Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsis.+Dokumentoidusti+Joseph+Smith+keksi+ystäviensä+kanssa+moninaintikäskyn+Emmaa+varten+jäätyään+housut+nilkoissa+kiinni+piikansa+naiskentelusta+Emman+nähden.+Jumalalla+ei+ollut+mitään+tekemistä+asian+kanssa.
07.03.2021 22:29
Joo,+kun+heitetäänPyhä+Henki+kehiin,+oikea+tiede+voidaan+unohtaa+kokonaan.+Aatami+on+satuhenkilö!+Evankeliumilla+tarkoittanet+taaskin+Smithin+oppia.
07.03.2021 22:23
Nykyisin+kaltaisesi+hörhöt+ovat+mm.+sosiaalisen+median+johdosta+äänekkäitä,+mutta+pitkässä+juoksussa+homofobiat+harvinaistuvat.
07.03.2021 20:15
J+ajoulupukille!
07.03.2021 19:27
Mm.+sinä.
07.03.2021 19:27
Toistat+samaa+hölmöilyämkuin+Olli.+Moninainti+siinä+muodossa,+että+yhdellä+miehellä+on+monta+vaimoa,EI+EDISTÄ+lisääntymistä!++Yksiavioisuus+on+tehokkaampi+lisääntymistapa.+
>+.+Kaitsijan+tulee+siis+olla+nuhteeton,+yhden+vaimon+mies
Kaitsija+ei+siis+saa+olla+naimaton.
07.03.2021 19:26
Ei+ole+luonnonvastaista.+On+yleistä+monilla+eläimilläkin.+Miksi+tositat+aina+samoja+asioita?+Montako+lasta+sinulla+on,+jos+olet+harjoittanut+seksiä+vain+lisääntymistarkoituksella?+Kaksiko?+Olet+siis+saanut+vain+kaksi+kertaa?
SINUN+kommenttisi+ovat+loukkaus+lapsikperheitä+kohtaa,+mm.+tuntemaani+lesboparia+ja+heidän+lapsiaan+kohtaan.
07.03.2021 19:24
Laitoit+linkin,+jossa+on+noin+miljoona+kuvaa,+mutta+ei+yhtään+väitettä,+että+ihminen+olisi+kehittynyt+apinasta.
07.03.2021 19:20
Tuossahan+kysyt+mormoneilta.
07.03.2021 19:19
Ai+sijoille?
Ei+tarvitse+mennä+päiväntasaajalle.+Olen+seisonut+Hainanin+saarella+Sanyan+hiekkarannalla+keskipäivällä.+Totta+helkutissa+allani+on+varjo.+Kokeilin+juuri+kehotuksestasi+myös+pistemäisen+lampun+alla.+Kyllä+varjo+tulee+tietenkin!+Kokeilepa+itse!
On+minulla+kielitaitoa+ihan+riittävästi+matkusteluun+ja+myös+keskusteluun+ulkomailla.
07.03.2021 19:17
Ovat+kristittyjä.+Et+sinä+voi+sitä+määritellä.+Et+sinäkään+varmaan+isko+Raamattuun+kirjaimellisesti.+Vai+pitääkö+homot+mielstäsi+tappaa,+kuten+Raamattu+kehottaa?
07.03.2021 19:13
Katso+biologian+oppikirjastasi!
07.03.2021 19:11
Se+on+helppoa+kun+laittaa+koneet+tekemään+työt.+Aluksi+käytin+vain+paineilma-automatiikkaa,+osin+itse+rakentamaani.+Sitten+opettelin+lähes+omatoimisesti+tietokoneohjatun+automaation.+
Hölmöilyysi+vastaaminen+on+hauskaa.+Ajankäyttö+on+ainut+ongelma+koska+on+niin+paljon+muutakin+mielenkiintoista.
07.03.2021 19:11
Toisin+päin.
07.03.2021 19:01
Minun+järjessäni+ei+ole+mitään+vikaa.+Sellaisen+on,+joka+väittää,+että+maapallo+kallistelee+vuodenikojen+mukaan,+että+päiväntasaajalla+ei+tule+varjoa,+että+auringonvalo+sisältää+D-vitamiinmolekyylejä...+Täytyykö+jatkaa?
07.03.2021 19:01
Ekologinen+lokero.+
Apinoilta+kyllä+tulee+sanoja.+Monille+on+opetettu+viittomakieltä.+Ne+osaavat+jopa+luoda+itse+uusia+sanoja+käyttämällä+jo+tuntemiaan+sanoja.+Mm.+päärynää+joku+apina+älysi+kutsua+vesiomenaksi.+Nyt+tietokoneaikaan+apinoita+on+vielä+helpompi+opettaa+käyttämään+sanoja+ja+tietokonetta+muutenkin.+
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/06/16/apinakin-osaa-kayttaa-instagramia-jopa-paremmin-kuin-ihminen
07.03.2021 18:59
Ei+sinusta+voi+tehdä+suoraa+linjaa+apinaan,+ksoka+et+ole+apinoiden+jälkeläinen+suoraan+alenevassa+polvessa.+Usko+nyt+jo,+että+kukaan+ei+väitä+ihmisen+polveutuvan+apinoista.+
Ydinreaktioon+ei+tavita+ydinreaktoria.+Auringossakin+tapahtuu+kaiken+aikaa+fuusioreaktiota+vetyatomien+homoillessa+itsensä+heliumatomeiksi.+
Evoluutio+ei+mihinkään+kaadu.+Kyllähän+monet+koirarodut+ovat+jo+nytkin+niin+erilaisia,+että+eivät+käytännössä+lissäänny+keskenään.
07.03.2021 18:53
No+ei+todellakaan+ole+vaan+minun+viestini+olivat+vastauksia+noihin+hölmöilyihin,+joilla+ei+ole+mitään+tieteellistä+pohjaa.+Paljon+kertoo+sekin,+että+Olli+ei+pysty+sanomaan+asioista+yhtään+mitään+omin+sanoin,+vaan+luottaa,+että+kyllä+Kim+Jong-un+on+asiat+selittänyt+aivan+oikein.+Määrittelet+vain,+että+olet+Kimin+kannalla,+vaikka+et+hallitse+kirjoituksessa+olleita+asioita+etkä+pysty+kritiikiiini+vastaamaan+edes+yhdellä+sanalla.+Niin,+ja+sinua+ei+nyt+sitten+"kiinnosta"+paneutua+tähän,+vaikka+ITSE+suurella+uholla+laitoit+linkkisi!+Ryhdyitkö+katumaan?
Miksi+ylipäätään+laitot+tämän+aloituksen+ja+siihen+pelkän+linkin,+jote+et+pysty+mitenkään+puolustamaan?
Genetiikka,+pallopurkkijuttu+ja+pullonkaula+ovat+puhdasta+matematiikkaakin.+Pullonkaula+pätee+mm.+erillisiin+populaatioihin,+jolloin+esim.+jokin+luonnonkatastrofi+tai+tauti+tuhoaa+osan+populaatioista.+Se+pätee+hyvin+huonosti+tapauksiin,+joissa+sekoittumista+on+jo+tapahtunut.+Noin+käy+kun+asioista+ymmärtämättömät+yrittävät+laittaa+tieteen+todistamaan+omia+hölmöilyjään.+Niinhän+käy+mm.+koronarokotekriitikoiden+kohdalla.+Asia+on+heille+niin+tärkeä,+että+mihin+tahansa+tartutaan,+vaikka+ei+ymmärretä+tieteestä+mitään.+
Pallopurkkimatematiikka+siis+johtaa+vääjäämättä+toisen+värin+katoamiseen+hyvin+nopeasti.+Lantinheitto+puolestaan+menee+sitä+tasaisemmin+mitä+useammin+heitetään.+Jos+heitetään+tuhat+kertaa,+kruuna+tulee+melko+lähelle+500+kertaa,+ei+esim.+700+millään.+Sitten+vielä+tehtävä.+Otetaan+korttipakasta+pelkästään+kuningattaret+ja+kuninkaat,+siis+yhteensä+8+korttia.+Jokainen+pelaaja+nostaa+kerralla+kaksi+korttia,+jotka+sitten+sekoitetaan+aina+uudelleen+pakkaan.+Jos+tulee+heteropari+eli+samaa+sukupuolta,+silloin+pelaaja+joutuu+riisumaan+yhden+vaatteen.+Jos+tulee+homopari,+silloin+saa+pukea+ylleen+yhden+vaatteen.+Mihin+peli+johtaa?+Siihenkö,+että+pelin+jatkuessa+kaikilla+on+keskimäärin+yhtä+monta+vaatetta+kuin+aloitettaessa?+Vai+mihin?+Puhdasta+todennäköisyyslaskentaa.
07.03.2021 18:48
Vai+muka+helppoa+kun+ulkoistaa+ajattelun+apostoleille+tai+Kim+Jong-unille?+Kyllä+kanta+pitää+ottaa+ihan+ITSE.+Teidän+"apostolinne"+ja+"profeettanne"+ovat+sekoilleet+jo+ihan+tarpeeksi+mm.+moninainnin+ja+tummaihoisten+pappeuden+kanssa!+Ei+heidän+tarvitse+antaa+sählätä+vielä+homoudenkin+kanssa!+Vai+jumalanneko+se+sähläsi?+Eipä+kannattane+uskoa+häneenkään.
07.03.2021 18:04
Ei,+kyllä+se+on+lumikin+syy+kun+ei+antanut+seitsemälle+kääpiölle.
07.03.2021 17:58
160 / 176