Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TruthReallyHurts
TruthReallyHurts
TruthReallyHurts
Liittynyt 4v sitten
116
aloitusta ·
12444
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No...+Tuo+oli+tarpeetonta.
Minä+en+ymmärrä+sitä,+että+mies+omilla+kasvoillaan+syöttää+tänne+provosoiva+tekstiä,+mutta+ei+sitten+halua+asioista+kunnolla+keskustella.
22.12.2021 11:38
Jep.+Kuten+uskonnollisissa+keskusteluissa,+myös+täällä+parodiaa+on+vaikea+erottaa+vakavissaan+heitetyistä+kommenteista.
🤣🤣🤣
22.12.2021 11:37
Kiina+ja+Venäjä+eivät+ole+vielä+siinä+pisteessä,+että+voisivat+voittaa+suursodassa+USA:n+johtamaa+liittoumaa.
Eri+asia+on+se,+jos+ydinaseet+otettaisiin+peliin.+Siitä+sodasta+ei+enää+nousisi+voittajia.+Mikäli+ihmiskunta+on+niin+hullua,+että+niihin+aseisiin+pitää+laajalti+turvautua,+se+ansaitsee+kohtalonsa.
22.12.2021 11:36
Eikös+Venäjä+ole+Kuubaa+aseistanutkin?
Ja+eteläisessä+Amerikassa+on+intressejä+niin+Kiinalla+kuin+Venäjälläkin.
22.12.2021 11:33
Et+tainnut+ymmärtää+mitään+siitä,+mitä+minä+tuossa+yllä+sanoin?
22.12.2021 11:31
Sinä+olet+sen+sitten+löytänyt?+Ihan+itse?
22.12.2021 11:30
Ano+saa+siis+ilmeisesti+puolueineen+noin+kolme+miljoonaa+ääntä?+Jännä,+kun+ei+ole+vielä+gallupeissa+näkynyt...+🤣🤣🤣
22.12.2021 11:28
Ja+kaikki+muut+aina+vain+ovat+kommunisteja,+paitsi+Turtiainen+ja+samanmieliset?
🤣🤣🤣
22.12.2021 11:27
Sepä+se.+Nämä+ressukat+vaahtoajat+siitä,+miten+heidän+sananvapauttaan+rajoitetaan.+Ennen+nettiä+noita+juttuja+ei+olisi+julkaissut+kukaan.
22.12.2021 11:26
Ai+minä+menen+liian+pitkälle,+jos+kerron+mitä+Turtiainen+sanoo?
Meneekö+myös+mv+liian+pitkälle+kun+raportoi+Anon+kaikki+sanomiset?
Vai,+eikö+Anoa+saisi+kritisoida?
22.12.2021 11:25
Kuten+Anon+jutuista+huomaamme,+hän+on+keskittynyt+kovasti+vastustamaan+kaikkia+Koronaan+kohdistuvia+rajoituksia.+Ilmeisesti+hän+on+jo+päätellyt,+mistä+se+äänestäjien+joukko+on+aikanaan+poimittavissa.
22.12.2021 10:39
Minä+se+siis+olin.+En+malttanut+olla+heittämättä+kommenttia+älykkääseen+avaukseen.
🤣🤣😭
22.12.2021 10:36
Eipä+nuo+oo+muakaan+häirinneet.+
Oikeisto+Reiska
22.12.2021 10:36
Se,+että+tämän+kaltaiset+"valtiomiehet"+saavat+palkkansa+julkisista+varoista,+on+itse+asiassa+lähes+traaginen+asia.+
Se,+että+Turtiainen+juttuineen+meni+jopa+Persujen+näkökulmasta+liian+pitkälle,+kertoo+sekin+jotakin.
Jos+joku+sattuu+vilkaisemaan+näiden+juttujen+keskusteluosuuksia+MV-lehdestä,+ne+ovat+järkyttäviä.+Siellä+paljastuu+se,+miten+erikoisia+ihmisiä+tässä+maassa+asuu.+Toki+keskustelu+on+rajattu+maksumuurin+taa.+Sillä+tavoin+epäilemättä+keskustelu+saadaan+pysymään+oikeassa+hengessä.+
🤣🤣🤣
22.12.2021 10:33
Lähteenä+jutulle+siis+maanmainio+mv-julkaisu.
22.12.2021 10:30
Mielenkiintoista+on+ollut+nähdä,+että+useampi+kohtuullisen+iäkäs+julkisuudesta+tuttu+nainen+on+tullut+raskaaksi+viime+aikoina.+Toivottavasti+kaikki+sujuu+hyvin.
22.12.2021 10:18
Koeta+nyt+jo+vihdoin+ymmärtää,+että+ILMASTO+ja+SÄÄ+ovat+eri+asioita.+Säätila+on+paljon+pienempi+käsite+kuin+ilmasto.+
Koeta+jotenkin+ponnistella+hahmottaaksesi+sen,+että+Suomi+ei+ole+koko+maailma.+Ilmastonmuutos+näkyy+eri+puolilla+maailmaa+eri+tavoin.+
En+millään+ymmärrä+tahallista+jankutusta,+jossa+ihan+väen+vängällä+vain+vastustetaan+kaikkea+ja+jankutetaan+samoja+epätosia+asioita+loputtomasti.+
Uutta+on+se+totaalinen+typeryys,+jossa+jokainen+luulee+olevansa+asiantuntija+alalla+kuin+alalla+siksi,+että+on+lukenut+juttuja+netistä.+Ajatus+on+idioottimainen.
Ilmastotiede+ei+ole+mikään+joka+pojan+hallinnassa+oleva+juttu.+Kuitenkin+Suomessakin+tuntuu+olevan+alan+experttejä+vähän+joka+puolella.+Kuvitteletko+sinä+samoin+hallitsevasi+muitakin+monimutkaisia+asioita?+Sujuuko+sinulta+sekä+sydänleikkaus+että+jäähallin+suunnittelu?+Oletko+kykenevä+rakentamaan+F1-auton?+Pystytkö+luennoimaan+itäisen+Euroopan+keskiaikaisista+valtioista?
22.12.2021 10:16
Ahaa.+Mikä+toimija+maailmassa+ei+olisi+"täysi+pelle"?
22.12.2021 10:08
Jos+valtio+on+vihollisesi,+kai+olet+katkaissut+kaikki+suhteesi+siihen?
Ethän+vain+asu+Suomen+valtion+sisällä?+Ethän+käytä+mitään+julkisia+palveluita?+
Ethän+odota+saavasi+julkisista+varoista+mitään+tukea?
22.12.2021 10:07
Ai+nytkö+olenkin+äärioikeistoa?+Välillä+olen+kommunisti+ja+nyt+olen+hypännyt+toiseen+äärilaitaan?
Mitä+seuraavaksi?+Äärikeskustalainen?
🤣🤣🤣
22.12.2021 10:06
563 / 623