Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
348
Kommenttia
12010
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Papukaija ei puhu vaan matkii ihmistä. Sen kanssa ei siis voi käydä luovaa keskustelua. Kuten tämä "keskustelutuokio" hyvin osoittaa...
https://www.youtube.com/watch?v=iEHXRHcQY30
25.07.2025 10:59
Höpö höpö höö. Vai että "vanhoina hyvinä aikoina". On tilastollinen fakta että Suomessa joka neljäs morsian on ollut raskaana alttarilla. Oli aika tai vallitseva "moraalikäsitys" sitten mikä tahansa. Seksiä on harrastettu aina ja tullaan myös aina harrastamaan. Ja vieläpä ihan yhteisymmärryksessä. Amen.
25.07.2025 10:57
Silloin kun abortti oli laiton niin niitä tehtin siitä huolimatta noin 20.000-30.000 vuodessa. Nykyään abortteja tehdään noin 8000 kpl per vuosi.
25.07.2025 10:46
Heh hehe hehe hee. Siis kun ei asetu ehdolle, niin silloin eroaa. Jopa oli vitsi. Etkö sinä nyt yhtään parempaa keksi? Mitä laitetaan vetoa, niin Räsänen on ehdokas myös vuonna 2027? Yksinkertaisesti siksi että hän tykkää vallasta.
Katsoo samalla ajavan jumalan asiaa. Se on eri asia, että pääseekö äpi. Parilla viimeisellä kiekalla Räsänen on ollut viimeisiä joka on valittu. Rivikansanedustaja. Sinänsä KD:ssä varmasti oltaisiin mielissään jos Räsänen jäisi rannalle.
24.07.2025 22:44
Eikö sinua aito-lainen hävetä peukuttaa omia tekstejäsi koko ajan? Ja vielä monta kertaa peräkkäin? Luuletko sinä tosiaan että ihmiset ovat niin tyhmiä, että eivät tajua mitä puuhaat?
24.07.2025 12:27
Kyllä minä luen, mutta te ette. Te hihhulit olette ihan pimeitä. Minä kirjoitin että Israel päästi tullista Hamasille menevää rahaa läpi ilman pulinoita. Niin kuin tuossa TV-dokumentissa kerrottiin ja näytettiin. Sitten te hihhulit käännätte asian täällä ihan päälaelleen. Teille tuli kiire unohtaa kokonaan faktat koska ne eivät olleet teille mieluisia.
24.07.2025 11:37
No kuule varmaan siksi, että ne pääsivät helposti tullin läpi. Kiipeätkö sinäkin katolla tikapuita pitkin jos sinne pääsee helpommin hissillä? Lisäksi kysyn uudestaan että mihin Hamas noita rahoja olisi muuten käyttänyt? Sökön pelaamiseenko?
24.07.2025 10:12
Unohdin aivan sen, että tosikkojen - joita teissä laitauskovissa riittää - on aivan mahdotonta ymmärtää ironiaa. Vaikka kyllä sen hernekeiton voisi kyllä kieltää lailla. Jokainen joka tykkään hernekeitosta on minusta vähän epäilyttävä....
24.07.2025 00:49
Kuule kun sinun kaverisi ovat täällä kertoneet niistä tunneleista, että niitä pitkin on kuljetettu aseita. Mutta sinulta on jäänyt tämä huomaamatta kokonaan. Ja mitä ihmettä sinä luulet että Hamas sitten noilla rahoilla olisi tehnyt?
Pelannut sököä? Eikö sulla nyt sen vertaa sytytät että jos teorroristijärjestöllä on laukut täynnä rahaa, niin se taatusti hankkiin itselleen lisää aseita. Ei mitään syntymäpäiväkortteja. Ja tässä Israel mokasi totaalisesti.
24.07.2025 00:41
No minun naapuritalossa asuu muslimeja. Koska luulet että he alkavat tulittaa minun asuntoani?
23.07.2025 18:18
Mitä luulet että mitä Hamsin porukka hankkin niillä rahoilla jotka meni tullista läpi? Virkkuukoukkuja eläkeläisille? Vai puruluuleluja lemmikkikoirille? Vai olisko ehkä ollut aseista? Ja Mossad, maailma tehokkain tiedustelupalvelu tiesi tämän taatusti.
23.07.2025 18:16
Yksikään valtio ei synny että sanotaan "Me olemme nyt itsenäisiä!" Tuolla periaatteella minäkin voisin sitten perustaa valtion ja kieltäytyä esim maksamasta veroja. Jokainen valtio tarvitsee muita valtioita, jotka tunnustavat sen itsenäiseksi valtioksi. Tämän YK:n antaman tunnustuksen kautta Israel itsenäistyi.
"Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokous hyväksyi 29. marraskuuta 1947 päätöslauselman 181, joka sisälsi esityksen Palestiinan jakamisesta arabi- ja juutalaisvaltioihin."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Israel
PS. Miksi ihmeessä tälle porukalle pitää vääntää kaikki rautalangasta....
