Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
12260
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo väite ettäHamas käyttää ihmisiä suojakilpinä on niin usein tällä palstalla kuultu että olisi "kiva" jos joku pystyisi sen myös todistamaan. Se on hankalaa jo siksi että Israel estää toimittajia pääsemästä paikan päälle tutkimaan asiaa.
27.05.2025 17:57
Todellisuudessa ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen...
27.05.2025 17:54
Mutta kuule kun Suomen laki ei tunne sellaista käsitettä kuin "synti". Ei siitä tarvitse näin olleen välittää. Voitko sinä ymmärtää t'ämän?
27.05.2025 17:42
En minä vieläkään saanut vastausta siihen mitä pahaa homojen avioliitto on tuonut Suomelle? Mitä sellaista sinä et esim saa tehdä mitä sait tehdä ennen kuin homot pääsivät naimisiin? Voisitko kertoa?
27.05.2025 17:40
Kuinkahan monta kertaa tämä on täällä jo kuultu, että Israel ei koskaan tee mitään väärin. Ei edes ammu ambulanssi. Sekin oli pelkkä ansa, jonka virittävät taatusti itsemurhaterroristit, jotta saatii asiaan "oikea näkökulma".
27.05.2025 12:16
Niin tätä tässä on ihmetelty. Ynnä sitä miksi ihmeessä Israel ei edes tulitauon aikana päästänyt riippumattomia toimittajia paikan päälle...
27.05.2025 11:12
Yksi kysymys unohtui: Minä hetkenä sinä lopetat sekoilun...?
27.05.2025 10:23
Ai sinäkö jaat pelastupaikat? Minä kun kuvittelin että se on tämän teidän jumala kun sen homman hoitaa...
27.05.2025 10:21
Jaha, ja nyt kuusi tapettua ovatkin jo "terroristeja", kun ne aikaisemmin olivat - armeijan ilmoituksen mukaan - "toimijoita". Näin se homma etenee. Seuraavaksi varmaan väitetään että mukana oli aselasti, jonka vuoksi kaikki ambulanssit piti hävittää.
26.05.2025 21:51
Ei kun minä kysyn että missä kohtaa minä olen väittänyt että olen huippuälykäs? Näin sinä tuossa kirjoitit. Joten olen hyvä ja osoita missä olen noin kirjottanut?
PS. Eikö teidän uskovaisten pitäisi olla rehellisiä? Miksi sinä avoimesti valehtelet täällä?
26.05.2025 21:47
Vahinko että lähti ampumaan aseettomia, huomioliivit päällä olevia avustustyöntekijöitä? Etkö sinä nyt yhtään parempaa keksi? Ja lisäksi valehtelivat että ajoneuvoilla ei ollut valoja eikä hälyjä päällä. Vai miten sinä tämän keksit selittää?
26.05.2025 21:43
Armeija ilmoitti hautapaikat. Joten tuosta pitää vetää se johtopäätös että vasta tuon jälkeen löytyi puhelin, josta löytyi todiste että hyökkäyksen tehnyt joukko oli puhunut paksaa. Eli oli väittänyt että ambulanssit olivat lähestyneet "pimeinä". Video kun näytti että ambulanseilla oli valot ja hälyt päällä. Aivan toisin kuin väitettiin.
26.05.2025 21:39
Siis mihin "vaikeaa" en ole vastannut?
26.05.2025 21:33
Hetkinen. Tuossa lukee että näin:
"Lauantaina armeija esitti tapauksen tutkinnan alustavat havainnot, jotka se sanoi olevan kesken. Se väitti, että ainakin kuusi kuolleista oli tunnistettu postuumisti Hamasin toimijoiksi, kielsi, että ketään tapetuista olisi teloitettu, ja sanoi, että joukot eivät olleet yrittäneet peitellä tapausta, vaan olivat ilmoittaneet YK:lle haudan sijainnista."
Nyt sinä et ollenkaan huomaa että kyseessä on armeijan antama oma tiedote. Mistä saakka "armeijan oma tiedote" jossa tutkitaan armeijan omaa toimintaa on ollut "sillä selvä"? Saati sitten epämääräinen termi "Hamasin toimija"? Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Juuri tämän vuoksi paikalla pitäisi olla riippumattomia toimittajia, jotka voisivat selvittää mitä on oikein tapahtunut. Lisäksi tuossa "uutisessa" jää pimentoon se, että koska se on annettu? Puhutaan lauantaista mutta ei anneta päivämäärää.
