Vetäsin kätee ja nyt lähen keittää kahvia. Sossumassit on tilillä ja lähen kaupoille kattelee et mitä ostas. Mites teillä.
Vassari Rane.
Hohhoijaa heräsin justiin
41
271
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma mut eri järjestys. Meen kaupoille ja vetäsen siellä käteen. Ensin muutama teksti tänne ettei Anoa liikaa parjata. Miten sulla?
Oikeisto Reiska.- Anonyymi
Lähetään osteleen. Lähetään hei osteleen. Lähetään osteleen jotain. Lähe nyt osteleen. Lähetään osteleen. Lähetään hei osteleen. Lähetään osteleen jotain. Lähe nyt osteleen.
https://www.youtube.com/watch?v=KloMcANnjJM
- Anonyymi
Moi Rane. Itse menen iltavuoroon töihin, jotta sinä voit toteuttaa itseäsi.
Olisi minunkin ollut viisaampaa liittyä vasuripuolueeseen, niin ei työt häiritsisi.TruthReallyHurts kirjoitti:
Eipä nuo oo muakaan häirinneet.
Oikeisto ReiskaMinä se siis olin. En malttanut olla heittämättä kommenttia älykkääseen avaukseen.
🤣🤣😭- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Eipä nuo oo muakaan häirinneet.
Oikeisto ReiskaSinä oletkin oikeasti viherpunikki.
- Anonyymi
Minä se siis olin. En malttanut olla heittämättä kommenttia älykkääseen avaukseen.
🤣🤣😭Olisit edes heittänyt älykkään kommentin.
No olemme jo tottuneet, emme pidätä hengitystä sen suhteen. Anonyymi kirjoitti:
Olisit edes heittänyt älykkään kommentin.
No olemme jo tottuneet, emme pidätä hengitystä sen suhteen.Ja kuten aina, sinä varmasti annat esimerkkejä omista älykkäistä teksteistäsi?
🤣🥳🥳- Anonyymi
Ja kuten aina, sinä varmasti annat esimerkkejä omista älykkäistä teksteistäsi?
🤣🥳🥳Ole hyvä🤡
- Anonyymi
Kivasti joulu lähenee meikäläistäkin. Kansaneläke tuli kyllä jo ryypättyä, mutta palautus pulloilla ja tölkeillä saan joulujuomaksi pahvipaketillisen punkkua.
Äärioikeistolainen Vieno - Anonyymi
sehän oli melkoinen näky kun kerran sama vakiotyyppi joka norkoilee aina peliautomaattien luona, tulikin pääovista 2 täpötäyteen palautustölkkejä olutta täytettyjä ostoskärryä.. ihme ku niinki virkeä mies jos yksin semmoisia määriä vetää
- Anonyymi
niitä kärryjä työnsi siis ja oli menossa palauttelemaan.. oliko 2 mutta ehkä jopa 3 vielä veti perässä ..isoja ostoskärryjä
- Anonyymi
Siinä puhuu roskasakki.
- Anonyymi
tähä aikaa kuuta kukaa saa sossu maseja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tähä aikaa kuuta kukaa saa sossu maseja
Et sä saa joka viikko, tajua jo.
- Anonyymi
Minä katselin Tarja Halosen kuvaa niin lähti aamustondis. Helpompi heilua.
- Anonyymi
Minäkin ole ajatellut ryhtyä persuksi. Työt eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Elämä uuninpankolla ei ole hullumpaa. Äitee kantaa keikyä.
- Anonyymi
Minäkin teen viitenä päivänä viikossa klo 7-16 työtä ja olen persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa maksaa trollaamisesi? Putin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään töitä tee. Nytkin isut koneella kirjoittelemassa someen, vaikka sinun pitäisi olla työnhaussa, koska työnhaku on työttömän työtä.
Persu epäilemättä kyllä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa maksaa trollaamisesi? Putin?
Andersson.
- Anonyymi
Totuutta ketjussa enemmän kuin hallitusohjelmassa
- Anonyymi
Oli vielä puoli putelia konjamiinia pahimpaan kankaiseen. En kyllä viitsi lähteä pakkaseen, käännän kylkeä.
- Anonyymi
Siis onko teillä oikeasti äänioikeus????????
- Anonyymi
Me ratkaisemme seuraavat vaalit.
- Anonyymi
Niin kauhealta kuin se tuntuukin, vihervasureillakin on äänioikeus, saavutettuaan 18v ikärajan.
- Anonyymi
Älä hyvä mies lähde kaupoille. Kauppojen edessä norkoilee 50 000 työtöntä persuvetelehtijää vetelemässä kessusätkiään ja räkimässä maahan ja pummaamassa rehellisiltä työssäkäyviltä ihmisiltä itselleen kaljarahaa.
- Anonyymi
Minulta kun pyytävät vitosta, ohjaan Hurstin jonoon. Viina ei ole pakollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta kun pyytävät vitosta, ohjaan Hurstin jonoon. Viina ei ole pakollista.
Ma ei hursti jono mene, ma puuda, sa anta tai itke ja anta.
- Anonyymi
Määkin heräsin hetki sitten. Pitää varmaan käydä vaihtamassa uusi typy kun tämä nykyinen ollut jo muutaman päivän. Mutta joo, täällä thaikkulassa on komia päivä ja ranta kutsuu taas.
Tehkäähän ahkerasti töitä, voin taas raportoida joskus kuinka tämä työttömän arki kulkee.- Anonyymi
Heh, kollega löytyi. Oletko Pattayalla vai missä päin? Minä tulin lokakuussa kun määräaikaisuus loppui eikä huvittanut jäädä talveksi Suomeen. Itsellä myös sama tahti, vaihdan yleensä pari kertaa viikossa uuteen tyttöön. No itsenäisyyspäivä oli poikkeus, otin silloin kolmikon hoitoon.
- Anonyymi
Onko vanha typy, 11v?
- Anonyymi
Oikeasti olet persu kaapissa.
- Anonyymi
Valitettavasti Rane on varattu (2v poikakaverina Jykä), joten teidän on turha yrittää saada häntä viettämään laatuaikaa kanssanne.
- Anonyymi
Olin vapailla tyhjennys kuurilla , huomenna töihin 4 päiväksi , saatte hakee tuet sitte taas kun veroherra ensin rokottaa mua . Mamuillahan on omat kortit ja rajaton luotto . Hyvää joulua kaikille !! Toivotaan että kinkku maistuu matuillekkin .
- Anonyymi
YÄK
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561278
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu531082Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74771