Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Suihin22
profiilit
Suihin22
Suihin22
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää+juhannusta+myös+sinulle☺!
25.06.2021 09:56
Luo+täällä+suomi24+oma+profiili+mihin+voin+laittaa+enemmän+viestiä+:)+mun+oma+yksityiselämä+tulee+tässä+vähän+vastaan+mutta,+saadaan+homma+toimimaan+kyllä!+Haluan+vain+selittää+tarkemmin+jos+lataisit+sellaisen+sovelluksen+kuin+kik+niin+pääset+sieltä+siis+ihan+puhumaan+mulle+paremmin+ja+voit+keksii+jopa+jonkun+feikkinimen+siellä+sovelluksessa+ettei+muut+tiedot+näy+muille+ollenkaan☺+haluan+kertoa+tästä+sun+ajatuksesta+paljon+lisää+mutta,+täällä+en+voi+nyt+tuoda+sitä+esille+kaikkien+nähtäville.
24.06.2021 20:14
Joo+siis+minulle+käy+kuinka+vaan+että,+vaikka+heti+sen+toisen+jälkeen+tai+sitten+illalla+ihan+kuinka+itsellesi+parhaiten+sopii+:)
24.06.2021 09:28
Ja+tulisin+kyllä+heti+tapaamiseen!+Ymmärrän+että,+olet+mökillä+:)+koska+tulet+sitten+mökiltä?+Tai+tiiätkö+yhtään+koska,+olet+tulossa+seinäjoelle?+Ja+nyt+oli+niin+hyvä+teksti+että,+saatana+nousi+kulli+jo+pystyyn+ja+oon+ihan+kovana!..+Joo+ekan+laukeamisen+jälkeen+pitää+saada+vehje+uudestaan+toimimaan+niin+varmasti+onnistuu+:)+Ihanaa+että,+sulla+on+asuntoauto+käytössä+oletko+sillä+sillon+sitten+tulossa+kun+tulet?+Parasta+ettei+tarvitse+käyttää+kondomia+en+ole+niistä+itsekkään+tykännyt+yhtään.+Kyllä+haluan+myös+sinulle+paljon+nautintoa+joten+haluan+tulla+enemmän+kuin+sen+yhden+kerran+mutta,+saattaa+vaan+olla+haaste+mutta,+ei+este+koska,+siitä+on+aikaa+kun+viimeksi+olen+tullut+kahdesti+tai+jopa+kolmesti😅+haluaisin+vaan+päästä+hyppäämään+jo+asuntoautoon+ja+antaa+palaa!+Oi+että,+mä+odotan..
23.06.2021 22:40
Ai+että+tässähän+kiihottuu+pelkästä+ajatuksesta+että,+saan+suihinoton+samanapäivänä🤤+olisiko+autossa+hyvä+ottaa+suihin?+Minä+itse+asun+samassa+taloudessa+kolmen+ihmisen+kanssa+niin+ei+oikein+meillä+nappaa+olla+sitten+että,+joku+paikka+meille+pitää+keksiä+:)+haluan+kyllä+laueta+sinuun+joten+käytätkö+itse+mitään+ehkäisyä+vai+pitääkö+olla+kondomi?+Hotellit+kyllä+maksavat+mutta,+siinäkin+on+mahdollisuus!+Tai+sitten+tulen+joskus+sinne+sinun+luokse+kun+saan+aikaa+järjestettyä+jos+viitit+vaan+hakea+minut+täältä+ja+tuoda+samanapäivänä+takaisin?+Kun+tulet+seinäjoelle+niin+odotan+innolla+ensitapaamista+ja+sinun+antamaa+suunautintoa☺
23.06.2021 21:44
Okei+kirjoitellaan+ensin+täällä!+:)+olen+kyllä+niin+aito+kun+vaan+voin+olla.+Odotan+sinun+tapaamistasi+innolla!+Ei+tarvitse+heti+ekanapäivänä+tehdä+mitään+seksijuttuja+jos+et+sitä+halua+mutta,+en+koskaan+ole+saanut+vanhemmalta+naiselta+suihinottoa😅.+
Minua+kiinnostaa+oikeasti+koska,+myös+ovat+kokeneempia.
23.06.2021 20:16
No+laita+edes+jotain+viestiä+sähköpostilla+tai+kikissä+niin+ei+tarvitse+täällä+kokoajan+puhua+:)+voidaan+keskustella+siellä+enemmän+ja+paremmin+kun+sinullakin+on+aikaa+:)+
Sähköposti:
[email protected]
Kik:+suihin22
23.06.2021 20:01
Kiitos+:)+laita+mulle+vaikka+viestiä+kikissä+tai+sähköpostilla?
23.06.2021 19:30
Myös+aitokiima+toimii+vanhempien+naisten+kanssa+:)+haluan+kokeilla+jotain+uutta+ja+jännittävää+ja+seksisuhde+vanhemman+naisen+kanssa+nyt+kuulostaa+vaan+omaan+korvaan+todella+hyvältä.+Luottamuksellinen+olen+ja+kerron+kyllä+asiani+suoraan+jos+jotain+tarvitsee+kertoa+:)+
Pidempäaikaista+siis+etsin+kyllä+että,+ihan+säännöllisesti+joskus+seksiä+olis+todella+kiva.+
Mikset+ottanut+yhteyttä+sähköpostilla+tai+kikin+avulla?
23.06.2021 19:27
Vai+voisitko+harkita+minun+kanssa+myös+seksisuhdetta?+:)
23.06.2021 17:50
Mistä+niitä+sit+löytää?
23.06.2021 17:49
Olen+vain+yksin+liikenteessä+mutta,+olisi+ihanaa+kokeilla+sitä+parin+kanssa!+Asun+seinäjoella+:)+olen+25v+ja+pituus+jotain+180cm+++paino+65kg.
Kikissä+saa+yhteyttä+jos+haluaa!+
Kik;+suihin22
23.06.2021 17:31
Kik+suihin22
23.06.2021 17:25
Osaan+silti+hommani+viedä+kyllä+loppuun+asti+;)
20.06.2021 18:11
No+siis+vaikka+sähköpostilla?+Kyllä+näitä+sovelluksia+on+esimerkiksi+tuo+kik+sovellus.+Olen+siellä+nimellä+suihin22
20.06.2021 18:09
Kyllä+jos+sovitaan+jotain+niin+on+varaa!+Justiinsa+tällähetkellä+ei+ole+kauheasti+enkä+kyllä+mitään+hirveitä+summia+maksaisikaan.+Pointtina+oli+se,+että+molemmat+saa+nautintoa+mistä+tykkäävät+eikä+siitä+tarvitse+rahaa+pyydellä+:)
13.06.2021 08:18
1 / 1