Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu,+tää+aika+hauska+Tyyne-neitho+kävikin+pönthöllä+usiasti+tuossa+ketjussa.+Jossain+vaiheessa+taannoin+arveltiin+kovasti+kuka+hän+oikeastaan+oli..no+ehkä+oli+ihan+vain+Tyyne-neitho.
23.05.2021 10:24
Juu,+meitin+kuviokellunta+harrastuskin+on+ollut+tauolla+pitkän+aikaa+koronarajoitusten+takia.+Nythän+noita+uimahalleja+ollaan+avaamassa/avattu+täälläkin+päin.+Mutta+saunat+pysyvät+kiinni..mikähän+järki+siinäkin+on.+Nyt+pitää+lämmitellä+suihkussa.+Kyllä+tuosta+uimassa+käymisestä+on+puolet+pois+jos+ei+höyryyn+pääse+höyrystymään.
Huomasin+myös+hämmästyksekseni,+että+jääkiakon+MM+-kisatkin+ovat+alkaneet.+Suomi+jo+jyräsi+jenkit.
23.05.2021 10:02
Siis+ei+siitä+lauseesta+sauna+tullut+mieleen,+sauna+tulee+mieleen+muutenkin+aina+lauantaisin.+Ja+tiistaisin+ynnä+torstaisin..suurinpiirtein.
22.05.2021 19:28
Lukaisin+tuossa+uudelleen+Edsonin+linkittämää+vanhaa+ketjua,+nyt+lopusta+päin.+Tuo+koko+ketjun+viimeinen+Ravun+kirjoittama+lause+pisti+miettimään...
Vaan+nyt+on+aika,
kokea+saunan+taika.
Kun+on+ahkera+saunoja,
ei+kanna+turhia+kaunoja.
22.05.2021 19:03
Naantalissa+onkin+ihan+oma+aurinko..nyt+muuten+paistaa+täälläkin.+Paistoin+myös+munakkaat+aamulla.
Punkit+pirulaiset+odottavat+ruohonkorsien+päässä+ja+hyppäävät+siitä+uhrin+sääreen.+Siitä+kömpivät+ties+mihin,+kunnes+pureutuvat+ihoon+kiinni.+Hyi+helvata.
22.05.2021 13:02
Jaa+mikä+aurinko?
Joo,+toi+punkkihomma+on+vähän+pelottava+juttu,+uskaltaako+enää+edes+nurmikolle+astua+ilman+kalastus-saappaita+jotka+ulottuvat+nivusiin+asti.
22.05.2021 12:30
Niinpä,+vaikea+uskoa+että+samoja+kirjoittajia+yhä,+mutta+keskustelujen+luonne+on+radikaalisti+toinen.+Mikä+meni+pieleen?
Varmaan+jokaisella+meistä+on+positiivisia+muistoja+tämän(kin)+saitin+alkuvuosilta.+Siksi+kenties+yhäkin+tänne+jotain+yritetään+raapustaa.
22.05.2021 12:22
Heh+heh+juu,+näköjään+juttu+luisti+tuolloin+ihan+eri+hengessä+kuin+nykyjään.+Tunnistinkin+muutaman+keskustelijan+tuosta..
22.05.2021 10:37
En+ole+hesariin+kirjoitellut+vuosiin.+Siis+ymmärsinkö+oikein+että+Hesariin+voi+kirjoittaa+enää+vain+omalla+nimellä,+ei+nimmarilla?+Jos+noin,+niin+hivenen+outoa,+siellähän+on+aina+ollut+tiukka+ennakkomoderointi.
Siis+varsin+siisti+palsta+moniin+verrattuna.
22.05.2021 10:10
Kevät+etenee,+ei+ainakaan+lunta+sada.+Ruoho+kasvaa+uhkaavaa+vauhtia,+kohta+pitää+kaivaa+3,5+hv++Honda+naftaliinista.+Yksi+veto+narusta,+niin+johan+pörisee.+Noi+Hondan+moottorit+ovat+laatupelejä.+
Briggs+&+Bröttönin+moottorit+sen+sijaan..no+kunto+kasvaa+kun+puoli+tuntia+kiskoo+narusta+ennen+kuin+pörisee.
Vielä+näistä+keskusteluista+sen+verran,+että+sikäli+kun+itse+harvakseltaan+osallistun,+noteeraan/vastaan+vain+kirjautuneena+tai+selkeästi+allekirjoitettuihin+viesteihin.+Sama+koskee+myös+tarpeetonta+muiden+kirjoittajien+henkilöön+käyvää+veetuilua,+kaikki+sellaista+sisältävät+viestit+jätän+omaan+arvoonsa.+Saattaa+siis+jäädä+aika+vähäiseksi+jutustelut+jatkossa..
22.05.2021 09:20
"Rauhassahan+Aurora+on+saanut+nykyään+elellä,+koska+ei+kirjoita+tänne+mitään.+Joten+on+saanut+olla+rauhassa+sekä+sinulta+että+Alilta."
Ookkonää+varma?+Tääl+on+nähdäkseni+kolme+eri+anonyymiä,+tai+sitten+kaksi+ja+yksi+imitaattori.+
Tuon+huomaa+sokea+reettakin,+jopa+mie+joka+en+niitä+satunnaista+silmäilyä+enempää+edes+lue.
Miksi+sitten+jotkut+haluaa+"päteä"+anonyyminä?++No,+huvinsa+kullakin.+Koska+oma+tarkoitukseni+ei+ole+veetuilla+muille+(kuin+korkeintaan+poikkeustapauksessa),+on+mielestäni+korrektia+kirjoittaa+vain+omalla+nimmarillani.+Myös+veetuilut.+Se+on+myös+osoitus+tietynlaisesta+muiden+kirjoittajien+kunnioituksesta.+Miksi+kiusata+muita+anonyymeillä+kirjoituksilla,+ellei+kirjoittajalla+ole+sitä+kuuluisaa+ketunhäntää+vähintään+toisessa+kainalossa?
No+jaa,+näistä+on+aika+turha+jauhaa,+mikään+ei+enää+tämän+porukan+"kemioiden"+kesken+muutu+ainakaan+parempaan+suuntaan.
Kova+työviikko+takana,+on+se+hienoa+että+töitä+piisaa.+Ja+jaksaa+tehdä.+Hiivatin+kylmääkin+on.
21.05.2021 20:12
Vaan+meilläpä+oli+poronkäristystä+puolukalla+ja+muusilla.+Ja+taatusti+sienivapaasti.+Nam.
Koronatestejä+saa+nyt+kuulemma+Lidlistä.+Ilmeisesti+suht+oikean+tuloksenkin+antavat+oikein+käytetettynä.
16.05.2021 15:48
Krematorointia+toivon+itsellenikin+kun+aika+on.+Tosin+en+uskonnollisista+syistä.
Kaippa+sitä+ateistinkin+tuhkat+kirkkomaalle+laitetaan.+Tietääkseni+jossain+pitäisi+olla+tarjolla+myös+tunnustukseton+hautausalue.+Toisaalta+itselleni+siinä+vaiheessa+lienee+yhdentekevää+vaikka+työnnettäisiin+tuhkat+lähimpään+kompostiin.
16.05.2021 14:51
Intiassa+on+vahva+perinne+polttaa+kuolleitten+ruumiit.+Usein+kaiketi+vielä+nykyäänkin+ihan+avotulella.+Kokonaisen+ruumiin+hautaaminen+maahan+olis+kai+uskonnollista+syistä+hankalaa.
16.05.2021 12:42
Meillä+on+perhetuttu,+joka+on+alueen+koronayksikön+sairaanhoitaja.+Voisin+kertoa+todellisia+kauhutarinoita+koronaan+liittyen,+vaan+en+kerro.
Sen+verran+kuitenkin+mikä+on+aika+suuri+huolenaihe:+Nimittäin+se,+että+koronaosastolla+on+nyt+aika+monta+sellaista+potilasta,+jotka+ovat+jo+pitkän+aikaa+ennen+sairastumistaan+rokotettu.+Nämä+eivät+tiettävästi+ole+teholla,+mutta+osastolla+kuitenkin.+Eli+vakavasta+tautimuodosta+voidaan+puhua.
Säätila+näyttää+synkältä+ja+pilviseltä+sohvalta+käsin+tarkasteltuna.
16.05.2021 10:35
Jos+päästän+inhorealismiin+taipuvaisen+mielikuvitukseni+valloilleen,+voisin+kuvitella+että+vakuutuslääkärille+maksettaisiin+vielä+bonuksia+"säästämistään"+korvauskuluista.
Mutta+juu,+ei+se+vakuutuslääkäri+siellä+yhtiössä+ole+lääketieteellisiä+diagnooseja+tekemässä,+vaan+etsimässä+pienintäkin+syytä+ja+keinoa+miten+yhtiö+voisi+välttää+vastuunsa.
Onkos+Puosu+muuten+saunamiehiä.+Me+saunomme+vähintään+kolme+kertaa+viikossa.
15.05.2021 21:49
Joo,+tuollaisista+tapauksista+kuulee+nykyään+jatkuvasti,+ihmisellä+ei+aina+tunnu+olevan+oikeusturvaa+minkäänlaista+näitten+isojen+vakuutusyhtiöiden+mielivaltaa+vastaan.+En+tiedä+miten+helppoa+noita+vastaan+on+oikeuttakaan+käydä.+Vois+olla+tavallaan+metka+juttu+jos+olis+oikeusturvavakuutus+samasta+yhtiöstä+jota+vastaan+oikeutta+käy.
Toisaalta+sitten+on+tällaisia+pelkästään+hyviä+kokemuksia+vakuutusyhtiöitten+toiminnasta.+Tuuripeliäkö+lienee+sitten+miten+milloinkin+korvauksien+suhteen+käypi.
Ja+saunassa+ollahan+ja+naatihan.
15.05.2021 21:08
Oiskohan+noin,+että+vakuutusyhtiöt+ovat+muuttuneet+tarkemmiksi/kitsaammiksi+nykyään.+Meilläkin+oli+vesivahinko+vuosia+sitten,+talon+ulkoseinässä+ollut+vesiposti+jäätyi+ja+halkaisi+seinän+sisällä+kulkeneen+putken.+Melkoinen+remontti+seurasi+siihen+osaan+taloa.+Kaiken+maksoi+vakuutusyhtiö+P+ihan+mukisematta.+Olisivat+kenties+voineet+vedota+vaikka+rakennusvirheeseen:+kuten+että+olisi+pitänyt+vesiposti+olla+paremmin+eristetty+tms.+Mutta+ei,+kaiken+korvasivat+ilman+moitteen+sanaa.
Samoin+kun+taannoin+teloin+olkapääni+tuhannen+päreiksi,+silloinkin+yhtiö+P+maksoi+mukisematta+korvauksia+liki+puoli+vuotta.
15.05.2021 19:21
Tuhottoman+kalliita+ovat+nuo+siedätyshoidot,+mutta+pojan+kohdalla+ovat+kyllä+selvästi+auttaneet.+Meillä+oli+ennen+pojan+syntymää+otettu+lapsivakuutus,+joka+kattoi+myös+nuo+teini-iässä+tehdyt+siedätyshoidot.+Voi+sanoa+että+kaikkine+astmanhoitokuluineen+tuo+ennen+syntymää+myönnetty+lapsivakuutus+oli+vakuutusyhtiölle+huono+bisnes.+Meille+hyvä.
Ja+juu,++monenmoiselle+siedätyshoidolle+olisi+tässä+elämässä+tarvetta.
15.05.2021 12:05
Siitepölyihin+liittyvät+tyypilliset+allergiset+oireet+ovat+juurikin+tukkoinen,+vuotava+nokka,+aivastelu,+silmien+ärsytys.+Näitähän+ei+aina+osaa+yhdistää+siitepölyihin.+Yhtä+hyvin+kyse+voi+olla+eläinperäisestä+allergiasta.
Maan+keskiosiin+luvataan+näköjään+ukkosmyräkkää.+Täällä+meilläkin+vielä+aamulla+luvattiin+iltapäivästä+sadetta+ja+ukkosta,+nyt+se+on+muuttunut+pilvipoudaksi.+Vaikiaa+on+sään+ennustus.
15.05.2021 11:58
71 / 130