Vapaa kuvaus

Aloituksia

348

Kommenttia

12010

1. Höpö höpö höö. Vai että "vanhoina hyvinä aikoina". On tilastollinen fakta että Suomessa joka neljäs morsian on ollut raskaana alttarilla. Oli aika tai vallitseva "moraalikäsitys" sitten mikä tahansa. Seksiä on harrastettu aina ja tullaan myös aina harrastamaan. Ja vieläpä ihan yhteisymmärryksessä. Amen.
  2. Minä olen jo aikoja sitten sanonut että se oli hyvä dokumentti. Siitähän kävi selville myös se, että Israel oli itse asiassa sallinut Hamasin rahoituksen, kun oli tullissa katsonut asioita läpi sormien.

Ynnä että olen alusta saakka myös tuominnut Hamasin hyökkäyksen, kuten jokainen ajatteleva ihminen tekee. Olen ihmetellyt että miksi tuo hyökkäys alkoi, sillä - edelleen - jokainen ajatteleva ihminen tietää, että Hamas ei voi voittaa sitä.

Mutta samalla olen myös tuominnut selvästi Israelin halun tuhota Gazan alue. Alueella asuu kaksi miljoonaa ihmistä ja siellä on neljä (4) ruuanjakelupistettä. Lisäksi Israel ei päästä avustusrekkoja rajan yli, joissa olisi tarpeeksi ruokaa koko väelle.

Tämä ei ole mitään Hamasin propagandaan, koska asiasta ovat kertoneet Israelin puolelta rajaa olevat länsimaiset tiedostusvälineet. Ne ovat itse nähneet mikä on tilanne rajalla. Siellä on siis oikeasti rekkoja täynnä ruokaa, mutta Israel sanoo "EI".

Oikean tiedon saanti alueelta on hankalaa siksi, että Israel ei päätä sotakirjeenvaihtajia paikalle. Väitetään että Israel "suojelisi" noita toimittajia, joka on hevon kukkua. Kyse on siitä että alueella tapahtuu jotain sellaista, mistä ei haluta oikeaa tietoa maailmalle.

Nyt on myös tihkunut tietoja siitä, että jopa Israelin ameijan riveissä on väkeä joka ei hyväksy sitä mitä Gazan alueella tapahtuu. On tullut väitteitä, joista löytyy myös todisteita, että sotilaat on ohjeistettu ampumaan siviilejä. Ja tämä on selvä sotarikos.

PS. Lisäksi on surkuhupaisaa se, että te laitauskovaiset haukutte YK:ta kun se tuominnut Israelin toimia. Pidätte sitä "pellejärjestönä". Samalla unohdatte, että kyseinen YK oli järjestö, jonka päätöksellä Israelin valtio perustettiin. Ilman YK:ta ei olisi olemassa Israelia.