Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seksuaalisen+halun+vähäisyys+ei+ole+kuoleman+merkki,+yhtä+vähän+kuin+kiinnostumattomuus+urheilusta,+kalastamisesta,+teeveeviihteestä+tai+näyttämötaiteesta.++🌹👀
06.04.2022 08:16
"Naisien+saaminen"+tarkoittaa+monta+naista.+Vaikka+kuinka+pitäisikin+tällaisesta,+vanhemmiten+se+kuitenkin+loppuu.+🌹👀
06.04.2022 08:10
Biologinen+erilaisuus+ei+ole+tasa-arvon+vastainen.+
Nainen+on+krantumpi+valintatilanteessa+kuin+mies.+Ero+on+biologislähtöinen+sopeuma+ja+johtuu+alkujaan+siitä,+että+nainen+voi+saada+vain+noin+yhden+lapsen+1½+vuodessa,+mies+lukuisia+lapsia+samassa+ajassa.
Naisen+suurin+lisääntymisetu+saavutetaan+parittelemalla+mahdollisimman+laadukkaan+miehen+kanssa,+miehen+parittelemalla+mahdollisimman+monen+naisen+kanssa.+Keskimääräistä+eroa+ei+voi+poistaa+ideologialla.+
Evoluutio+ei+noudata+mitään+muuta+sääntöä+kuin+lisääntymisetua.+++🌹👀
06.04.2022 07:57
Ehdottaminen+on+ehdottomasti+sallittu,+mutta+jos+nainen+kieltäytyy,+sitä+on+ehdottomasti+kunnioitettava.+Kaksi+ehdotusta+on+liikaa.+Sama+myös,+jos+nainen+ehdottaa+ja+mies+kieltäytyy.
Jos+toinen+kieltäytyy,+toinen+ei+saa+olettaa,+että+tulisi+piiritetyksi+ilman+seksiä.+Jos+seksiä+ei+ole,+on+täysi+syy+varautua+siihen,+että+toinen+menettää+mielenkiintonsa,+ja+jatkoa+ei+tule.++🌹👀
06.04.2022 07:26
Edellä+sanottu+ei+miltään+osin+koske+yksisarvista+(🦄),+sivistyneesti+käyttäytyvää+ja+loogisesti+ajattelevaa+sisarta,+joka+sanoo+olevansa+feministi.+En+näe+hänen+kirjoituksissaan+vihaa,++katkeruutta+enkä+pyrkimystä+alistamiseen,+vaan+puhdasta+tasa-arvon+ideologian+ajamista.++🌹👀
06.04.2022 06:10
Olen+täsmälleen+samaa+mieltä.+Väkivallalla+mässäilyä+pidetään+aivan+normaalina,+mutta+varaton+alastomuus+on+aivan+kauhea.+
Eihän+se+ihmiskunnan+alkutilaa+vastaa.+Silloin+kuljettiin+alasti.+Vääntyneen+uskonnon+peruahan+vääntynyt+sensuuri+on.+Uskonto+ihmistä+kahlitsevana+muotona+on+jo+mennyttä,+mutta+ei+sen+tuoma+alastomuuden+pelko.+🌹👀
06.04.2022 06:00
Käymäni+pitkät+keskustelut+palstafeministien+kanssa+ovat+paljastaneet+asioita,+joita+en+ennen+täysin+arvannutkaan.
KAIKEN+selittävänä+tekijänä+on+ERITTÄIN+HUONO+ITSETUNTO.++Palstafeministeille+feminismi+on+kainalosauvat,+joilla+koetetaan+kohentaa+huonoa+itsetuntoa,+mutta+onnistumatta.+Huono+itsetunto+on+geneettinen+ominaisuus,+synnynnäinen,+koko+elämän+kestävä,+hyvin+lähellä+käsitettä+ahdistuneisuus.
Tästä+käsin+selittyy+loputon+ad+hoc,+oikuttelu,+kaikkinainen+pelko,+viha+ja+katkeruus.+Kaikki+huonolla+itsetunnolla+varustetut+eivät+suinkaan+tule+feministeiksi,+mutta+aatetta+noudattaa+osa+sellaisista,+joiden+PÄÄTTELYKYKY+eli+looginen+ajattelu+ei+toimi.
Feministien+ajattelussa+on+pohjana,+että+melkein+kaiken+pahan+takana+ovat+miehet.+Kuvion+rakenne+on+täsmälleen+sama+kuin+natsien+ajattelussa,+että+pahan+takana+ovat+juutalaiset,+ja+marxilais-leniniläisten,+että+pahan+takana+ovat+porvarit+ja+kulakit.
