Sulkijalihaksen pettäminen

nolo juttu......

Mitenkäs tähän pitäisi suhtautua, kun minulle kävi hieronnassa niin nolosti, että sulkijalihakseni antoi periksi ja aikamoiset pierut pärähtivät suoraan hierojan naamalle. Oma moka sillä olin ottanut lihasrelaksanttia ennen hierontaa. Ajattelin että nyt lihakset rentoutuvat jotta hieronta tepsii.

Pierujen mukana tuli hiukan kakkaakin housuun.

Voiko hieroja pyytää lisämaksua tai ajaa minut ulos tämän takia?

6

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ensimmäinen. Minulla on muutama miesasiakas ja yksi nainen turauttanut päin näköä. Hierojana ymmärrän, hieronta rentouttaa lihaksia ja kontrollia, niin sen pitäkin. Kuittaan asian luommollisena enkä missään tapauksessa syyööistä asiakasta.

• flatus pro

Minulla pääsi kerran hirveät ripulit kesken hieronnan, uloste purkautui paineella hierojan naamalle.

Hieroja ei ollut moksiskaan, pyyhki isoimmat kurat naamalta ja jatko hierontaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

• asiaa!!

No siinnä oli todella ammattilainen, ottakaa oppia!

• Spede-Matti Loiri
        asiaa!! kirjoitti:

No siinnä oli todella ammattilainen, ottakaa oppia!

Onko uusia tapauksia?

• Olipas mulla noloa

Minulle kävi kerran niin hassusti, että alkoi kakattamaan kanssa kauheesti kesken hieronnan. Hierojan toimiston puolella alkoi onneksi juuri soimaan puhelin, kun meinasi paskat tulla housuun. Hieroja sanoi anteeksi hetkinen käyn puhelimessa kerroin ei kiirettä ja todellakin tarkoitin sitä. Hierojan vastatessa puhelimeen kömmin pöydältä ylös enkä keksinyt muuta siinä hädässä kuin kiskaista housut nilkkoihin ja hypätä tutun näköisen reiän päälle, mikä hieronta pöydässä oli. Turautin kaameat kikkareet ja läjät reiästä alas. AAHHH !!
      Siitä sitten takaisin selälleen odottamaan etureisien hierontaa mihin hieroja jäi. Kohta hieroja kipittikin takaisin ja alkoi hieroa reisiäni ja nyrpisteli nenäänsä kysyvästi. Kerroin syöneeni laktoosipitoista ruokaa ja annoin kaasujen tulla ulos. Ymmärtäväisesti nyökäten, mutta nykivin kasvoin jatkoi hierontaa. Siinä vaiheessa en tiennyt oikeasti itkeäkö vai nauraa kun hieroja kehoitti kääntymään päin makuulle ja kasvot laittamaan reiän kohdalle. Siinä sitä sellaiset 40min katselin omaa paska läjää ja haju oli aika kaamea. Silmiä kirveli ja yskitti vähän väliä. Hieroja kehoittikin monesti rentoutumaan ja älä jännitä lihaksiasi..

• katkaistaan. piste

pervessiprovo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe