Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ujostelu+muuttuu+ikäkausittain.+Keskimäärin+voimakkainta+sekä+seksuaalinen+että+ulkonäköujostelu+lienee+murrosiässä.+Jos+se+kuitenkin+on+vahvasti+geneettistä+perua,+mikään+ei+auta,+vaan+se+esiintyy+myös+myöhemmin,+koko+elämän.++🌹👀
31.03.2022 13:51
Voi+olla+niin,+että+muistin+väärin.+Ehkä+se+tapahtuikin+Võrun+kielen+kurssilla,+kun+opettaja+oli+sama.++🌹👀
31.03.2022 13:41
Ei+onnistunut.+Yritetään+uudelleen.+
http://nt.youngpussy.pics/customthumbs/366/1160/11.jpg++🌹👀
30.03.2022 20:19
Lizette+on+laadukas+ja+nätti,+muodot+paikallaan.+
http://nt.youngpussy.pics/customthumbs/366/1160/11.jp++🌹👀
30.03.2022 20:14
Kaiken+nätimpiä+on+just+sellaset+kuvat,+joissa+tyttö+pitelee+vittuaan+niin+auki,+että+herttainen+emätinkin+näkyy.+Viimune+kuva+on+ihan+hihku.+🌹👀
30.03.2022 17:56
Voi,+että+Emily+B+osaa+olla+suloinen.
https://www.auntmia.com/galleries/luscious-british-hottie-emily-b-loves-foot-fetish/
🌹👀
30.03.2022 16:31
Kaunis+kuin+morsian.
https://www.auntmia.com/galleries/hot-brunette-young-ellen-in-panties-is-foot-fetishist/++🌹👀
30.03.2022 15:51
Älä+kirjoita+tähän+mitään,+sillä+asiasta+oli+jo+tehty+tietämättäni+aloitus.+Kiitos.+🌹👀
30.03.2022 15:22
Ihmisoikeuksien+tulee+olla+tuomioistuimen+päätöksiä+velvoittava.+Nyt+periaatetta+on+rikottu.++🌹👀
P.S.+Tein+asiasta+aloituksen+tietämättä,+että+siitä+oli+jo+tehty.
30.03.2022 15:18
En+ole+vaatinut,+mutta+jos+toimittaja+haluaa,+sekin+pitää+olla+mahdollista.+
Rockkonsertissa+tunnettu+kuuluttajanainen+esiintyi+alasti.+Sensaatiolehti+kertoi,+että+oli+ollut+"nolossa+asussa".+Kirjoitti+voidakseen+harjoittaa+paheksumista.+Todellisesti+rockväki+ei+pahastunut+ollenkaan.
Takavuosina+näytelmän+Jesus+Chist+Superstar+näyttelijät+tulivat+aivan+alasti+riviin+teatterin+lavalle.+Ei+herättänyt+pahennusta.
Nykyisin+teeveessäkin+on+esiintynyt+täydellistä+alastomuutta+frontaaliasennossa.+Elokuvasensuuri+ei+enää+pidä+alastomuutta+edes+LAPSILTA+kieltämisen+perusteena.+Tule+sivustahuomauttelija+nykyaikaan,+äläkä+katsele+taakse.++🌹👀
30.03.2022 14:02
Tässä+et+onnistu.+Harhaisen+ajatuksia+ei+voi+muuttaa,+mutta+normaalikin+voi+uskoa+harhaista.++🌹👀
30.03.2022 13:44
Olen+TODELLA+moneen+kertaan+sanonut,+että+se+tapahtuu+vain+naisen+omasta+toiveesta+ja+vain+miehille,+jota+nainen+itse+pitää+miellyttävinä,+mutta+kun+eräät+ihmiset+saavat+päähänsä+fiksoituneen+ajatuksen,+sitä+ei+poista+mikään.
Teet+siis+päätelmän+ex+eventu+eli+lopputuloksesta+päättelet+alkutilanteen.+Koska+olet+normaali,+helposti+ajattelet,+että+toinenkin+on+normaali,+mutta+ei+ole.
