Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta!
Aivan+vielä+eivät+tuoksu+tuomien+valkoiset+kukkaset,+mutta+ei+se+aika+kaukana+ole.+Tuoksutellaan+nyt+luonnon+muita+kevään+ihania+tuoksuja+ja+miksikäs+ei,+myös+noita+ihania+tuoksuja+hajuvesipulloista+joskus+ripaus.
Pullantuoksu+kesämökin+portailla+istuen+ja+juuri+uunista+otettua,+itse+alusta+alkaen+leivottua+korvapuustia+kahvin+kera+nauttiessa+on+myös+yksi+hyvistä+tuoksuista+ja+makunautinnoista.+Koettu+on+aivan+lapsuudesta+lähtien.+Samoin+ovat+saaneet+tuosta+nauttia+myös+lapseni+ja+lastenlapset.
Nyt+on+viikonloppu+alkamassa+ja+vielä+aivan+alkutekijöissään+kaikkien+sovellusten+mukaan+käytettävissä+-+ja+täytettävissä.
Nyt+minä+aion+klikata+HS.fi+ja+lukea+lisää+maailmantapahtumista.
09.04.2021 08:40
Aurinko+lämmittää+ja+korona+hellittää!
Näin+se+on+nyt+vain+nähtävä.+Varotaan+kuitenkin,+eikä+syöksytä+surutta+elämään,+vaikka+kuinka+mieli+tekisi.+Monen+vauhti+on+tosin+jo+hidastunutkin,+joten+hitaasti+totutellen+on+mentävä+kohti+kesää.
Roska-auto+kävi+tyhjentämässä+roskiksia+ja+pian+tuli+naapurin+rouva+nostelemaan+roska-astioiden+kansia+ja+tutkimaan,+oliko+hommat+hoidettu+oikein?+Tämä+on+iso+taloyhtiö+ja+tuon+rouvan+asunnolla+on+toinen+roskis,+mutta+onhan+se+hyvä,+että+hän+pitää+huolta+tästäkin+roskiksesta.+Minä+näen+noita+pihan+tapahtumia+kun+olen+koneellani.+Tämän+huoneen+ikkuna+on+etupihalle+päin.
Avasin+oven+viherhuoneeseen,+eikä+sieltä+mitenkään+kylmää+tule.+Mittaria+en+katsonut,+joten+lämpötilaa+siellä+en+tiedä,+enkä+viitsi+mennä+katsomaan+nyt.+Tete-narsissit+voivat+siellä+hyvin+ja+rupeavat+aukomaan+kukkiaan.
Tänään+on+sitten+taas+Eduskunnan+kyselytunti.+Saa+nähdä+ja+kuulla+varmaan,+kun+VTV+ja+Yli-Viikari+ovat+puheenaiheina.+Syytä+onkin.
08.04.2021 12:32
Arkinen+hyvän+huomenen+toivotus!
Minä+saan+aina+aivastelupuuskan+aamulla+kun+avaan+tämän+koneeni!+Miksiköhän?
Pyhäputki+on+takanapäin+ja+hyvä+niin.+Sää+on+edelleen+harmaa+ja+tuuleekin+edelleen,+mutta+nyt+enempi+puuskissa+täällä+meillä+päin.
Heräsin+jo+kuudelta+tänä+aamuna,+vaikka+katselin+eilen+tv:stä+tuon+Sandhamin-murhat+ja+siinä+tuli+kolme+jaksoa+perättäin+joten+se+loppui+vasta+24,15.+Onneksi+amummu+mainitsi+sen+tuolla+ylempänä.+Minä+en+ollut+huomannut,+vaikka+olen+niitä+aina+katsonut.+Uusintahan+tuokin+oli,+mutta+en+ollut+sitä+ennen+kyllä+nähnyt.
Hyvää+päivän+jatkoa+ja+arkiviikon+alkua!
Rapu
06.04.2021 08:16
Nyt+voisi+laulaa:+"kaduilla+tuulee..."
Ikkunoissa+vesipisarat+ja+mänty+taipuilee+uhkaavasti+puoleen+ja+toiseen,+vaikka+onkin+vankka+ja+vanha+puu.