+
Yhtä+vähän+kuin+selkeän+ajattelun+avulla+sai+natseja+ja+marxilaisia+ymmärtämään+oppinsa+virheen,+yhtä+vähän+feministin:+miehet+ovat+syyllisiä.
Tämänkin+käyttäytymismuodon+taustaselitys+on+biologiassa.+Minkä+tahansa+epämukavuuden+tunteminen+saattaa+aiheuttaa+toista+vastaan+hyökkäämisen,+vaikka+todellisuudessa+toisella+ei+ole+epämukavuuden+aiheuttajana+osaa+eikä+arpaa.+Psykologismissa+ilmiötä+nimitetään+projisioimiseksi.
+
Tällainen+hyökkäyskäytös+on+evolutiivisesti+perusteltua,+sillä+osassa+tilanteita+toinen+kuitenkin+aiheuttaa+epämukavuuden.+
Miesten+naisiin+kohdistama+sorto+on+ollut+todellista,+mutta+nykymiehet+ovat+siihen+täysin+syyttömiä.+Miehet+eivät+ole+kautta+aikojen,+eivätkä+edes+omana+aikanaan,+toisiaan+tukeva+intressiryhmä.+KOLLEKTIIVISTA+vastuuta+ei+ole+länsimaisessa+ajattelussa.+Vain+sortaja+on+syyllinen,+eivät+muut+miehet.
Feministisessä+ideologiassa+on+tässäkin+epäjatkuvuuskohta,+selvä+looginen+virhe,+mutta+piintynyttä+feministiä+ei+saa+sitä+ymmärtämään.
Normaalit+naiset,+naisten+ylivoimainen+enemmistö,+ovat+ystävällisiä+ja+miellyttäviä,+feministit+synkkiä,+vikoilevia,+lohduttomia,+jotka+nojaavat+kainalosauvoihinsa,+feministiseen+ideologiaan,+saamatta+siitä+kuitenkaan+apua.++++🌹👀
06.04.2022 05:48
Saat+viimeisen+sanan,+jos+tahdot.+Minulle+riittää.+Sapienti+sat.++🌹👀
05.04.2022 23:51
Gruusia+oli+yksi+neuvostotasavalta.++En+ole+tuputtanut+neuvoja,+vaan+kertonut,+että+minun+mielestäni+vapaampikin+suhtautuminen+on+sallittu.+
NORMAALIT+naiset+eivät+KOSKAAN++ole+loukkautuneet+oman+mielipiteen+ilmaisemisesta,+koska+ei+ole+ollut+pienintäkään+aihetta+epäillä,+että+olisin+lausunut+jotakin+epäystävällistä+tai+loukkaavaa.++🌹👀
05.04.2022 23:48
"Minkä+ihmeen+takia+alastomuuteen+ylipäänsä+pitäisi+suhtautua+mitenkään?"
Luepa+uudestaan+tämä+lauseesi.+Kun+verbimuoto+on+konditionaali+(pitäisi),+se+sisältää+implisiittisen+ajatuksen,+että+esittäisin+toivottuna+sen,+minkä+lausuin+puhtaasti+indikatiivissa,+vain+tosiasiana,+en+toivottuna.+++🌹👀
05.04.2022 23:37
En+ole+SUOSTUTELLUT+ketään+mihinkään,+vaan+sanonut,+että+se+on+SALLITTUA.++
++
NORMAALI+nainen+on+aina+ymmärtänyt+sanani+ihan+oikein,+niin+kuin+ne+olen+tarkoittanut,+mutta+oikuttelevat+palstafeministit+eivät.+Vaikka+miten+asettaisi+sanansa,+niin+jälkikäteisen+ad+hoc+-arvioinnin+mukaan+se+on+väärin.++👀🌹
05.04.2022 23:19
Ohjeesi+ovat+niin+kasuaalisia+ja+kimurantteja,+että+niitä+ei+saata+ennakoida+edes+mies+Gruusiasta.+On+jo+selvä,+että+olen+tekemisissä+oikuttelevien+feministien+kanssa,+jotka+antavat+neuvoja+AD+HOC.+Pelleilyyn+ja+oikutteluun+en+suostu.
