Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Maailmaontällänen
profiilit
Maailmaontällänen
Maailmaontällänen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+yhtään+helpottaa+vanhempani+ovat+sanoneet,+että+vasta+iässä+18+saan+pitää+puhelimen+huoneessani+yön,+muuten+tuon+klo+21:00+puhelimen+alakertaan.+14v+poika
25.06.2022 16:34
Jatkuu+vielä:+En+voi+vain+lähteä+pois+tästä+kaveripiiristäni,+koska+silloin+saisin+vaan+todennäköisesti+lisää+haukkumisia.+Olenko+jokin+pelinappula,+kun+minua+voi+vaan+koko+ajan+liikuttaa+miten+haluaa+ja+pistää+toimimaan+miten+haluaa+täysin+tunteettomasti.+En+enää+jaksa+esittää+kuinka+mukava+hän+ja+toimia+miten+hän+haluaa.+Ihan+hyvää+on+välillä+opetella+sietämään+raivoa,+mutta+jos+joudut+joka+kerta,+kun+katsot+sitä+vaan+esittämään+pienen+viattoman+hymyn+vaikka+sisällä+huudat+ja+raivoat+koko+ajan+käyden+itsesi+kanssa+läpi+miten+paska+ihminen+hän+on+nii+alkaa+siinä+mielenterveys+kuolemaan+omana+aikanaan.+En+tiedä+miten+olen+jaksanut+tätä+sirkusta+koko+peruskoulun.+Yksinkertaisesti+en+halua+puhua+asiasta+millekkäön+opelle+tai+kouluterkkarille/psykologille,+koska+kiusaaminen+vaan+yltyisi+kovemmaksi+miten+nössö+olen,+kun+menin+terkkarile+juttelee+jne.+Koulun+vaihtaminenkaan+ei+onnistu,+koska+silloin+joutuisin+kertomaan+asian+vanhemmilleni+ja+rehtorille,+enkä+koulua+haluaisi+vaihtaa.Hän+ei+itse+ymmärrä+millainen+paskiainen+hän+on+ja+mitä+hänen+käytöksensä+saa+aikaan+sisäpuolella.+Onko+muilla+tällä+hetkellä+tälläsiä+paskiaisia+vai+onko+joskus+ollut?+Olisi+mukava+luulla+:)
24.06.2022 19:25
Ps+rekisteröidyin....
24.06.2022 18:02
Jatkuu+viel:+En+voi+vain+lähteä+pois+tästä+kaveripiiristäni,+koska+silloin+saisin+vaan+todennäköisesti+lisää+haukkumisia.+Olenko+jokin+pelinappula,+kun+minua+voi+vaan+koko+ajan+liikuttaa+miten+haluaa+ja+pistää+toimimaan+miten+haluaa+täysin+tunteettomasti.+En+enää+jaksa+esittää+kuinka+mukava+hän+ja+toimia+miten+hän+haluaa.+Ihan+hyvää+on+välillä+opetella+sietämään+raivoa,+mutta+jos+joudut+joka+kerta,+kun+katsot+sitä+vaan+esittämään+pienen+viattoman+hymyn+vaikka+sisällä+huudat+ja+raivoat+koko+ajan+käyden+itsesi+kanssa+läpi+miten+paska+ihminen+hän+on+nii+alkaa+siinä+mielenterveys+kuolemaan+omana+aikanaan.+En+tiedä+miten+olen+jaksanut+tätä+sirkusta+koko+peruskoulun.+Yksinkertaisesti+en+halua+puhua+asiasta+millekkäön+opelle+tai+kouluterkkarille/psykologille,+koska+kiusaaminen+vaan+yltyisi+kovemmaksi+miten+nössö+olen,+kun+menin+terkkarile+juttelee+jne.+Koulun+vaihtaminenkaan+ei+onnistu,+koska+silloin+joutuisin+kertomaan+asian+vanhemmilleni+ja+rehtorille,+enkä+koulua+haluaisi+vaihtaa.Hän+ei+itse+ymmärrä+millainen+paskiainen+hän+on+ja+mitä+hänen+käytöksensä+saa+aikaan+sisäpuolella.+Onko+muilla+tällä+hetkellä+tälläsiä+paskiaisia+tai+onko+joskus+ollut?+Olisi+mukava+luulla+(:
24.06.2022 18:02
1 / 1