Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Ymmärrän, jos haluaa lahjoja! Itsekin joskus toivoisi jotain, mutta kun on tarpeeksi kauan elänyt toisen kanssa ja tietää kuviot, niin ei odotakaan mitään. Sitäpaitsi itse olen kaikkea tätä kulutusjuhlaa yms. vastaan. Äitien- ym. päivät on luotu vain, jotta kaupat tahkoaisivat lisää ja lisää rahaa. Kaikilla alkaa olemaan jo kaikkea ja se jos mikä on turhaa, että saa jonkun lahjan jolle ei ole myöhemmin mitään käyttöä. Vahvistakaa itsetuntoanne ja olkaa ylpeitä äitiydestänne! Paras lahja on se lapsi ja koko perhe. Se, että saa viettää laatuaikaa perheen kanssa ympäri vuoden on jo itsessään lahja. Meillä ainakin rahat on jo kauan olleet yhteisiä, joten ostamme pitkin vuotta sellaista mitä tarvitsemme. Turha krääsä vain vie tilaa ja unohtuu jonnekin kaapin perälle myöhemmin. Miettikää minkä takia te haluatte huomiota? Onko arkitasolla myös niin ,että jäätte vaille huomiota ja odotatte sitä juuri tänä yhtenä päivänä? Voisiko se olla jotain muutakin kuin lahja? Miehet eivät osaa lukea ajatuksia! Puhukaa heille muuta kuin naiskieltä. Miehille pitää sanoa asiat juuri niin kuin ne on ilman kiertoilmaisuja!

Tämä päivä on minulle ihan samanlainen päivä muiden joukossa. Ei tule stressiä leipomisesta, siivoamisesta tai juhlalounaan järjestämisestä. Nautin vain vapaapäivästä ja olla köllöttelen lapsen kanssa :)