Kun+on+tekemisissä+NORMAALIEN+naisten+kanssa+tietää+jo+EDELTÄ,+miten+käyttäytyä,+mutta+palstanaisten+ad+hoc+-maailmaa+ei+voi+ennakoida.+Kaoottista.+++👀🌹
05.04.2022 23:06
Puheenvuorosi+oli+valaiseva.+Kiitos!++🌹👀
05.04.2022 21:54
Tarkoittaako+tämä+myös+sitä,+että+jos+nainen+ei+pidä+hyvänä+jotakin+muuta+ulkonäön+seikkaa,+olisi+naista+loukkaavaa+sanoa,+että+pelko+on+aiheeton?++
Kyllä+kokemukseni+on+ollut+NORMAALIEN+naisten+kanssa,+että+aiheettomien+pelkojen+sanominen+aiheettomiksi,+ja+naisen+todellisen+kauneuden+julkituominen,+otetaan+hyvin+vastaan.
Yhä+varmemmaksi+tulen,+että+tällä+palstalla+esiintyy+feministisiä+oikuttelijoita,+joille+mikä+tahansa+lause+on+kielteinen.+Näin+ei+todellakaan+ole+normaalielämässä.+Palstan+naiset+ovat+erittäin+VALIKOITUNEITA,+katkeria+ja+vihaisia+miessukukunnalle.+++🌹👀
05.04.2022 21:48
Suloinen+vaimoni+on+minua+4+vuotta+vanhempi.+Olemme+olleet+naimisissa+jo+yli+50+vuotta,+ja+rakastamme+edelleen+toisiamme+niin,+että+kipeää+tekee.++🌹👀
05.04.2022 21:29
Pidätkö+itsemääräämisoikeuteen+puuttumisena,+että+havaittuani+ujostelun+olevan+todellisuutta,+kerroin+mielipiteeni,+että+rohkeampikin+linja+on+aivan+ok?+Tarkoitukseni+oli+vain+vapauttaa+turhista+peloista.+
Jotkut+väärinymmärtäjät+tulkitsivat+sen+SUOSITUKSESKSI+ja+selittivät+sen+PAINOSTUKSEKSI.+Huhumylly+on+koko+ajan+suurennellut+sanomaani.+
En+enää+edes+yritä+keskustella+asiasta,+niin+kuin+aikaisemmin,+koska+olen+jo+huomannut,+että+keskustelu+oli+aivan+patologisten+ja+harhaisten+kanssa,+eikä+vaikuttanut+mitään.++🌹👀
05.04.2022 21:17
Voi+johtua+feministien+pyynnöstä+tai+sensorin+oikusta.+Meille+ei+kerrota.++🌹👀
05.04.2022 20:58
"Täytyy+sanoa,+että+en+nyt+tajua+lainkaan+mitä+ajat+alotuksellasi+takaa."
Ajoin+takaa,+että+saisin+toisten+arvion+kysymykseen,+miksi+halu+näyttelijäksi+on+niin+suuri,+että+suu+veressä+pyritään+alan+koulutukseen,+vaikka+TODENNÄKÖISIN+lopputulos+on,+että+näyttelijän+ura+jää+lyhyeksi,+tai+sitä+ei+tule+ollenkaan,+ja+lisäksi+uran+parhaanakin+aikana+suurimman+osan+ajasta+tulee+todennäköisesti+viettämään+työttömänä.
Olen+sitä+oikeasti+paljon+miettinyt,+mutten+ole+itse+keksinyt+mitään+selitystä.++Näyttelijän+työ+on+minulle+muutenkin+suuri+mysteeri.+Miksi+henkilö+haluaa+esiintyä+TOISENA+ja+eläytyä+siihen?+Minulle+näyttely+on+kauhistus,+jopa+OMAN+tekemiseni+toistaminen+esimerkiksi+kuvaa+varten.+🌹👀
05.04.2022 20:54
Selität+todellisuuden+kuvauksen+toiveeksi.+En+ole+pyytänyt,+että+pitäisi+suhtautua+jollakin+tavalla,+vaan+olen+kertonut,+että+saman+feminismin+alla+on+kaksi+suuntaa,+joissa+tosiasiassa,+ei+toiveissa,+suhtaudutaan+eri+tavalla.++🌹👀
05.04.2022 18:36
Huomattavalla+osalla+ihmisiä,+ei+ole+kykyä+kantaa+niitä+velvollisuuksia,+jotka+toiselle+ovat+aivan+helppoja.+Rangaistulinjalla+kykyä+ei+tule,+vaan+ihminen+kituu+kurjuudessaan,+kunnes+kuolee.+
Siksi+KAIKISSA+kehittyneissä+maissa+on+tulontasaus,+jolla+pyritään+takaamaan+siedettävä+elintaso.++🌹👀
05.04.2022 17:45
62 / 149