Tänään+tuntuu+siltä,+että+mitään+ei+tule+tehtyä,+joten+en+taida+edes+yrittää+mitään+kummempaa.+Pian+laitan+kyllä+kermaperunat+uuniin+ja+pääruokana+on+savustettua+lohifilettä.+Jälkiruokana+mämmiä,+vaikka+se+ei+olekaan+mitään+himoherkkua.+On+myös+herkkurahkaa+jos+vaikka+myöhemmin+tekee+sitä+mieli.
Tänään+ei+ole+edes+mitään+kirjoitettavaa+tuolla+Hesarissakaan.+Uutisköyhää+aikaa+ja+korona+ei+jaksa+herättää+enää+kirjoitusintoa.+Politiikassakin+taitaa+olla+lepokausi.
Mukavaa+maanantaista+"vapaapäivää!"
05.04.2021 12:59
Huomenta!
Ei+"tanssi+aurinko"+ainakaan+täällä+SU-SI+alueella.+viisi+astetta+plussaa+näytti+mittari,+mutta+sää+on+ainakin+vielä+harmaa.+Pientä+kirkastelua+kyllä+näyttää+aika+ajoin,+kuten+juuri+nytkin.+Heti+kun+olin+kirjoittanut+harmaudesta,+rupesi+selän+takaa+valoa+välkkymään.
Tänään+oli+sitten+lehdetön+aamu.+Monet+ovat+jääneet+tuolla+maakunnissa+vaille+paksua+Hesari+jo+eilen,+kun+paikallislehtiä+ei+jaettu,+niin+eipä+jaettu+Hesariakaan.+Kyllä+HS:t+on+saanut+siitä+moitteita+tuolla+kommentoijilta+ja+syytä+onkin+moittia.+Eilen+vasta+kerrottiin,+ettei+Hesaria+jaeta,+yllätys,+yllätys!
Ei+tässä+nyt+muuta+kuin+miettimään,+mitä+olisi+päivänohjelmassa+tänään?+
Nyt+sitten+vielä+pääsiäistoivotus,+koska+nyt+tuo+juhla+on+"jaloillimmaan?"
04.04.2021 10:04
Kirkastuu+-+sää+ainakin+täällä+meillä+päin!
Naapurit+tekivät+eilen+kovasti+pihatöitä.+Leikkasivat+pensasaitoja+ja+haravatkin+heiluivat.+Selvä+kevään+merkki.
Minunkin+pitäisi+ruveta+laskemaan+aivan+näitä+tosielämäni+laskuja.+Tuloja+ja+menoja.+Eipä+siihen+väliin+juuri+mitään+jää+vietäväksi+huhtikuun+kirjanpitoon.+Pääasia+kuitenkin,+ettei+jää+velkaakaan.
Nyt+taas+näyttää+siltä,+että+koronakin+hellittää.+Koskahan+tulee+se+päivä,+ettei+yhtään+altistumista+ole?
Keväistä+keskiviikkoa!
Rapu
31.03.2021 11:18
Tervehdys+Cee+ja+kaikki+muutkin+ketjulaiset!
Cee,+tuosta+U:si+verenohennuslääkkeen+korvauksesta.+Kun+B-lausunto+on+mennyt+Kelaan,+niin+yleensä+siitä+ensimmäisestä+lääkeostosta+joutuu+maksamaan+sen+täyden+hinnan+ja+sen+erotuksen+joutuu+anomaan+Kelasta+itse.+Kysy+apteekista,+niillä+on+kaavakkeita+millä+sitä+anotaan+ja+Kela+maksaa+sen+kyllä+"nikottelematta!"+Sitten+jatkossa+se+tulee+sillä+alennetulla+hinnalla.+Pälle+kolmekymppiä+kk.+annos.+Ei+Kela+voi+muuttaa+lääkettä+halvempaan+itsekseen.
+Neuvoin+juuri+yhtä+tuttua+ja+hän+sai+Kelalta+takaisin+yli+500+euroa,+kun+hänen+lääkärinsä+ei+ollut+hoitanut+B-lausuntoa+Kelaan,+niin+nyt+kun+toimi+niin+kuin+neuvoin,+Kela+maksoi+takautuvasti+saatuaan+B-lausunnon.+Hän+oli+maksanut+yli+vuoden+lähes+sata+euroa+joka+kuukausi+siitä+Eliquis-verenohennuslääkkeestä.+Osa+korvauksesta+oli+jo+vanhentunut,+mutta+jos+hän+olisi+vielä+valittanut+siitä,+niin+hän+olisi+saanut+sen+vanhentuneen+osankin,+mutta+hän+sanoi,+ettei+jaksa,+vaan+tyytyy+tähän.
Sitten+tuo+sinun+oma+verenohennuslääkkeesi.+Pyydä+lääkäriltäsi+siitäkin+B-lausunto+Kelaan,+niin+saat+sinäkin+sen+isomman+alennuksen,+koska+lääke+on+jatkuvassa+käytössä+ja+kallis.+Saahan+Marevanistakin+sen+alennuksen+korkeimman+prosentin+mukaan,+vaikka+se+onkin+halpa+hinnaltaan.
Rapu
29.03.2021 18:31
Huomenta+ja+kesäaikaa!
Nukuin+tänä+aamuna+melkein+kello+kahdeksaan+tämän+kesäajan+mukaan.+Olo+on+levänneen+tuntuinen.+Nukkumaan+kävin+vielä+talviajalla+klo.+23.
Sää+ei+ole+kyllä+kovin+kesäisen+näköinen,+mutta++5+astetta+näyttää+mittari+ulkolämpötilaksi.
Nyt+olen+jo+lukenut+paperi+Hesarin+ja+syönyt+aamiaiseksi+yhden+banaanin,+juonut+tuoremehua+ja+kahvia,+sekä+syönyt+mikrossa+lämmittämäni+bashapullan.+Nyt+on+niin+sielu+kuin+ruumiskin+ravittu+vähäksi+aikaa.+Netti+Hesaria+en+ole+vielä+edes+avannut.
Ruoaksi+tänään+ajattelin+laittaa+pitkästä+aikaa+jauheliha-+makaronilaatikkoa+ja+jälkiruoaksi+on+nyt+kevään+ensimmäinen+mämmirove+jääkaapissa+odottamassa.
Hyvää+Palmusunnuntaita+kaikille!
Rapu
28.03.2021 10:20
Minulla+kävivät+kauppakassien+tuojat.+Ostoslistat+olin+antanut+Prismaan+ja+Lidliin.+Hyvin+oli+ostettu+ja+oikein.+Nyt+on+Pashapulliakin,+kun+pullan+mieliteko+yllättää.+Maistoimme+niitä+jo+kahvin+kanssa+ja+hyviä+olivat.
Puolivuotias+hymypoika+tunnistaa+jo+nimensä+ja+mummi+saa+koko+ajan+pojan+katseen+ja+leveän+hymyn.+On+ne+niin+ihania+nuo+lapsukaiset.
Pian+soittaa+yksi+sisaristani,+joten+täytyy+lopettaa+kirjoitus+tällä+erää!
Minulla+ei+ole+nyt+varattuna+mitään+virpojille,+jos+niitä+edes+tuleekaan.+Olin+unohtanut+aivan+autuaasti.
27.03.2021 14:48
Huomenta+-+tai+keskipäivähän+nyt+jo+on,+enkä+minäkään+ole+juuri+herännyt!
Nuorempi+tytär+miehineen+ja+vauvan+kanssa+tulevat+huomenna+käymään+ja+tuovat+minun+kauppaostokseni.+Lähetin+sen+"kilometrin+pituisen+ostoslistan"+juuri+tyttäreni+sähköpostiin+ja+he+tulevat+sitten+kaupan+kautta.
Pääsiäinenkin+lähestyy,+mutta+eipä+ole+mitään+suunnitelmia.+No,+onneksi+on+luettavaa+ja+sitten+tää+tietokone.+
+Sain+eilen+Veroilmoituksen.+En+ole+sen+kummemmin+tarkistellut,+kait+se+oikein+on.+Palautusta+saan+elokuussa+38,09+euroa.
Mukavaa+viikonlopun+aloitusta+kaikille!
Rapu
26.03.2021 11:45
Kiitos+Cee+edellisetä+Elämä-ketjusta+ja+tietysti+tämän+uuden+Elämä-ketjun+avaajalle+myös.
