Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mitätäällätapahtuu
profiilit
Mitätäällätapahtuu
Mitätäällätapahtuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
S-pankki+ehdottomasti.+Muut+askeleen+perässä.+OP+sata+metriä+jäljessä.
03.06.2022 23:44
Liity+ihmeessä,++jos+haluat+tapella+itsellesi+kuuluvista+asioista.+Asiat+menivät+niin+kauan+hyvin,+kun+menin+tekemään+erään+asiakirjan+toisen+toimijan+kautta.+OP:n+hinta+oli+yli+kolminkertainen.+He+eivät+aluksi+hyväksyneet+toisen+tekemään+asiakirjaa,+valehtelivat+kaikenlaista,+uhkasivat+käräjillä+etc.+Nyt+asia+alkaa+selvitä,+kun+AA+alkoi+hoitaa+asiaa.+Ja+palvemaksut+ovat+ihan+järkyttäviä,+saldon+kysely+5€.+Vältä,+jos+pystyt.+Itse+jätin,+ja+löysin+uuden+kodin+S-pankista.+Nyt+kaikki+toimii.
03.06.2022 23:05
Itse+olen+joutunut+jonkilaisen+väärinkäytön+kohteeksi+yhdessä+pankissa.+Kun+olen+yrittänyt+saada+asiaa+selvitykseen,+niin+ilmoitettiin,+että+haasta+käräjille.+No,+onhan+se+helv..+helppo+haastaa+käräjille+isoa+op,+anteeksi,+kun+heille+kulut+maksavat+asiakkaat,+itsekin+vielä+eiliseen+olin+jäsen.+Uudessa+pankissa+huomasin,+että+kaikki+maksut+nollassa,+edellissä+op,+perittiin+jopa+saldokyselystä.+Pakkohan+se+on+ryöstää,+kun+tais+terveyspalvelujen+mukaantultua+kannattavuus+heiketä.+Amatöörit+töpeksivät+ja+uhkailevat.
03.06.2022 22:54
S-psnkki,+2+viikoa.+OP,+9+viikoa.+Halusivatko+pitää+159k+itsellään+7+viikkoa+lisää.+Törkeää,+ei+ikinä+enää+OP.
02.06.2022 23:17
No,+osuuspankki+se+vasta+epärehellinen+on.+Olen+ollut+3+x+perinnönjaossa+ja+joka+kerta+osuuspankki+(OP)+yrittänyt+kusta+silmään.+Kaksi+pesänjakajaa+on+sanonut,+että+ihmiset+uskovat+tähän+osuuspankkiin+ihan+liikaa.+Välillä+kuulemma+tuntuu+kuin+olisivat+saamassa+pesästä.+Hänen+mielestään+ovat+sekaantuneet+liian+monern:+pankki,+vakuutus,+sairaanhoito.+Ja+osin+huumorilla+vanhusten+rahat.+S-pankki,+johon+itse+liityin+näiden+epäselvyyksien+jälkeen,+on+osoittautunut+todella+hyväksi+valinnaksi.+Osuuspankin+ryöstöhinnat+ovat+kohdaltani+historiaa.
02.06.2022 22:56
1 / 1