23.07.2025 18:11
Ei eduskunnasta erota. Sinne on kansa valinnut. Jos kansanedustaja haluaa erota, niin hänelle pitää antaa lupa siihen ja yli puolet kansanedustajista pitää puoltaa eroa. Onko tälläinen Suomen demokratiaan liittyvä perusasia teille laitauskoville täysin vieras? Ilmeisesti on, koska asiasta ei mainita 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittamassa opuksessa.
"Kansanedustajan erottaminen eduskunnasta on hyvin harvinaista, koska kansanedustaja on valittu virkaan äänestäjien luottamuksella. Vuoden 1979 jälkeen on erotettu vain yksi kansanedustaja. Eropyyntöjä on vuosien 1979–2017 aikana hyväksytty 53 kansanedustajalta; sitä edeltävältä ajalta ei ole kattavaa luetteloa.
Yleisin hyväksytty eroperuste on ollut siirtyminen merkittävään virkaan tai toimeen. Eropyyntöihin suhtaudutaan lähtökohtaisesti pidättyvästi, jotta kansanedustajia ei saisi painostettua tai houkuteltua eroamaan. Esimerkiksi omantunnonsyitä ei ole katsottu riittäväksi perusteeksi eron myöntämiselle."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kansanedustaja
23.07.2025 15:40
Minä olen jo aikoja sitten sanonut että se oli hyvä dokumentti. Siitähän kävi selville myös se, että Israel oli itse asiassa sallinut Hamasin rahoituksen, kun oli tullissa katsonut asioita läpi sormien.
Ynnä että olen alusta saakka myös tuominnut Hamasin hyökkäyksen, kuten jokainen ajatteleva ihminen tekee. Olen ihmetellyt että miksi tuo hyökkäys alkoi, sillä - edelleen - jokainen ajatteleva ihminen tietää, että Hamas ei voi voittaa sitä.
Mutta samalla olen myös tuominnut selvästi Israelin halun tuhota Gazan alue. Alueella asuu kaksi miljoonaa ihmistä ja siellä on neljä (4) ruuanjakelupistettä. Lisäksi Israel ei päästä avustusrekkoja rajan yli, joissa olisi tarpeeksi ruokaa koko väelle.
Tämä ei ole mitään Hamasin propagandaan, koska asiasta ovat kertoneet Israelin puolelta rajaa olevat länsimaiset tiedostusvälineet. Ne ovat itse nähneet mikä on tilanne rajalla. Siellä on siis oikeasti rekkoja täynnä ruokaa, mutta Israel sanoo "EI".
Oikean tiedon saanti alueelta on hankalaa siksi, että Israel ei päätä sotakirjeenvaihtajia paikalle. Väitetään että Israel "suojelisi" noita toimittajia, joka on hevon kukkua. Kyse on siitä että alueella tapahtuu jotain sellaista, mistä ei haluta oikeaa tietoa maailmalle.
Nyt on myös tihkunut tietoja siitä, että jopa Israelin ameijan riveissä on väkeä joka ei hyväksy sitä mitä Gazan alueella tapahtuu. On tullut väitteitä, joista löytyy myös todisteita, että sotilaat on ohjeistettu ampumaan siviilejä. Ja tämä on selvä sotarikos.
PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.
23.07.2025 15:07
Toihan on vanha juttu. Esitetty jo aikoja sitten. Tälläkin palstalla ruodittu moneen kertaan....
23.07.2025 14:26
Väärin. Kun Israelin valtio syntyi, niin ensi töikseen se joutui sotaan ympäröiviä arabivaltiota vastaa, koska he eivät hyväksyneet kyseistä valtiota, joka tuli heidän mailleen. Kannattaisi lukea historiaa ennen kuin kirjoittaa asiasta yhtään mitään. Muuten tulee sammakkoja. Kuten Pele ja "jumalan käsi".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Israelin_itsenäisyyssota
23.07.2025 13:55
Kuule kun nyt oli kyse Suomesta. Vai kuinka monta kirjoitusta tällä palstalla on liittyen "riemuun" esim Afrikasta. Ynnä et kai sinä nyt tosissasi väitä, että uskonnollisuus olisi lisääntymässä Suomessa? Tai edes läntisessä maailmassa? Jos näin teet niin miten ihmeessä voi valehdella itsellesi ihan pokerina?
23.07.2025 13:46
Heh heh hehehehe hee. Noita "konservatiisia iloitsijoita" on vain todella V Ä H Ä N. Ynnä koko ajan joukko vielä supistuu kun "luonnollinen poistuma" korjaa satoa...
23.07.2025 13:34
Niin miten tämä liittyy siihen mitä minä kirjoitin?
23.07.2025 13:19
Muutkin juoksevat samaa rataa ja kisaa ynnä vielä nopeammin. Puheet olympiakullasta tässä vaiheessa ovat kyllä suuruuden hulluutta. Tosin kaveri lähtee USAn valmennukseen niin siellä voi tulla hyppy eteenpäin. Mutta siitä huolimatta pitäisi jo nyt olla ajoissa maailman kärjessä. Nyt aika ei riittänyt edes EM-junnujen mitaliin.
PS. Toivottovasti olen väärässä. Urheilua on kiva seurata. Paitsi jääkiekkoa ja pesäpalloa. Ne saisi kieltää lailla. Samoin kuin hernekeitto.
23.07.2025 13:07
3 / 601