Tuosta+korona-rokotuksesta+sen+verran,+että+saan+sen+aikanaan,+koska+en+ole+rokotevastainen.+Kaikki+eivät+sitä+ota+ja+suuttuvat+jopa,+jos+sitä+kyselee?+Yksi+minun+sisaristani+ei+halua+kuulla+rokotuksista+mitään.+Ei+ole+ottanut+koskaan+yhtään+influenssarokotustakaan.+On+ollut+aina+terve.+Ei+mitään+lääkärin+määräämiä+lääkkeitäkään+jatkuvassa+käytössä.+Mutta+luonne+on+hyvin+"pippurinen"+ja+mielisanoja+on+ettei+"meitä+komennella",+vaikkei+kukaan+edes+"uskaltaisi"+yrittää+sellaista!
Noista+flimmereistä+sitten.+Minulta+niitä+on+käännetty+sähköisesti+hyvin+usein.+Alkuun+käännettiin+tipalla,+mutta+siinäkin+on+omat+riskinsä,+eikä+se+aina+tehoakaan.+Minulla+ne+tehosi,+mutta+sitä+tipalla+kääntöä+ei+voi+tehdä+kovin+monta+kertaa.+Nyt+eivät+suostu+kääntämään+sähkölläkään+minulta.+Kai+tuota+sydänparkaa+on+rääkätty+jo+liikaa!+Monintavoin!+Tunnen+suurta+myötätuntoa+Cee,+U:tasi+kohtaan.+Ultrattu+on+minuakin+ja+tutkittu+ja+tutkittu,+nyt++on+vain+pärjättävä+-+vaikka+tutkitaan+edelleenkin.
Nyt+meille+"vanhoille"+ja+myös+vähän+"nuoremmillekin"+annetaan+tuota+parasta+mahdollista+Pfizeria/Moderna-rokotetta.+Kumma+kyllä,+että+vaikka+Pfizeria+on+ilmoittanut,+että+toinen+rokote+pitää+antaa+jo+21:n+päivän+jälkeen,+niin+tiedän,+että+nyt+on+kahdenlaista+käytäntöä.+Toiset+saa+sen+kolmen+viikon+jälkeen,+mutta+toiset+joutuvat+odottamaan+sen+pidemmän+ajan,+onko+se+pari+kuukautta?
25.03.2021 15:52
Tervehdys!
Mietin+kyllä+taas+sitä,+että+pääsiäinen+tulee+ja+myöskin+menee,+se+ei+koronasta+piittaa.+Tuntuuhan+ihmisillä+olevan+kuitenkin+joku+aihe+ja+se+on+politiikka,+joka+ei+näytä+kuluvan+edes,+saati+että+pitäisi+taukoa,+jos+joku+on+aivan+"liekeissä"+esimerkiksi+"persuista!"+Mikä+niissä+on+niin+rakasta,+että+niitä+ja+niiden+toimia+on+"Elämä"+täynnä?
Minä+nyt+vain+kysyn?+Kai+niin+voi+tehdä,+saamatta+kevätkuraa+niskaansa?+Tämähän+on+keskusteluketju+-+vai+onko?
Rapu
25.03.2021 12:29
Huomenta!
Heti+aamusta+on+jo+++5+astetta+lämpöä+säässä.+Aurinko+paistaa+kirkkaasti,+joten+päivästä+tulee+tällä+menolla+jo+kovin+kesäinen.
Tänään+on+yhden+sisareni+syntymäpäivä,+mutta+eipä+niitä+synttäreitä+nyt+juhlita,+eivät+ne+tosin+olekaan+mitkään+tasavuosijuhlat!
Katselin+eilen+videokuvaa+Tokion+kirsikkapuiden+kukinnasta!+Olivat+taas+loistossaan+ja+ihmiset+laumoina+niitä+ihailemassa.+Hyvä+että+luonto+ei+ole+vaipunut+apatiaan,+eikä+piilota+kukintaansa,+vaan+tuhlaa+kauneuttaan+ihmisten+iloksi.
Aurinkoista+keskiviikkoa+kaikille!
Rapu
24.03.2021 08:44
Puunkantoessu,+aika+moinen+keksintö+tuokin.+Minä+en+ollut+ennen+kuullutkaan+semmoisesta,+ennen+kuin+nyt,+kun+amummu+kertoi+ompelevansa+sellaista?
Mitä+tulee+lehtitilauksiin,+niin+minäkin+olen+lopettanut+kaikkien+muiden+lehtien+tilaamisen,+kuin+Hesarin.+HS:t+tuon+eilisen+sähköpostikyselyn+lähetti.+En+tiedä,+onko+se+lähetetty+kaikille+paperilehden+tilaajille?