Onko tämä "lauantai" ollut sen jälkeen kun paljastui että kaikki ei todellakaan mennyt niin kuin kyseinen armeijan osasto väitti? Vai ennen sitä? Siis ennen kuin löytyi puhelin, jossa oli kuvattu video? Tuo jää täysin pimentoon. Varsikin kun jälkikäteen Israelin armeija myönsi että tapauksessa oli toimittu väärin.
26.05.2025 19:14
Minä noudat sääntöjä silloin kuin aloituksia ei poisteta. Onko tämä tosiaan näin vaikea ymmärtää? Niin ja et vastannut kysymykseen että mikä ihmeen palstapoliisi sinä kuvittelet olevasi? Ynnä että mitä vaippoja käytät....
26.05.2025 19:03
Missä kohtaa olen kehunut olevani huippuälykäs? Ole hyvä ja osoita tuo kohta.
26.05.2025 19:00
No miten tuo liittyy nyt koko aiheeseen? Eli kun Hamas ampuu niin mekin saadaan ampua kaikkea mikä liikkuu? Ynnä koska sinä olet nähnyt että terroristilla on kirkkaasti loistava huomioliivi päällä, jotta häneen on helpompi osua?
26.05.2025 18:58
Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Minä en vetoa yhteen hyökkäykseen kuin vain siinä, että kysyn kuinka monta vastaavaa on mahdollisesti tapahtunut? Eihän tuokaan olisi paljastanut jos ei siitä olisi ollut videota, joka selvästi osoitti että israelilaiset sotilaat valehtelivat.
Oman harmaan varjon asian ylle heittää se, että paikan päälle ei päästetä toimittajia. Se kertoo että kaikki ei todellakaan ole kuten Israelin tiedotusvälineet väittävät. Eivätkä ne ole myöskään kuten Hamasin kertoo. Siksi paikalle pitäisi lähettää riipumattomia toimittajia.
26.05.2025 17:49
Kuule kun sinne ei päästetä. Tästä ovat toimittajat protestoineet koko ajan. Erityisesti herätti huomiota se, että miksi alueelle ei päästetty toimittajia edes tulitauon aikana. Sinulla on myös todella lapsellinen asenne asiaa tyyliin "onhan siellä vielä niitä tunneleita". Kas kun kehota hankkimaan ohjusta ja hyppämään sen selkään.
PS. Niin toimittajana olisi kyllä valmis vaikka lähtemään. Mutta kun en osaa paikkallista kieltä enkä tunne ketään alueelta niin jätänpä väliin. Siitä toimittamisesta vielä sen verran, että vinkkasin hesari toimitajalle asiaan liittyvän juttuaiheen.
Nimittäin natsien aikaan Saksassa suunniteltiin maailman suurinta väestönsiirto. Kaikki juutalaiset tuli kerätä yhteen ja heidät tuli siirtää Madagasgarille. Tästä kuitenkin luovuttiin ja otettiin käyttöön kaasutus.
Nyt Israel suunnittelee siirtävänsä kaksi miljoonaa palestiinalaista. Minne? Sitä ei kukaan tiedä. Varsinkin kun kyseessä olisi sotarikos. Joka tapauksessa kun nämä kaksi aihetta koplattaisiin yhteen, saisi ajankohtaisen historiaan liittyvän jutun.
26.05.2025 17:43
Kuule miksi et kysy tätä samaa muilta jotka tekevät "asiattomia" aloituksia palstalle? Ja mikä ihmeen palstapoliisi sinä oikein olet? Eiköhän se palstanpitäjä itse tiedä, koska aloitus pitää poistaa?
Mitä ihmettä sinä asiasta huolta kannat? Toimintasi on kuin alaluokkalaisen valistusta opelle, että "Opettaja, opettaja!! Jaska otti viisilihapullaa kun olisi saanut ottaa vain neljä!!! Opettaja, opettaja".
Eli kasva toki aikuiseksi. Vai onko sinulla vaipat jääneet liian usein vaihtamatta? Siksi kaipaat huomiota noilla lapsellisilla teksteillä. Mitä vaippamerkkiä muuten käytät? Ja huomaa että kysyin "käytät", en "käytit".
26.05.2025 17:31
41 / 613