Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suurin+osa+feministeistä+on+jo+paennut+palstalta.+Samalla+tasokin+on+madaltunut,+sillä+kadonneet+osasivat+edes+jotenkin+kuvata+feminismiä+asiallisesti.+Heistä+jäljellä+on+enää+yksisarvinen+(🦄),+jonka+feminismiä+olen+jo+kauan+epäillyt.+
Minusta+hän+vaikuttaa+tasa-arvon+kannattajalta,+kun+taas+feministien+rivin+välistä+irvistää+viha+ja+katkeruus+miehiä+kohtaan+ja+pyrkimys+alistamaan+miehiä.++🌹👀
04.04.2022 19:09
Puolustusvoimien+entinen+komentaja+(1994+-+2001)+Gustav+Hägglund+sanoi+telkussa.+että+"ei+ryssä+uskalla+tänne+tulla,+koska+tietäisi+entisestä+kokemuksesta,+että+turpaan+tulee".
Kun+muut+kaikki+muut+eurooppalaiset+maat+vähensivät+aseistustaan,+Suomi+lisäsi,+kasvatti+hyvin+koulutetun+reservin+ja+säilytti+asevelvollisuuden.+Hägglundin+lausunnon+jälkeen+varustautumista+on+jatkettu.+Nyt+Suomella+on+väkilukuun+suhteutettuna+Euroopan+vahvin+armeija.+🌹👀
04.04.2022 18:05
Näyttää+siltä,+että+joku+keskustelija+mahdollisesti+sekoittaisi+minut+johonkin+toiseen+ja+että+minulla+olisi+muitakin+nikkejä+tai+huutelisin+myös+puskista+anonyyminä.+Näin+ei+ole.+Meillä+on+kyllä+kyöpelin++👻+kanssa+yhteinen+tietokone.++Ollaan+läheisiä+kaveruksia.++🌹👀
04.04.2022 16:53
Otat+nyt+henkilön+vakavammin,+kuin+olisi+aihetta.+Puhut+nyt+siskolle,+jolta+ovat+tosiasiat+paenneet+omistaan+ja+toisten+teoista.+Hän+on+hyvin+harhainen+ja+uskoo+harhoihinsa.
Sekä+oppimani+että+työni+perusteella+tiedän,+että+harhaisuutta+ei+voi+poistaa+MILLÄÄN+keinolla.+Neuroleptit+tekevät+välinpitämättömämmäksi+pakkoajatuksista,+mutta+niitä+ei+voi+poistaa.+Mutta+sivuvaikutuksena+ne+tekevät+välinpitämättömämmäksi+myös+kaikista+muistakin+asioista.+Potilaat+sanovat,+että+"mikään+ei+oikein+tunnu+miltään".
Siksi+he+usein+lopettavat+neuroleptien+syönnin+ja+vaipuvat+entiseen+tilaan,+jopa+joksikin+aikaa+huonompaankin.+++🌹👀
04.04.2022 16:21
Olin+kyllä+hämmentynyt,+kun+sisar+väitti,+että+feminismiaatteella+olisi+markkinoinnissa+sijaa,+ja+että+se+lisäisi+myyntiä.+Onko+toiveajattelua,+joka+mielessä+muuttuu+todeksi?+++🌹👀
04.04.2022 13:56
Valittavana+kaksi+kansanperinteen+aarretta:+1)+"Se+koira+älähtää,+johon+kalikka+kalahtaa."++2)+"Vaikeneminen+on+myöntymisen+merkki."
Valitaan+ad+hoc,+tilanteen+mukaan,+ja+asia+on+todistettu.+++🌹👀
04.04.2022 13:25
Olen+ollut+minun+"kivan+ja+miellyttävän+esineeni"+kanssa+naimisissa+jo+yli+50+wee,+ja+edelleen+rakastamme+toisiamme+tulisesti.++🌹👀
04.04.2022 13:01
Olen+kyllä+havainnut+deprivaatiofeministien+kielessä+paljonkin+yhdyssana-+ja+muita+kielivirheitä.+Näihin+ei+ole+tapana+puuttua,+vain+mielipiteisiin+ja+tietoihin.+Jos+argumentit+loppuvat,+jotkut+tarttuvat+näihinkin.+++🌹👀
04.04.2022 12:54
Julkisuus+on+usein+hyvä+apu+nousukiidossa.+Taitavat+feministit+osaavat+käyttää+sitä.+Ovat+myös+avioasioissa+taitavia.+Muut+feministit+ovatkin+sitten+heidänkin+mielestään+pohjasakkaa+ja+vaalikarjaa,+mutta+tietenkin+he+osaavat+olla+sanomatta+sitä+ääneen.++
Todellakin+julkisuuden+rikkailla+feministeillä+menee+myös+aviosioissa+oikein+hyvin.+🌹👀
P.S.+Olin+15+wee+sodan+jälkeen+DDR:ssä+tehdastöissä.+Eräs+työtoveri+sanoi:+"Ennen+minä+kuuluin+kansallissosialistiseen+puolueeseen,+ja+silloin+meni+oikein+hyvin.+Sitten+oli+hiukan+aikaa+huonompaa.+Nyt+minä+kuulun+Sosialistiseen+yhtenäisyyspuolueeseen,+ja+täytyy+sanoa,+että+nyt+taas+menee+oikein+hyvin."