Aamuinen+aurinko+on+mennyt+pois+ja+ulkona+tuulee.+Sisälläkin+on+kylmä,+kun+patterit+ovat+vain+hiukan+haaleat.+Minä+kaipaisin+hieman+lämpöisempää+sisäilmaa.
21.03.2021 15:39
Huomenta!
Valoa+riittää+taas+tänään.+Tuuli+näyttää+kyllä+olevan+melkoinen+ja+se+vie+osan+auringon+lämmöstä+tuulen+teille!
Sain+eilen+sähköpostiini+lukemastani+ja+tilaamastani+lehdestä+pyynnön+osallistua+"lehden+kehittämiseen?"+Joko+taas+on+muutoksia+odotettavissa.+Otin+kyllä+osaa+tuohon+melko+pitkään+kyselyyn,+olen+ottanut+niihin+osaa+ennenkin.+Joskus+olisi+mukava+pitäytyä+vain+siinä+vanhassa+ja+totutussa,+niin+ettei+tarvitsisi+aina+pelätä+mitä+nyt+menee+pieleen.+Tuo+jatkuva+uudistuminen+myös+maksaa+ja+me+lehden+tilaajat+sen+maksamme.+Nytkin+lehden+tilaushinta+oli+noussut+taas+vuoden+alusta.
Ei+nyt+muuta+taas+tälläerää.
Hyvää+sunnuntaita+kaikille!
Rapu
21.03.2021 09:31
Anonyymille+tuolla+ylempänä+vastaan,+että+en+ole+persujen,+sen+enempää+kuin+minkään+muunkaan+puolueen+kannattaja.+Olen+sitoutumaton+ja+siksi+voinkin+sanoa+mielipiteeni+mistä+tahansa+puolueesta.+Kaikissa+on+niin+hyviä,+kuin+huonojakin+puolia,+joten+ei+mikään+puolue,+kuten+ei+kukaan+ihminenkään,+ole+läpeensä+hyvä,+tai+paha.
Joka+muuta+väittää,+on+väärässä.+Näin+minä+sen+näen.
19.03.2021 15:48
Huomenta!
Nyt+tarvitaan+jo+häikäisysuojaa,+kunaurinko+paistaa+tuolta+selkänitakaa+suoraan+koneeni+kuvaruudulle.+En+kyllä+valita!
Koronatilanne+tuolla+Virossa+on+aivan+kamala.+Kuka+uskaltaa+nyt+sinne+mennä?+Suomessa+on+paljon+rakennusmiehiä+töissä+ja+heidän+pitäisi+nyt+myös+pysyä+täällä,+jos+aikovat+töissä+olla.+Edestakaista+matkustelua+ei+nyt+pidä+sallia.
Hyvää+perjantaita+kaikille!
19.03.2021 09:28
Torstai+huomenta!
Valoisaa+on+ja+pakkasta+miinus+5+astetta+täällä+meillä.+Aamiainen+on+syöty+ja+paperi+Hesari+selailtu.+Eipä+sielläkään+mitään+koronaa+kummempaa.+Paitsi+olihan+siellä+taas+puolueiden+"paremmuusjärjestys"+gallupeissa.+Niistä+en+sano+mittään+sen+enempää.
Soitin+tässä+yhtenä+päivänä+Elisaan,+kysyäkseni+jotakin+asiaa+laskustani+ja+samalla+kyselin+myös,+onko+heillä+jotain+häikkää,+kun+koneeni+hidastelee?+Eipä+apua+tullut+tuohon+hidasteluun,+mutta+laskun+epäselvyys+selvisi+kyllä.+Hämmästykseni+oli+kuitenkin+suuri,+kun+lopetin+sen+puhelun,+niin+kännykkääni+tuli+Elisalta+viesti,+missä+pyydettiin+minua+arvioimaan+saamaani+palvelua,+kun+olimme+keskustelleet+Elisa+Viihteestä???
Soitin+sinne+uudestaan,+vaikka+jouduin+jonottamaan+ja+lasku+kasvoi,+mutta+suututti.+Ajattelin,+että+nyt+ne+laittaa+minulle+Elisa+viihteen,+vaikka+en+ole+sanallakaan+maininnut+sitä+puhelussani.+Asiani+oli+aivan+muu.+En+ole+koskaan+edes+harkinnut+mielessänikään+ottavani+mitään+Elisa+Viihdettä.+Tuossa+keskustelun+arvioviestissä+ei+mainittu+sanallakaan+minun+oikeaa+asiaani,+minkä+takia+sinne+soitin.
Kun+vihdoin+sain+henkilön+"langanpäähän",+ja+kerroin+miksi+soitin+ja+miksi+olen+hieman+tuohtunut,+niin+eipä+hän+osannut+sanoa+mitään.+Selitteli+jotain+sattumasta,+mutta+kyllä+se+koski+sitä+minun+juuri+soittamaani+puhelua.+Varsinkin,+kun+en+ole+koskaan+soittanut+sinne+puhuakseni+Elisa+viihteestä!
Nyt+sain+puhuttua+tuon+pois+mielestäni+ja+toivottelen+toiveikasta+torstaita+kaikille!
Rapu
18.03.2021 08:30
Aurinko+ei+paista,+mutta+häikäsee!+Pitäisköhän+minunkin+kääntyä+silmälääkärin+puoleen.+Optikko+tuskin+riittäisi+tälläkään+kertaa.
Nyt+käytössä+olevat+silmälasini+olivat+epäkelvot+jo+alusta+asti,+vaikka+silmäni+tutki+ensin+optikko+ja+sitten+silmälääkäri,+mutta+"susi+tuli+laseista!"+Kalliit+kuin+mitkä,+mutta+"vinot",+katselukohdat+minun+silmilleni.+Sankojen+vääntely+ei+auta,+enkä+enää+ole+viitsinyt+edes+käydä+valittamassa+näistä.+Onneksi+en+tarvitse+näitä+muuten+kuin+lukiessa+ja+kirjoittaessa,+joskus+muulloinkin,+mutta+en+jatkuvassa+käytössä.
Oikeusministeri+Henriksson+on+jäänyt+sairauslomalle,+mutta+ei+sentään+koronaan+sairastumisen,+tai+altistumisen+takia,+vaikka+voi+tuo+"koronakeskustelukin"+aiheuttaa+sairausloman+tarpeen!+
Ei+ole+päättäjillä+helppoa!
17.03.2021 11:22
Nyt+on+sitten+taas+kaapit+täynnä+sitä,+mitä+niistä+puuttui.+Puutteita+olikin+paljon.+Tytär+tuli+käymään+kaupan+kautta+ja+sakset+mukana+(kirurgi+kun+on),+niin+että+pääsi+"leikkaus+hommiin",+mutta+vain+hiuksieni+lyhentämiseksi.+Nyt+on+taas+hyvä+pituus.+
Kun+olen+vasta++"harjoitellut"+verkkopankin+käyttöä,+niin+nyt+kun+tytär+oli+täällä,+maksoin+pari+laskua+siellä,+niin+ei+tarvitse+laittaa+niitä+maksupalvelukuoreen+ja+sitten+ne+pitäisi+vielä+toimittaa+postilaatikkoon.+Vakituiset+maksut+meneekin+suoramaksuina,+niin+niistä+ei+tarvitse+huolehtia.
Lumet+sulivat+pois+käytävältäni,+ilman+apuvoimia.+Hyvä+niin,+niin+eipä+jää+kiitollisuuden+velkaan+kenellekään.+
Minä+"poikkean",+kait?+muista+suomalaisista+siinä,+etten+ole+katsonut+koskaan+Kummeleita.+En+pidä+sen+tyylisestä+"viihteestä"+yhtään.+Mainospätkät+jo+saa+pään+kääntymään+pois+kuvaruudulta.+Myöskään+Sohvaperunoiden+suosiota+en+ymmärrä?
Tänään+en+ole+kirjoitellut+juuri+mitään,+kun+ei+ole+mitään+sellaista+aihetta,+mikä+saisi+innostumaan.+Hesarikin+on+niin+"tylsä",+kun+koronan+lisäksi+ei+ole+mitään+mikä+saisi+sormet+näppäimille.+Koronasta+ei+jaksa+kirjoitella.+Hesari+on+taas+nostanut+paperilehden+tilaushintaa.+Se+nousee+aivan+jatkuvasti.
14.03.2021 17:05
33 / 43