Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2389

1. Jos pieni mustan huumorin tynkä sallitaan vakavassa asiassa, niin ihmiskunnan tulevaisuuden parhaaksi Putlerkin vain toimii kun laittaa väkensä vähenemään Ukrainan lihamyllyyn? Ja kernaasti poistaisi koko Ukrainan kansankin maailmankartalta. Tosin vaatimatonta on väestön väheneminen sotimalla verrattuna luonnolliseen väestön kasvuun.

Mutta juu, samaa mieltä syyn ja seurauksen suhteesta maapallon kestokyvyn ylittymisessä. Mutta onkohan kovin montaa poliitikkoa joka lupaisi tehdä jotain väestönkasvun rajoittamiseksi? Meidän pienen kansakunnan näkökulmasta katsoen se ei olisi kovin tehokas vaalimainos.

Ite olen kyllä teknologiauskovainen, eli uskon kyllä että ihmiskunta nokkeluutensa avulla lajina selviää vielä paljon kauemmin kuin valistuneet arvaukset tietävät sanoa. Jopa toiselle planeetalle muuttaminen tms sifiltä kuulostava voi olla mahdollista. Itseasiassa vain luonnonlait rajoittavat sitä mikä lopulta on mahdollista.
  2. Kun puhutaan monista sukupuolista, viitataan siihen että ihminen voi kokea olevansa jotain muuta kuin mies tai nainen.

Itse olen karvainen karpaasi, mutta minullakin on feminiininen puoleni. Se ei ilmene seksuaalisuudessa, mutta muuten kyllä. En ole kovinkaan kiinnostunut monistakaan "miesten" jutuista. Sen sijaan hoidin aikoinaan lasta kotona melkein äitiään enemmän, siivoan ja kokkaan mielelläni. Olen siis henkisesti puoliksi nainen. Myös luonteeltani pehmeämpi kuin vaikkapa vaimoni. Eikä ole mitään ongelmia myöntää tällaisia asioita. Ei siis lainkaan "tosimiehen" tyylistä.