Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jiibee81
profiilit
jiibee81
jiibee81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskomattoman kiihottavaa tekstiä!! Lisää tätä!!!
10.07.2012 12:46
20-vuotiaanahan tuo meni. Intin jälkeen TJ-0-risteilyllä Ruotsissa asuvalle samanikäiselle suomalaistytölle. Alkoi siinä vaiheessa olemaan jo sellainen pakko-päästä-poikuudesta-eroon-vaihe päällä, joten rima ei ollut kovin korkealla.
Tuosta alkoi sitten tasaisen varma saaminen aina silloin tällöin ja sen jälkeen pisimmät tauot seksin saamisessa ovatkin tulleet vasta naimisiin mentyäni. Pillua olisi kyllä ollut tarjolla enemmän kuin koskaan...
03.07.2012 22:16
Kerran kokeilin "ammattilaisen" kanssa, mutta ei saatu kuin 3 sormea mahtumaan... Lisäharjoittelulla olisi kyllä varmasti onnistunut, mutta ei varallisuus oikein riitä siihen. Meinaan kyllä joskus kokeilla uudestaan, oli sen verran kiihottavaa hommaa jo tuo yrittäminen ;) Jos löytyy halukasta (naispuolista) fistaajaa PK-seudulta, niin saapi olla yhteyksissä ;)
02.07.2012 17:44
Olen kyllä ihan samaa mieltä, että olisi voinut edes kokeilla, mutta rouvalle on tuo pepun puoli täysin exit only, meidän molempien kohdalla. No, aina ei voi voittaa :/
24.04.2012 14:09
Tuollaisen naisen kun löytäisi... Jostain syystä omalle vaimolle kaikki peppuun liittyvä on iso ei-ei :( Itse taas olen erittäin innoissani lähes kaikesta peppuun liittyvästä :D
Jos siis alkuperäisen kirjoittajan kaltaisia naisia löytyy PK-seudulta, niin saa ottaa yhteyttä ;)
17.04.2012 23:26
Kyllä mullekin kelpaisi, kun vaan jostain löytyisi nainen, joka sen tekisi. Omalta vaimolta olen pyytänyt, mutta hän ei missään nimessä halua laittaa edes sormea, saatika sitten strappia :(
16.04.2012 12:46
1 / 1