Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LedaAtomica
profiilit
LedaAtomica
LedaAtomica
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höh,+enpäs+itse+lukenut+viestiäsi+ajatuksella.+Mainitsit+seksinovellit.com+-sivuston+ja+minä+tässä+sitä+päivittelemään.+Ehkä+hieman+vielä+verta+kofeiininkierrossa.
29.03.2021 15:58
Kiitos+vinkistä!+Aikanaan+oli+olemassa+sivusto+nimeltä+seksinovellit.com,+mutta+se+tuntuu+kadonneen+hiljattain.+Siellä+oli+aihealueittain+luettavaa,+niin+sisäsiistejä+kuin+vähemmän+siistejä.+Valittajia+oli+kommenteissa+kohtuullisen+vähän+juuri+sen+takia+että+sai+itse+valita+millaista+tarinaa+lukee.
Pus-pus+sinnekin!+<3
29.03.2021 15:39
Tämä+oli+ensimmäinen+kirjoittamani+paska,+joten+"taas+samaa"+on+ehkä+vähän+väärään+luuloon+perustuva+arvio.+Mutta+kiitos+palautteestasi.
29.03.2021 03:25
Tämä+oli+ensimmäinen+kirjoittamani+paska,+joten+"taas+samaa"+on+ehkä+vähän+väärään+luuloon+perustuva+arvio.+Mutta+kiitos+palautteestasi.
29.03.2021 03:23
Kiitos+tosi+paljon+tästä+palautteesta!+Todella+ajatuksella+luit+ja+vastasit.+Rohkaisit+kirjoittamaan+ehkä+toisenkin+pätkän,+vaikka+pelkäsin+että+tuo+romantiikka/tunnepuoli+ei+niin+uppoaisi+lukijoihin.
Kiitos+ja+kumarrus+yksityiskohdat+huomioivasta+viestistäsi.+Tuli+hyvä+mieli.+Olet+todellakin+'slick'.
29.03.2021 03:19
Minä+asetin+hänet+selälleen+sängylle+ja+riisuin+paitani+sekä+liivit+samalla+kun+hän+hankkiutui+eroon+farkuistaan.+Mies+katseli+näkyä+haltioituneena+kun+minä+laskeuduin+hänen+päälleen.+Hieroin+läpimärkien+pikkuhousujen+verhoamaa+haaroväliäni+hänen+yhä+kalsareissa+jöpöttävää+kaluaan+vasten+ja+sain+nautinnollisen+paineen+klitorikselleni.+Keinutin+hetken+lantiotani,+kunnes+en+enää+kestänyt.+Nousin+riisuakseni+alushousuni,+ja+sitten+vapautin+miehen+kalsareistaan.+Näky+oli+ihana,+kiimasta+paisunut+kalu+nyki+ja+nytkyi.+Asetuin+kontilleni+ja+otin+elimen+pään+huulieni+väliin.+Sitten+aloin+hellästi+liu’uttaa+suutani+pitkin+vartta,+ja+aina+kun+suuntasin+ylöspäin+painoin+kieleni+tiiviisti+varteen+ja+aivan+päässä+pyöräytin+kieltäni+terskan+ympäri.+Ja+taas+alas,+ylös+ja+ympäri…+Jaakko+alkoi+huokailla+ja+mumista+nautinnollisesti.
Puhelin+soi.
-Ei+vit…+Jaakko+nousi+istumaan+ja+samoin+minä.+Hän+etsi+puhelimensa+farkkujen+taskusta.
-No+moi.+Eikö+sinne+pysty+tilaamaan+taksia?+Aha.+No+mutta+jos+mä+laitan+sulle+rahaa?+Miksei+käy?+No+en+mä+ala+niitä+laskemaan+tai+pyytämään+takaisin.+Hei.+Älä+itke+hei.+Kaikki+järjestyy,+ihan+varmasti.+Eikö+siellä+voi+olla+yötä?+Lapsetkin+tulee+mummolasta+vasta+sunnuntaina+niin+ei+sun+tarvitse+olla+kotonakaan.
Minä+nousin+ja+jätin+Jaakon+puhumaan+exänsä+kanssa.+Etsin+keittiöstä+itselleni+lasin+vettä+ja+tunsin+turhautumiseni+nousevan,+vaikka+yritin+pitää+pään+kylmänä.+Minusta+oli+hienoa+että+Jaakko+piti+lämpimät+välit+lastensa+äitiin,+ja+yritti+tehdä+erosta+niin+helpon+kuin+mahdollista.+Hänen+kiltteyteensä+olin+rakastunutkin.+Mutta+kosteuteni+valui+reisille+samalla+kun+entiselle+etsittiin+kyytiä+keskellä+yötä.+Join+toisenkin+lasillisen+vettä.
++++-Sori+toi.+Minna+on+aika+juovuksissa+ja+siinä+on+usein+draaman+ainekset.+Kyllä+se+kuulemma+kyydin+saa,+joku+isäntäväen+sukulainen+oli+suostunut+kuskiksi.+Hei…+tuu+takas+tonne.
