Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Mulla on kummilapsia siunaantunu viis kappaletta. Vain yksi heistä on läheinen. Kaikki asuvat melko lähellä, mutta vanhempansa ovat niin välinpitämättömiä, etteivät viitsi pitää huolta omalta osaltaan siitä, että näkisimme. Siis yhteydenotot ovat yksipuolisia ja ajoittuvat lähinnä juhlapäiviin. Tämä on todella surullista, koska itselle tulee petetty olo. Tätäkö minusta vain haluttiinkin? Tiedän että voisin koska vain ehdottaa näkemistä, mutta koska en siihen sisältyy heidän puoleltaan aina joku "kytky" niin en viitsi!