Vanha kallo löytynyt Kiinasta

Anonyymi-ap

Miljoona vuotta vanha.
Uskooko uskovaiset että Jumala loi kaiken 6000 v. Sitten??

36

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedemiesten ilmoitukset ja teoriat eivät ole luotettavia.

      • Oletko sinä luotettava?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oletko sinä luotettava?

        Minulla ei ole ihmisten kalloja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole ihmisten kalloja.

        On sinulla yksi, valitettavasti tyhjää täynnä.


    • Anonyymi

      Hamettia kiinnostaa kaikenkarvaiset sääret.

    • Anonyymi

      Mistä tietävät kallon iän - oliko kello ja kalenteri mukana.

      • Raamatussa ei niitä myöskään esiinny.


      • Anonyymi

        Iän määritykseen on monia eri tapoja. Näitä ei kyllä opeteta hihhulien kaatumaseuroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iän määritykseen on monia eri tapoja. Näitä ei kyllä opeteta hihhulien kaatumaseuroissa.

        Niissä ikää ei tarvitse määritellä kuuttatuhatta vuotta kauemmaksi.


      • Tässä konkretisoituu laitauskovien ”tiedekäsitys”. Se mitä he eivät ymmärrä ei voi olla totta. Varsinkin jos se on ristiriidassa Raamatun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä ikää ei tarvitse määritellä kuuttatuhatta vuotta kauemmaksi.

        Luomistyö oli paljon vanhempaa perua kuin 6000 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luomistyö oli paljon vanhempaa perua kuin 6000 vuotta.

        Eli sille ei ole todistajaa.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä konkretisoituu laitauskovien ”tiedekäsitys”. Se mitä he eivät ymmärrä ei voi olla totta. Varsinkin jos se on ristiriidassa Raamatun kanssa

        Eli iän ei suoraan näkynytkään ja nyt sitten pitää turvautua epäsuoriin menetelmiin. Näin vähän ajattelinkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luomistyö oli paljon vanhempaa perua kuin 6000 vuotta.

        Entäs ihminen. Kuinka vanha on ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ihminen. Kuinka vanha on ihminen.

        Ihminenhän on edelleen just niin vanha kuin Raamatustamme voimme lukea Jumalan säätäneen. Eli elää n. 70 - 80 vuotta, korkeintaan 120 vuotta.


      • Anonyymi

        Kellossa oli tietysti päivyri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminenhän on edelleen just niin vanha kuin Raamatustamme voimme lukea Jumalan säätäneen. Eli elää n. 70 - 80 vuotta, korkeintaan 120 vuotta.

        Ihmisen ikä on 120 vuotta, mutta elettiin 900-vuotiaaksi.

        Näin se Raamattu on ihmisten ajatuksia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ihmisen ikä on 120 vuotta, mutta elettiin 900-vuotiaaksi.

        Näin se Raamattu on ihmisten ajatuksia.

        Oletko koskaan kuullut kronologiasta? Ihmisten ikä oli kyllä ensin pitempi, mutta sitä lyhennettiin eri päätöksellä myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli iän ei suoraan näkynytkään ja nyt sitten pitää turvautua epäsuoriin menetelmiin. Näin vähän ajattelinkin!

        Mitäpä olisi jos lukisit vaikka tuosta:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Radiohiiliajoitus

        PS. Mitä tulee muuten tuohon tieteeseen ja sen ymmärtämiseen, niin täällähän väitettään että esim Einsteinin suhteellisuusteoria, joka ei tarvitse jumalaa, on väärin. Kuitenkin väitän että aika moni laitauskovainen käyttää navigaattoria. Sekään ei toimisi ilman Einsteinin suhteellisuusteoriaa.

        https://www.aamulehti.fi/tiedejateknologia/art-2000007597832.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut kronologiasta? Ihmisten ikä oli kyllä ensin pitempi, mutta sitä lyhennettiin eri päätöksellä myöhemmin.

        Siis täh? Kuka lyhensi ja miten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut kronologiasta? Ihmisten ikä oli kyllä ensin pitempi, mutta sitä lyhennettiin eri päätöksellä myöhemmin.

        Raamatussa siis tulee mitä päätöksiä vaan. Riippuu siitä mitä kukin on kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Vain pieni osa ns. konservatiivikristityistä on nuoren maan kreationisteja.

      • Anonyymi

        Jonkun verran on sellaisia tynnyrissä kasvatettuja uskovaisia, jotka pitävät maapalloa 6000 vuotta vanhana tietämättä mitä kreationismi tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Eduskunnassakin vaikuttaa näitä, yks uskoo että maa on litteä, toinen maapallon iän johonkin lahkolaskelmiin, kolmas ties mihin.
      Miksi tälläiset harhaiset saavat olla päättämässä miljoonien suomalaisten asioista?

      • Anonyymi

        Monet, varsinkin ateistit, uskoo, että avaruus galakseineen kuhisee elämää, vaikkei sellaisesta ole mitään merkkejä todettavissa tai todistettavissa.

        Aika huolestuttavaa tuollainen kollektiivinen vaikea harhaisuus kun sitä pidetään yllä myös asioista päättävissä piireissä, eikö vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet, varsinkin ateistit, uskoo, että avaruus galakseineen kuhisee elämää, vaikkei sellaisesta ole mitään merkkejä todettavissa tai todistettavissa.

        Aika huolestuttavaa tuollainen kollektiivinen vaikea harhaisuus kun sitä pidetään yllä myös asioista päättävissä piireissä, eikö vaan.

        Aivan oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet, varsinkin ateistit, uskoo, että avaruus galakseineen kuhisee elämää, vaikkei sellaisesta ole mitään merkkejä todettavissa tai todistettavissa.

        Aika huolestuttavaa tuollainen kollektiivinen vaikea harhaisuus kun sitä pidetään yllä myös asioista päättävissä piireissä, eikö vaan.

        Voisitko antaa tähän linkin? Siis siihen että jossa väitetään ihan todistetusti että universumi "kuhisee" elämään? Nimittäin tiede ei koskaan väitä mitään ilman todisteita. Toisin kuin uskonto, jolle riittää todisteeksi pelkkä usko ilman mitään näyttöä....


      • Anonyymi

        Voisin lyödä vetoa, ettei eduskunnassa ole ketään litteään maahan uskovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lyödä vetoa, ettei eduskunnassa ole ketään litteään maahan uskovaa.

        Kansanedustajissa, tuskin muissakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lyödä vetoa, ettei eduskunnassa ole ketään litteään maahan uskovaa.

        Ei enää ole kun Ano Turtiaista ei valittu. Hänen mukaansa maailma on lätty ja aurinko kiertää maata. Perustelut löytyy - mistäpä muualta - raamatusta....


    • Anonyymi

      VAJAAT 6000 vuotta sitten 😂🤣

      PISTETÄÄNPÄS PAREMMAKSI 😇🤪

      MAAILMA LUOTIIN 5000 VUOTTA SITTEN 😇🧐

    • Anonyymi

      Maapallon historiassa on ollut satoja jääkausia. Viimeisin noin 10.000 v sitten. Jääkausi kestää 10- 30 tuhatta vuotta
      Olemme jääkauden kynnyksellä.

      • Anonyymi

        Tuo on totta


    • Ei, mutta 6000 vuotta sitten saattoi elää nykyisten ihmisten yhteinen esi-isä, lukuunottamatta eristyksissä eläviä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Onko jo pystytty arvioimaan minkä eläimen kallo on kyseessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe