Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
parashieroja
profiilit
parashieroja
parashieroja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viestistäsi on jo tovi aikaa. Vastaan sinulle nyt, koska saatat nytkin kaivata hellää hierontaa.
Hoitotilani Lahdessa on sensuelli ja lämmin. JA osaan hieroa tuntuvasti ja hellästi, aromalla, suklaalla ja punaviinillä tavallisten öljyjen lisäksi
Olet tervetullut vastaanotolleni
Laita viesti
[email protected]
07.01.2012 23:05
Vaatteet ovat aina tiellä kokonaisvaltaisessa hierontakokemuksessa.
Asiakas voi halutessaan riisua kaikki pois ja monet niin tekevätkin.
24.12.2011 19:45
Kyllä näin on, hieroja hieroo mitä asiakas toivoo. Se on kokonaisvaltaista pavelua.
24.12.2011 19:38
Et ole ensimmäinen. Minulla on muutama miesasiakas ja yksi nainen turauttanut päin näköä. Hierojana ymmärrän, hieronta rentouttaa lihaksia ja kontrollia, niin sen pitäkin. Kuittaan asian luommollisena enkä missään tapauksessa syyööistä asiakasta.
24.12.2011 19:28
Olen mieshieroja. Totta, sitä on nänyt jo niin monet rinnat ja tussut, ettå minua ei säikäytä. Asiakkaistani aika monet haluavat olla alasti, näistä enemmistö on naisia.
Mielsestäni hieronta, eritysesti kokohieronta on niin paljon nautinnollisempaa kun ei koko ajan tarvi värkätä liivien, pikkuhousujen tai tarkkojen pyyhkeiden kanssa. Pyrin pitämään hoitohuoneeni niin lämpimänaä ettei asiakkaan tarvitse palella vaikken tiukasti peittelisinkään.
Se, että saa luottavaisin mielin vapaasti rentoutua ilman, että mikään kiristää tai että mitään tarvitsee hävetä, on omasta mielestäni täydellistä nautintoa. Hierojana olen etuoikeutettu näkemään ihmisen aidoimmillaan ja kauneimmillaan ja siitä olen työssäni onnellinen. Uskon välittäväni tätä kunnioittavaa ihailua asiakkaalle ja uskon tämän myös voimaannuttavan asiakkaan minäkuvaa. Toimin etelä-Suomen alueella ja koen työni tärkeäksi
24.12.2011 19:11
1 / 1