Työssäni+jouduin+tapaamaan+myös+vainoharhaisia+henkilöitä.+Vainoharhaa+ei+voi+poistaa+millään+puheella,+ei+koskaan.+Neuroleptilääkitys+voi+tehdä+välinpitämättömämmäksi+pakkoajatuksistaan,+mutta+itse+pakkoajatukset+eivät+poistu.+
Kun+kirjoitan+pakkoajattelijalle,+en+suinkaan+todellisuudessa+kirjoita+hänelle,+kuin+voisin+hänet+parantaa,+vaan+terveille+ihmisille+ja+varsinkin+niille+uusille,+jotka+eivät+vielä+tiedä,+että+palstalla+on+harhainen.+🌹👀
30.03.2022 13:02
Palstalla+on+myös+joitakin+sydämeltään+kivikovia,+joille+herttaisuus+on+TÄYSIN+tuntematon+asia.+Eivätkä+he+voi+sitä+myöskään+oppia,+koska+heillä+ei+ole+siihen+tarvittavia+aivohermoratoja.+++🌹👀
30.03.2022 11:13
Ristiriitaa+syntyy,+jos+yrittää+pitää+totena+vuosituhansien+takaista+maailmakuvaa.+Kantaa+nimitetään+fundamentalismiksi.++🌹👀
30.03.2022 11:03
Äidin+rakkaus+on+suurempi+kuin+skandaalinjanoisten+pyhyys.++++🌹👀
30.03.2022 10:53
"Psykofyysinen+kokonaisuus"+oli+takavuosina+psykologistien+mielislougani,+nyt+jo+harvinaisempi.+Takana+on+vielä+vanhempi+käsitys,+että+psyyke+olisi+jotain+muuta+kuin+materiaa+ja+materian+toiminnan+rajoitusten+alainen.
"Psykofyysinen+kokonaisuus"+on+siis+vain+sanapötky,+joka+antaa+syvällisen+vaikutelman,+vaikkei+sisällä+mitään+järkevää.++🌹👀
30.03.2022 10:45
Miellyttävä+tyttö+Latviasta,+Sophia+Kitten.+Koko+sarja,+kaiken+herttaisempi+on+viimeinen+kuva:
https://www.auntmia.com/galleries/hot-latvian-blond-teen-sophia-kitten-in-skirt-uncovers-tiny-tits-and-hairy-twat/+++🌹👀
30.03.2022 10:22
JÄTÄ+MINUT+RAUHAAN.
En+ole+keski-ikäinen,+vaan+lähempänä+80+wee.+Olen+ikäeläkkeellä+hyvän+työuran+jälkeen.+En+elä+yhteiskunnan+elättinä,+vaan+työllä+ansaitulla+eläkkeellä.+Käsitykseni+on+luonnontieteellinen+ja+eliökuntaa+ajatellen+siis+kemiallinen+ja+biologinen.+
En+painosta+ketään+mihinkään.+Sukupuolielimiään+näyttää+vain+niille,+joille+ITSE+tahtoo,+ja+silloinkin+ainoastaan+MIELLYTTÄVILLE+miehille.+Vain+oma+mielesi+kertoo,+että+sinua+painostetaan.+
On+TÖRKEÄTÄ+nimittää+seksuaalista+halua+tirkistelyksi.+Tiedän+oikein+hyvin,+että+nuoret+naiset+inhoavat+vanhoja+miehiä+seksuaalisesti.+Näin+on+BIOLOGISISTA+syistä,+enkä+minä+nuoria+edes+pyri+lähentymään.+Minäkin+inhoan+monta+seksuaalista+suuntausta,+mutta+sivistyneet+käytöstavat+vaativat,+ettei+tuo+inhoaan+esille.