Aatteet+ovat+pärjääjillä+korkeassa+kursissa.+🌹👀
04.04.2022 12:02
Eivät+he+rumia+ole,+mutta+kilpailullisissa+toimissa+hyväpalkkaisten+feministien+kanssa+hävinneitä.++🌹👀
04.04.2022 11:41
Kyllä+tästä+on+tullut+myös+yleispalsta.
Kolme+noista+aloituksista+oli+minun.+Syy+on+yksinkertaisesti+se,+että+aloitukset+ovat+tarkoitetut+luettaviksi.+Olen+tehnyt+aloituksia+muillakin+palstoilla,+mutta+missään+muualla+ne+eivät+ole+herättäneet+niin+suurta+kiinnostusta.
Tosin+tahkon+vääntäjät+ja+muut+osattomiksi+jääneet+feministit+yrittävät+trollata+ja+häiritä,+mutta+sitä+on+kaikilla+palstoilla.++Eniten+kiivautta+ja+häirintää+on+kuitenkin+politiikka-+ja+uskontopalstoilla.++🌹👀
04.04.2022 11:35
On+syytä+muuttaa+muotoon,+että+FEMINISTIT+pyrkivät+olemaan+tasa-arvoisempia+kuin+miehet.+Normaalien+naisten+pyrkimys+on+tinkimätön+tasa-arvo+sukupuolien+välillä.++🌹👀
04.04.2022 10:48
Feministi+on+PYSYVIEN+suhteiden+markkinoilla+hylkiö.+Harva+mies+haluaa+puolisokseen+alkujaan+riitaiseksi+osoittautuvaa+naista.+Sen+sijaan+satunnaiseksi+seksiseuraksi+hän+kelpaa.
Feministi+onkin+tehnyt+puutteesta+hyveen,+vakuuttaa+ettei+pysyvistä+suhteista+olekaan+kiinnostunut+-+vaikka+onkin+-+ja+kertoo+harrastavansa+vain+irtosuhteita+tai+lesbolaisia+suhteita+tai+ei+suhteita+ollenkaan,+koska+ei+halua+miestä+riesakseen.
Normaalien+naisten+pyrkimys+on+pariutumismarkkinoilla+löytää+nimenomaan+PARI,+samoin+normaalimiesten.++
Hyväpalkkaisten+feministien+huijausyritys+on+vain+yritys.+Sekä+normaalit+naiset,+että+normaalit+miehet+näkevät,+että+intersektionaalinen+feminismi+on+näiden+naisten+yritys+peittää+etuoikeutettu+asemansa+tekeytymällä+sorretuiksi.+Häikäilemättömät+sudet+kilpailuvimmassaan+pyrkivät+pukeutumaan+lammasten+vaatteisiin.
Sen+sijaan+hyväpalkkaisten+feministien+huijaus+menee+vähäarvoisiin+feministeihin+täydestä+kuin+väärä+raha.+++🌹👀
04.04.2022 10:42
Naisen+sukupuolielimet+ovat+kauneimmillaan+ja+toiminnaltaan+parhaimmillaan+sellaisinaan.+Niitä+ei+tule+tarpeettomasti+leikellä.++🌹👀
04.04.2022 07:34
Kukan+kauneus+jää+kakkoseksi+naisen+sukupuolielimiin+verrattuna,+mutta+mihin+muuhun+voisimmekaan+verrata+kuin+toisiksi+kauneimpaan,+kun+yhtä+kaunista+ei+ole.++🌹👀
04.04.2022 07:29
Vanhan+naisen+sukupuolielimet+ovat+edelleen+kauniit.+🌹👀
04.04.2022 07:24
Naisen+sukupuolielimet+ovat+kauneinta,+mitä+mies+on+koskaan+nähnyt.++🌹👀
04.04.2022 07:22
Varsinkin+älyllinen,+tiedollinen+ja+koulutustaso,+sekä+sosiaalinen+taso+ja+emotiaalinen+tapa+reagoida,+ovat+hyvin+erilaiset+eri+tasoisilla+feministeillä.+++🌹👀
03.04.2022 23:09
Lienevät+vähäväkisiä+siskoja,+joita+puute+on+pakottanut+prostituutioon.++🌹👀
03.04.2022 17:54
Feminismiä+ei+voi+hyväksyä+naiset,+ei+miehet,+koska+se+perustuu+vihalle,+katkeruudelle+ja+halulle+kostaa+syyttömillekin+miehille,+sekä+pyrkimykseen+miesten+alistamiseen.
Sen+sijaan+naisten+ja+miesten+enemmistö+lämpimästi+kannattaa+tasa-arvoa,+joka+oli+tavoitteena+vanhalla+naisasialiikkeellä.+++🌹👀
03.04.2022 14:30
64 / 149