole+toipunut,+koirat+tulevat+vuorostaan+meille+hoitoon,+joten+pöpövaara+vaanii,+eikä+rokotukseni+teho+ole+vielä+alkanut.+No,+tässä+tapauksessa+se+on+pakko+ottaa,+mikä+annetaan.
Hyvää+pikkulauantaita+kaikille!
12.02.2020 12:00
Kuules+ukko.+Jos+on+yhtään+rationaali,+niin+huomaa,+että+sonni+aloitti+(taas),+kun+ei+malta+meitä+unohtaa,+vaikka+olet+monta+kertaa+käskenyt,+olemme+tehneet+lähtemättömän+vaikutuksen:)))++Sulla+on+pullikoiva+alainen,+pane+se+ruotuun.
+Etukäteen+on+ollut+tiedossasi,+että+meitä+ei+ilmaiseksi+solvata.+Jos+haluat+rauhaa+niin+sano+sille+toiselle+rationaalille,+että+ottaa+lusikan+kauniiseen+käteen+-+itse+voit+tehdä+samoin.+Sadetta+ei+kyllä+sinunkaan+nahkasi+näy+kestävän,+edes+tihkusadetta.
12.02.2020 11:28
Alilla+kai,+edsonnillakin+ehkä+joku+trauma+siitä,+että+heitä+on+yritetty+pitää+väkisin,+tai+ehkä+itse+ovat+sitä+yrittäneet.+Ehei,+kyllä+minun+siippani+lähtisi+jos+sen+parhaaksi+katsoisi;++eikä+toista+ihmistä+voikaan+omistaa.+Vaan+eipä+tuo+ole+lähtenyt.+Tänä+keväänä+tuleekin+tasakympit+avioparina.+Melkoista+vuoristorataa+on+se+ollut,+välillä+vaikeaa,+välillä+ihanaa,+en+pois+vaihtaisi.+Mutta+mitä+vanhemmaksi+tulemme+sitä+paremmaksi+kaikki+tämä+tuntuu+muuttuvan.+Laulu+kyllä+sanoo,+että+"vaikka+paremmaksi+kaikki+muuttuu+silti+hyväksi+ei+milloinkaan".+Tiedä+häntä,+ehkä+se+on+runoilijan+kokemus.
Nyt+on+iltasudokun+aika.+Kauniita+unia!
11.02.2020 21:43
77 / 86