perheväkivaltatutkimus

Aloituksia
11
Kommenttia
0
Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam076Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1109Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam078Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1180Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam098Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam086Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0110Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0175Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett1214Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0138Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0123