Fistaus

peppu fani

Onko kuinka moni kokeillut fistausta. Itse olen noin 10 kertaa 3 vuoden aikana ja ei todellakaan ole reikä löysä niinkuin monet väittää. Mulla vaki fistaaja ja täytyisi taas mennä tekee vaan niin hyvää.

22

6238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve..

uh♥

• Isoo.

Mua sais isollaki nyrkillä ff äänekoski 48v/btm

• pieni kätinenkö

Kaikki on suhteellista?

• kokenut pedofiili

vittu sä olet sairas

• homooulu

Mua on fistattu satoja kertoja ja anus vain paranee. Tekee todella hyvää. Tulee vain riippuvaiseksi....nyrkki niin ihana pepussa.

• Halukas

Haluisin kokea ton fistauksen mut toteuttaja puuttuu oon hoikka mies 48.v Äänekoskelta halukkaita?

• ff

Täällä olisi myös halukas kokeilija. Voin olla sekä ottavana että antavana osapuolena. Olen Oulun seudulta

• naiselle alistuva

Täällä olis myös yksi halukas. Mutta vain naisten kanssa, oon sen verran homofoobinen. Olen vähän matkaa oulun eteläpuolelta....

• Kerran kokeilin "ammattilaisen" kanssa, mutta ei saatu kuin 3 sormea mahtumaan... Lisäharjoittelulla olisi kyllä varmasti onnistunut, mutta ei varallisuus oikein riitä siihen. Meinaan kyllä joskus kokeilla uudestaan, oli sen verran kiihottavaa hommaa jo tuo yrittäminen ;) Jos löytyy halukasta (naispuolista) fistaajaa PK-seudulta, niin saapi olla yhteyksissä ;)

• Lets twist again

Minäkin olen kiinnostunu twistauksesta. Mahtuuko porukkaan?

• Fistaus!
        Lets twist again kirjoitti:

Minäkin olen kiinnostunu twistauksesta. Mahtuuko porukkaan?

Mistäs porukkaa fistaukseen halukas voin ottaa sekä antaa vain miesten kanssa tästä 014 alueen keskiosasta mulla paikka mut se porukka ja tai yksinkin mahista

• ff-fun
        Fistaus! kirjoitti:

Mistäs porukkaa fistaukseen halukas voin ottaa sekä antaa vain miesten kanssa tästä 014 alueen keskiosasta mulla paikka mut se porukka ja tai yksinkin mahista

itse olen myös 014-alueelta, olisi mukava tavata ja fistailla

• F.F
        ff-fun kirjoitti:

Miten yhteys ku olet kans 014/alueelta mulla paikka olen hoikka,pitkä,48,mies jos näät tämän ilmoituksen voin laittaa yhteys tietoni tähän muutkin jos haluutte f,f

• T.tume
        ff-fun kirjoitti:

F.f ois mukava kokea muita 014 alueelta oon hoikka mies 47.v paikka on

• EЯKKI ☺

Erkki ƒiѕtaa, eikä siitä nauti
      Erkki ƒistaa, Erkissä on tauti
      Erkki ƒistaa, Erkki ƒistaa vain.. ♪♫♫♪♪♫♪♫

• Vaki

Mistä löytyis keskisuomesta fistaus kaveri ja miespuolinen olen itsekin hoikka mies 48.v paikka täs mun luona vakitapaamiset

• LilArto

Mua on fistattu aika säännöllisen t epäsäännöllisesti. Täytyy myöntää että orgasmit on olleet ihan tajuttomia ja tosi pitkiä. Ja jälkeenpäin on ollut mukava maata sängyllä raukeana, peppu avoimen ja saaneen tuntuisena sykähdellen. Kahta kullia on myös kokeiltu mutta se ei toimi samalla tavalla :-(

• FistingGuru

Täällä 13-vuoden fisting kokemus. Nyt menee jo 2 nyrkkiä ja tosi helposti 1,5 L limupullo pohjaedellä. Kyllä tekee gutaa! Suosittelen kaikille. itsellä tosin sulkijalihas revennyt ja joudun käyttämään vaippaa...

• peppu fani

sain tossa viikonloppuna taas nyrkkiä peppuun ja kylläpä teki gutaa meinas taju lähteä

• peenispumpu

hyi vittu te ootte sairaita koko sakki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ebin sprudo spärdö jonnet 48 wee

• Itse kokenut nyrkin pyllyssä 2 kertaa. Kovalla yrittämällä lopulta mahtu ja se onnistumisen tunne oli hieno, mutta kumpikaan kaveri ei kai tiennyt missä eturauhanen on. Vastaavasti olen fistannut itse jotakuta toista miestä pari kertaa ja se oli melkeimpä mukavampi kokemus kuin tuo edellinen: pikku hiljaa sovitella yhä useampaa sormea sinne sisään, sitten alkaa koko kättä tunkea, tyynnytellä kaveria joka tahtoo antaa periksi (kun sattuu), jatkaa, työnnellä vähä vähältä syvemmälle, kunnes lopulta koko käsi luiskahtaa sisään, etsiä eturauhanen ja antaa kaverille helskutinmoinen orgasmi, vaikkei sillä edes seiso. Palkitsevaa, jotenkin.

• mtmtym

"kunnes lopulta koko käsi luiskahtaa sisään, etsiä eturauhanen ja antaa kaverille helskutinmoinen orgasmi, vaikkei sillä edes seiso. "

Eturauhanen on vatsan puolella noin 5cm peräaukosta. Se on ehkä noin peukalonpään kokoinen pallukka. Löydä sen kyllä kun tunnustelet varovasti peräsuolta ihan vain yhdellä sormella. Tykkään itsekin peppuseksistä saavana osapuolena mutta en halua sisääni mitään munaa isompaa. Fistauksessa peräaukon lihakset venyvät niin että voit tosissaan joutua vielä pitämään vaippoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe