PAPAIJAKAKKU5707
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
3
kääpiösnautseri
moi sopiiko ekaksi koiraksi ja paljon tämmönen maksaa... olen miettinyt tällästä paljon tälläselle tulee hintaa091snautseri kautta kääpiösnautseri
paljonko tälläsen hinta on ja sopiiko se ekaksi koiraksi... mitä maksaa esm snautserin kautta kääpiosnautserin pennut0106ihana koira
myönnän menettäneeni sydämmeni tälle rodulle tuskin tulen ikinä saamaan tällästä tai edes omistamaan... harmittaa niin h068olen ihastunut tähän rotuun
olen ihastunut tähän rotuun ja menettänyt sydämmeni saksanpaimenkoirallle094kaipaan sitä jotakin
kaipaan ihmistä joka sanoisi minut hymyilemään ärhetnelen ja olen liian masentunut en vaan saa itseäni hymyilemään17132OPEL MONZA
löytyykö enää mistään vai onko ihan harvinaisuus... Muistelen nähneeni tästä kuvia. tuliko monza commodoren jälkeen vai1117- 2295
- 0671
- 095
ihania koiria
Olen 36 elokuussa 37 v täyttävä mies ja miettinyt että sopisiko mulle esim saksanpaimenkoira2102BMW 2600 mahtaako löytyä
onko rekisterissä enää bmw 2002 tai 2600 2800 malleja.... Oliko tällänen malli kun bmw 2600 joskus294olen koiraihminen myönnän sen
mutten vaan tiedä että mitä kannattaa laittaa top10 roduiksi1142IHANIA KOIRIA
olen aina halunut bernhardilaisen mutta miettinyt samalla hyviä kakkosvaihtoja miten esim suursnautseri tai nöffi pystyy073