Jaakko+otti+sovittelevan+ilmeen.+Hän+nojasi+otsansa+omaani+vasten+ja+otti+käsistäni+kiinni.+Turhautumiseni+alkoi+sulaa+hellyydeksi+ja+annoin+saattaa+itseni+takaisin+sänkyyn.+Heijari+oli+harmikseni+puolitangossa+keskeytyksen+takia,+mutta+äkkiäkös+minä+sen+taas+juhlakuntoon+järjestäisin.+Määräsin+lääkkeeksi+suuhoidon+jatkamista,+ja+pian+olimme+taas+päässeet+vauhtiin+ja+siihen+mihin+jäimme.+Aioin+kokeilla+uutta+temppua+joten+asettelin+rintani+hänen--
Puhelin+soi.
Jaakko+murahti+ja+nappasi+luurin+käteensä.
-No+mitäs+nyt?+Ai…+No+mutta+jos+sä+haluat+jutella…
Nyt+päätin+ottaa+ohjat+käsiini.+Tulistuneena+aloin+uhmakkaasti+runkata+Jaakkoa+kädelläni.+Mieheltä+pääsi+nautinnon+urahdus.
-Ei+kun+löin+vaan+varpaan…
Otin+koko+kalun+suuhuni.
-Aaah!+Joo…+löin+sen+uudestaan…
Aloin+jälleen+lipoa+kalun+vartta+ja+pyörittää+kieltäni+sen+pään+ympäri.
-Kuule+Minna,+kun+nyt+ei+ole+hyvä+hetki.+Soitetaanko+huomenna+selvinpäin?
Puhelimen+toisesta+päästä+kuului+huutoa.+Sitten+puhelu+katkaistiin.
-Tuhma…+…a…+…aah
Nousin+istumaan+ja+asetuin+Jaakon+syliin,+siten+että+kalu+oli+märkää+vakoani+vasten.
-Voisiko+sen+puhelimen+laittaa+kiinni?
Jaakko+sammutti+luurin.+Kiitokseksi+aloin+liu’uttaa+märkää+pimppiäni+kiimaista+elintä+vasten.+Mies+mumisi+jälleen+nautinnosta.
Vihdoin+asetin+kalun+pään+odottavalle+aukolleni+ja+otin+koko+komeuden+sisälleni.+Nyt+minultakin+pääsi+parahdus.+Tunsin+miten+mies+täytti+minut+kokonaan.+Keinutin+lantiotani+ja+klitorikseni+osui+nautinnollisesti+häntä+vasten+kun+naimme+sylikkäin.+Olin+lähellä+tulla,+minkä+tajuttuaan+Jaakko+päätti+pitkittää+nautintoni+huippua.+Se+oli+rangaistus+tempustani.+Hän+nosti+minut+päältään+ja+asetti+minut+selälleni.+Hän+tuli+päälleni+mutta+sen+sijaan+että+olisin+saanut+hänet+takaisin+sisälleni+hän+kiusasi+minua+kalunsa+päällä.+Ynisin+ja+näytin+anovaa+naamaa+mutta+mies+vain+hymyili+tuskalleni.+Hän+juoksutti+terskaa+pitkin+vakoa+ja+pyöritteli+sitä+klitoriksella.+Kiemurtelin+ja+anoin+kunnes+kalu+vihdoin+upposi+takaisin+sinne+minne+se+kuuluu.+Hän+todellakin+*kuului*+sisälleni!+Hän+alkoi+naida+voimakkain+työnnöin+ja+minä+pääsin+joka+liikkeellä+lähemmäs+taivasta.+Suutelin+hänen+kaulaansa+jolla+alkoi+jo+tuntua+pieni+sänki,+nuolin+kiimaisesti+aataminomenaa+ja+upotin+huutojani+hänen+kaulansa+juureen.+Jaakko+kiihdytti+tahtia+ja+minä+tunsin+miten+tähtisade+alkoi.+Ensin+kuumina+aaltoina+jotka+lopulta+muuttuivat+laavaksi+joka+syöksi+hurjana.+Näin+pelkkää+valkoista+enkä+edes+tiennyt+huudanko+ääneen+vai+pääni+sisällä,+nautinto+räjähti+selkärangasta+asti+ja+pimppi+alkoi+sykkiä+niin+että+miehen+elin+pusertui+sisälläni.+Tämä+äkillinen+hieronta+sai+hänetkin+laukeamaan+ja+hän+ilmaisi+sen+äänellään.
++++Kun+olimme+molemmat+saaneet+hengitystämme+tasattua,+Jaakko+tuli+hitaasti+pois+sisältäni+ja+suuteli+minua+hellästi.+Hän+kierähti+vierelleni+ja+me+otimme+toisemme+syliin,+nautinnon+jälkihehkuun.+Silittelimme+ja+suukottelimme+ja+minä+käärin+meidät+peittoon+kuin+omaan+pesään.+Siihen+nukahdimme.
++++Aamulla+vastaamattomia+puheluja+oli+14+ja+viestejä+7.
26.03.2021 06:17
1 / 1