Olet+jo+liian+usein+tuonut+palstalla+esiin+harhaisia+ajatuksiasi.+Yhteen+asiaan+kuitenkin+painostan+ja+toivon:+poistu+jo+kiusaamasta.++🌹👀
30.03.2022 08:44
Itse+näen,+että+naisen+SEKSUAALINEN+sorto+ei+liene+geneettistä+perää,+niin+kuin+muu+sorto,+vaan+uskonnollista+perää.+Asia+menee+siis+niin,+että+kun+miehillä+on+jo+biologinen+taipumus+sortamiseen,+kulttuurin+tuoma+uskonnollisuus+on+tullut+lisäksi+sorron+keinoksi.
Edelleen+on+miehiä,+jotka+ajattelevat,+että+naisen+kaunein,+pars+pro+toto,+onkin+"ruma+paikka".+Eräs+nuori+pappismies+käytti+tällaista+ilmaisua.+Miesten+menneinä+aikoina+harjoittama+sorto+on+niin+iskostunut+myös+naisiin,+että+tänäänkin+on+monella+naisella+käsitys,+että+heidän+kauneimpansa+on+ruma.
Biologian+teorian+mukaan+naisen+kauneimman+aiheuttama+kauneuselämys+miehessä,+on+kuitenkin+sen+varmistamista,+että+lisääntymisestä+täysin+tietämätön+varhaismies,+etsi+hakeutumista+naisen+seuraan.+Tämä+siis+seksuaalisen+kiihottuneisuuden+lisäksi.
Kun+toin+esiin+biologista+teoriaa,+ja+sitä,+että+lisääntyminen+on+näin+varmennettu,+ja+sitä,+että+on+kulttuuriantropologista+näyttöä,+että+varhaiset+ja+varhaiskantaiset+naiset+ovat+selkeästi+näyttäneet+sukupuolielimiään+miehille+flirttailutarkoituksessa,+varsinkin+tämän+palstan+feministiset+naiset+protestoivat+jyrkästi.
Käsitykseni+on+siis,+että+sekä+se,+että+useat+naiset+tuntevat+alemmuutta+sukupuolielimien+takia+jopa+siinä+määrin,+että+jopa+alentuvat+kauneusleikkauksiin,+on+miesten+aiheuttaman+1.+sorron+ja+2.+uskonnon+aiheuttamaa,+ja+KULTTUURISESTI+vielä+jatkuvaa+ja+periytyvää,+mutta+ei+ei+biologisesti+motivoitunutta.
Uskonnollinen+kulttuuri+on+tuonut+erityisesti+naisille+alemmuuden+tunnetta,+alastomuuden+pelkoa+ja+seksin+rajoittamista.+Uskonto+on+jopa+niin+vääristynyt,+että+seksistä+on+tullut+TÄRKEIN+asia,+ja+koko+LUONNOLLINEN+seksi+on+värjäytynyt+synniksi,+ja+AINOAKSI+synniksi
Olen+hylännyt+kokonaan+seksin+syntisyyden+ja+nähnyt+pelkän+biologisen+selityksen,+mutta+se+ei+tunnu+menevän+varsinkaan+feministeille+perille,+vaikka+feministit+eivät+ymmärräkään+ujoa+asennettaan+uskonnon+PERILLISEKSI.
Toisaalta+on+feminismin+toinen+suunta,+varsinkin+ulkomailla,+joka+on+tehnyt+naisen+kauniista+sukupuolielimistä+kuvatauluja,+kipsivaloksia+ja+kirjoja,+ja+niillä+osoittanut+että+valtavista+eroista+huolimatta+KAIKKI+ovat+erittäin+kauniita.+Tähän+feminismin+suuntaa+tunnen+empatiaa.+++🌹👀
30.03.2022 07:57
Mää+en+niiku+ala.+Jutut,+mitkä+kiinnostaa+mua+ihan+sikana,+ei+hetkauta+ketään,+mut+jutut,+joita+mää+luulen+ihan+kiinnostamattomiks,+saa+palautetta+niin+pal,+ettei+taho+keritä+seuloo.++🌹👀
29.03.2022 22:27
68 / 149