vanhemmat ottaa puhelimen yöksi

Anonyymi

Oon 14v ja mun pitää viiä puhelin aina 21.30 keittiöön yöks mut se ahistaa mua koska mul ei oo vanhempie Kaa kovi hyvät välit enkä haluu et ne menee lukee mun viestei mitä mul saattaa tulla vaikkei mul mitää salattavaa ookkaa ja sit mua aina myös stressaa se et jos mun kaverit tarttis jonku jolle puhuu mut en voi olla niitten tukena koska mun pitää viiä puhelin keittiöön. Enkä siks saa kunnol nukuttuu. Oon yrittänyt puhuu mun vanhemmil mut ne ei millään suostu siihen et saisin pitää puhelimen omas huonees yöl. Oon yrittäny viiä vaa kuoret mut ne kattoo aina et onks mun puhelin oikeest siel. Nii oisko kellään mitää ideoi mite saisin pidettyy mun puhelimen mun huonees yöllä? Ja kyl osaisin mennä nukkuu järkevään aikaa ite.

7

1199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et osais, koska en mäkään niinkuin huomaat varmaan. Huomenna koe ja nukkumaan meen joskus 23.15...

• Ihan hyvä vaan että ottavat pois, et tarvitse puhelinta yöllä. Omat vanhemmat eivät puuttuneet minun yöllisiin seikkailuihin ATK-laitteiden parissa, ja tässä tulos.

• Anonyymi

Omalla kohdalla vaan hyvä, että kukaan ei puuttunut. IT:stä kehittyi itselle ammatti, missä olen viihtynyt vuosia.

• Hei! Voisit yrittää puhua asiasta esim. Koulukuraattorin kanssa kun tuot asian sitä kautta esille saattaisi vanhemmatkin ehkä ymmärtää tilannettasi. Voisit myös yrittää sopia esimerkiksi puhelimen vientiaikaa myöhemmäks. T. Tiia ja Hanna Kalajoen Rovastikunnan nettisaappaasta.

• Anonyymi

Laita puhelimeen suojakoodi/kuviokoodi, niin sitä ei saa ulkopuoliset auki.

• Jos yhtään helpottaa vanhempani ovat sanoneet, että vasta iässä 18 saan pitää puhelimen huoneessani yön, muuten tuon klo 21:00 puhelimen alakertaan. 14v poika

• Anonyymi

Meillä menee puhelimet alakertaan 20.30 laitoksessa ennen ei mennyt ollenkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      34
      2588
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      169
      2569
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      56
      1823
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      104
      1487
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1265
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1169
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      890
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      61
      862
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      831
    10. Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä

suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.
      Tuusniemi
      54
      777
    Aihe