Pankit, mihin luottaa

Mitä mieltä pankeista?
1) Nordea, niin ja näin. Kuiteski rehellinen, suurimmaksi osinm
2) S-pankki, edullisin, täysin rehellinen, paras
3) Danske, suht luotettava, huono palvelu
4) OP, Vältä. Vähän kuin kepu, pettää aina.

11

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki käyttämäni pankit ovat minulle kelvanneet. En ole kaikkiin detaljeihin ehtinyt kiinnittää huomiota.

    • Anonyymi

      Osuuspankin palvelu lienee pankkikohtaista, sillä jokainen osuuspankki on aika itsenäinen. Maaseudulla on kaikki epäilyttävää, eikä lakeja noudateta.

      • Anonyymi

        Tähän liittyen. Pienillä paikkakunnilla on todella ikävä olla töissä ja johonkin pieniin joustoihin säännöissä sortuu sosiaalisen paineen vuoksi. Pienellä kylällä ”kaikki” ovat tuttuja keskenään, ja moni ei ymmärrä, että töissä olet työntekijä sen 30-40h/vko ja muuten olet yksityishenkilö.

        Joudut siis kuuntelemaan kaupassa tai kävelyllä käydessäsi purnausta, kun olet hylännyt Tepon auton katsastuksessa alle pään kokoisen reiän takia, laittanut perintään vasta vuoden maksamatta olleen laskun tai sinulta tullaan kysymään lääkäri/autonkorjausvinkkejä tai naapurin apua mihin aikaan vaan.

        Kuin lokkeileva kaveripiiri, mutta laajennettuna.

        Ei ihme, että joihinkin paikkoihin ei saa ammattitaitoista työntekijää tai lakia joskus vähän venytellään. Iso syy miksi moni palvelu siirtyy kaupunkiin.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, mitä tarkoitetaan "luottamisella".

      Itse luotan pankkeihin siinä määrin, että olen kolmen pankin asiakas (ml. Nordnet) ja lompakossa on kahden luottokorttifirman kortit.

      Enimmäkseen kaikki toimivat niin kuin pitää, mutta jokaisella on joskus häiriötilanteita, ja silloin on hyvä kun ei ole riippuvainen juuri siitä yhdestä pankista.

    • Anonyymi

      Mikä tahansa pankki on hyvä niin pitkäään kun kaikki sujuu niinkuin asiakas toivoo! Ei ongelmaa jos saat miljoona euroa lainaa ja saat maksettua ilman ongelmia tai sovittua!

      Pahinta on se jos lähelläsi on ihminen joka ei selviä tekemistään vastuista ja itse joudut ongelmiin omassa elämässäsi! Se on vielä pahinta jos itse et ole ongelmia aiheuttaneen pankin asiakas etkä ole ollut asiakas pitkään aikaan tai lainkaan.

      Omat pisteeni pankeille (1-10). Op 8 ja Nordea 3. S-pankki 7. S-pankki on minulle ihan peruspankki. Kerään S-bonuksia ja maksan joskus jonkun laskun. Kerään varakassaa! Op ja Nordean pisteitten perusteet voi lukea viestin aloituksesta.

    • Anonyymi

      Käytän osuuspankkia pääosin ja päivittäisostoihin s-pankkia. Luotan molempiin. Saanut molemmista aina sopimuksen mukaiset pankkipalvelut. Kilpailutan myös tuon 1. pankin säännöllisesti, mutta en ole muualta saanut parempia kokonaistarjouksia.

      • Anonyymi

        Rahan hankinnasta tilille joudun ikävä kyllä vastaamaan pääosin itse.


    • Itse olen joutunut jonkilaisen väärinkäytön kohteeksi yhdessä pankissa. Kun olen yrittänyt saada asiaa selvitykseen, niin ilmoitettiin, että haasta käräjille. No, onhan se helv.. helppo haastaa käräjille isoa op, anteeksi, kun heille kulut maksavat asiakkaat, itsekin vielä eiliseen olin jäsen. Uudessa pankissa huomasin, että kaikki maksut nollassa, edellissä op, perittiin jopa saldokyselystä. Pakkohan se on ryöstää, kun tais terveyspalvelujen mukaantultua kannattavuus heiketä. Amatöörit töpeksivät ja uhkailevat.

    • Anonyymi

      1) hoitaa asiansa. Asiakkaana olen ollut yli 30 v.
      2) bonusten jatke. Pankin suuntaan olevia palveluita
      3) ei kokemusta. Ei myöskään mitään vetovoimaa.
      4) joskus olen ollut pienen Osuuspakin asiakas. Oli todella maalaisten pankki. Hyvässä ja pahassa.
      5) ehkä OmaSP, jos pitäisi vaihtaa.

      • Anonyymi

        Ei helv.... Ssä Omasp missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Nordea vaihdoin S-pankkkin 12 vuotta sitten. Kaikki sujui hyvin. Hoitivat kaikki pankki siirto asiat valtakirjallani s-pankki puolelle. Päiväkän en kadu siirtoa. Saan palvelua puhelin ja livenä Itis prisma S-pankki aina jos tarvitsen.Minulla ei velkaa joten sekin mahdollisti sujuvan pankin vaihdon.Pankki tunnuksia en enää ottanut. Kun velotuksena maksavat peruslaskuni suoramaksuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe