ViktorAtaman

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".
En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.
Aloituksia
2159
Kommenttia
3451
Montako sotarikosta Venäjä on tehnyt Ukrainassa?
Se kerrotaan selväsanaisesti valtalehdistössämme mutta ylläpito on poistanut monta viestiäni jossa sen kerron. Mitä täst027Päivittäkää tästä lisävihaa Venäjää vastaan...!
Tässäkin likka laulaa enkuksi ja koko formaatti on varastettu länneltä. Mitään omaa kulttuuriahan ei tuolla alikehittyne426Venäjä on juuri nyt käynnistänyt syytteet Suomea vastaan kansanmurhista vuosina 1941 - 1944...!
Mitä helvettiä, kysyy moni. Olimme kuitenkin natsi-Saksan kumppaneita kaikessa ja tietysti meillä oli sama ideologia rot026Jussin tappokäskyt eivät olleetkaan hänen omiaan...?
Hän on kopioinut ne Ukrainan eliitiltä: Ukrainan Kazakstanin suurlähettiläs Petr Vrublevsky sanoi 22.08: "Yritämme tapp026Pelastetaan Afganistanin naiset!
Lähetä viesti: Viki auttaa numeroon 666. Viestin hinta 20 € ja takaan että apu menee perille.626Venäjän federaation asevoimat rahoittaa Helsingin yliopistoa!
Hei hetkinen, muistin sittenkin väärin. Rahoitusta on tullutkin Pentagonilta eli USA:n puolustusministeriöltä. Olen opp1126Iltapäivällä alkavat jännät videot pyöriä !
ELO- kapinan nuoret hyökkäävät Stadin Manskulle sulkeakseen sen liikenteeltä sisäministerimme Ohisalon hiljaisella hyväk126Iskä hei..., muistatsä ku käytiin Pattayalla ?
- No toki.., kävimmehän siellä kolme kertaa ja onhan niistä satoja valokuvia. - Meillä skolessa puhuttiin tänään kaikenl426Pieni älykkyystesti kiinnostuneille.
Mikä asia oheisessa kuvassa laukaisi uutiskynnyksen ? https://laitonlehti.net/2021/11/13/paivan-kuva/796/326Pieni älykkyystesti kiinnostuneille.
Mikä asia oheisessa kuvassa laukaisi uutiskynnyksen ? https://laitonlehti.net/2021/11/13/paivan-kuva/796/026Kumpi ompi kivempi; Vak juu Paiden vaiko Putin ?
Olen järjestänyt tuohon alle runsaasti tilaa jouluisille vastauksillenne.1326Olen ratkaissut Bermudan kolmion arvoituksen.
Se ei ollut lainkaan vaikeaa. Floridassa sijaitseva Cape Canaveralin tukikohdista ammutaan taivaalle merkittävä määrä ra1126Kansat on asetettu toisiaan vastaan.
Enää rajoja ei vedetä puoluekannatuksien mukaan. Rajalinjaksi on asetettu taistelupoliisien ketjut ja armadat. Niiden e526Putinin modernit sotilasosastot marssivat eivätkä kohtaa vastarintaa.
Missä ovat NATO:n ja länsiliittouman mahtavien joukkojen vastarinta? Vak juu Paiden lupasi että USA asettaa Venäjälle t2426Omituinen kaksinaismoralismi on vallannut sateenkaariväen...
Stadissa on marssinut Sateenkaarilippujen liehuessa kymmeniä tuhansia ihmisiä puolustaessaan yksilön oikeuksia. Oikeus s025Olen ratkaissut Bermuda- kolmion mysteerit.
Ei niissä mitään yliluonnollista ole. Useimmat Cape Canaveralista ammutut raketit ja niiden jäänteet putoavat juurikin1125Maahanmuuttajien rikollisuus maassamme on kokonaan pysähtynyt !
Tämä on loistava uutinen ja osoitus siitä että heidän kotouttamisiinsa käytetyt miljoonat eurot ovat nyt alkaneet tuotta025Davai? Stop, strelka!
Venäjälle järjestetään kansalle kivaa. On saatanan halpaa vodkaa ja joka miehelle avoimia tappeluhäkkejä. Tässä esitte825Olettehan kuulleet kestävästä kehityksestä?
Nämä ovat niitä viherkommunisti- demokraattien keksimiä lauseita ja pohdin toki hetken mitä tuo tarkoittaa. Pohdintani1025Piikkihulluille karmeita uutisia !
- Britannia luopuu melkein kaikista koronarajoituksista. - Tanskan Extra Bladet pyytää lukijoiltaan anteeksi että on kak825