Seksiä naiselta ekoilla treffeillä? Kyllä meinaan että halut kasvaa jos nainen on ihana ja nätti niin...
Saako mies vonkata
15
117
Vastaukset
- Anonyymi
Saa vongata, mutta täytyy ymmärtää, milloin tulos on juuri päinvastaista, ettei sinua hyväksytä sen vuoksi jatkoon
Jos miehellä on yhtään pelisilmää, ei hän vonkaa missään kohtaa vaan saa naisen haluamaan itse.
Voi olla, että jotkut jopa tykkää vonkaajista. Riippuu siitä sattuuko kohdalle sitten vonkujien unelmakohde, joka on otettu vonkaamisesta.
Noin muuten itse pidän vonkaamista tahdittomana ja epätoivottavana. Nuo lähentymiset kun minusta tapahtuu vetovoimasta ja luontevasti ihan ilman vonkumistakin, jos kemiat käy yhteen.- Anonyymi
Kemiat pitää testata heti ja jos mies on ahdasmielinen joka ei halua seksiä heti niin mies saa mennä matkoihinsa.
- Anonyymi
Ainahan sitä vongata saa. Vaikea sitä on estääkään. Ainakin omalla kohdaani vonkauksen lopputulos kuitenkin on se, että keksin kyllä jonkun tekosyyn poistua niiltä treffeiltä ja ne jäävät ainoiksi treffeiksi.
- Anonyymi
siinäpä se löydä samat kemijat pienessä ajassa,
- Anonyymi
Jos ensimmäisellä tapaamisella ei harrasteta seksuaalista kanssakäymistä, niin toisia treffejä ei tule. Sori siitä, mutta ei minulla ole aikaa jahkailla/vongata.
>simiti< - Anonyymi
Riippuu siitä mitä vonkaaminen on. Mies sanoi ekatreffeillä kun puhuttiin mitä uudelta suhteelta odottaa, kyllä minä sinut petiinikin haluan. Minusta se oli kivasti sanottu siinä muun tutustumisen ohessa. Ei sillä kertaa menty.
- Anonyymi
Kyllä jotain on mennyt pieleen, jos sinun täytyy "vonkata" ennen kuin nainen on kiinni sinussa.
🦄 Ehdottaminen on ehdottomasti sallittu, mutta jos nainen kieltäytyy, sitä on ehdottomasti kunnioitettava. Kaksi ehdotusta on liikaa. Sama myös, jos nainen ehdottaa ja mies kieltäytyy.
Jos toinen kieltäytyy, toinen ei saa olettaa, että tulisi piiritetyksi ilman seksiä. Jos seksiä ei ole, on täysi syy varautua siihen, että toinen menettää mielenkiintonsa, ja jatkoa ei tule. 🌹👀- Anonyymi
Kuka alkaa matelemaan naisen edessä? Joku ätmi vai?
- Anonyymi
Saa tietysti. Minun kanssani tuolla saa kuitenkin treffit loppumaan lyhyeen.
Seksiä olen ensimmäisillä treffeillä kyllä harrastanut ja joskus jopa ennen niitä ensimmäisiä treffejä. Vonkaaminen ja ehdottelu kuitenkin on sen verran rasittavan tyypin merkki, että sellaisen kanssa en viitsi aikaani tuhlata. - Anonyymi
Vonkaaminen on jotenkin noloa ja selkärangatonta.
- Anonyymi
Nykykäytännön mukaan ekoilla treffeillä voi tehdä kirjallisen anomuksen.Toisilla treffeillä sopimus vahvistetaan todistajien läsnäollessa .Kun sopimus on viety käräjäoikeuden vahvistettavaksi,voidaan akti aloittaa ilman pelkoa ahdistelusyytteistä.
- Anonyymi
Naiset on kylläkin enemmän vonkanneet. Itse olen ollut maltilla liikkeellä mutta kyllä kun naisen kanssa menee treffeille ja nainen juo muutaman siiderin niin sitten ne on ehdotelleet jatkoja naisen luona. Eipä kauaa aikaa sitten kun nainen melko suoraan sanoi että oli pettynyt kun en vonkannut seksiä. Lähetti siis viestiä facebookissa. Sanoin vaan että ei nykyään mies uskalla vonkata koska se voi olla ahdistelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373541
- 981721
- 1361605
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa461535- 911310
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301236- 571135
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2811129Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251010Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991