Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheUrbanLegends
profiilit
TheUrbanLegends
TheUrbanLegends
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi mahtavaa, jos kyse olisikin poikkeuksellisesta tilanteesta. Näinhän valitettavasti ei ole. Euroopassa on vuosikymmenestä toiseen tapahtunut terrori-iskua toisensa perään. Ja onhan tuossa ollut kansanmurhaakin - parhaillaan kansallismielinen serbijohtaja kuuntelee tuomionsa lukemista etnisistä puhdistuksista muslimeja vastaan.
Kovasti voimia asian sulatteluun.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_terrori-iskuista
24.03.2016 15:29
Tuostapa voi vähän katsella, mihin veroeurot menevät.
http://www.verokuitti.fi/
24.03.2016 15:20
Parhaillaan muuten luetaankin tuomiota serbijohtaja Karadžićille kansanmurhasta. Kristityt serbit halusivat vähän etnistä puhdistusta, etteivät vain muslimit nouse valtaan. Etnisistä puhdistuksista ovat mm. Odinin soltutkin puhuneet - voivat kuulemma tulla tarpeellisiksi.
24.03.2016 15:14
Viesti ei sisältänyt mitään minua kiinnostavaa. Kuten olen sanonut, minua ei tuo juoruilupuoli niin jaksa kiehtoa. Yksi sanoo, että näin tapahtui, toinen puolestaan, että silkkaa valhetta, ei kyllä tapahtunut. Ja tämän pitäisi nyt jollain tapaa sitten kiinnostaa. Sori nyt vain, mutta ohitan usein viestit, jotka eivät herätä mielenkiintoani, vaikka ne olisi minulle suunnattukin.
24.03.2016 14:47
Niin se perhevapailla juoksee monelle muullekin.
24.03.2016 14:28
En tiedä, olenko juuri kyseistä tapausta nähnyt. Joitakin olen, joissa kauhistellaan tukien määrää ja väitetään, että näin ne mamut. Tarkastamalla on selvinnyt tähän saakka joka kerta, että vastaavat tuet saisi suomalaissyntyinen samassa tilanteessa.
Lisäksi näissä joskus on vertailua palkkaan. Tähän saakka näkemistäni vertailuista on täysin unohtunut, että pienituloisetkin saavat sosiaalietuuksia. Käppi on kyllä olemassa; vastaan tulee raja, jossa pienempipalkkainen yhdistettynä sosiaalietuuksiin tienaa paremmin kuin suurempipalkkainen, jonka palkka ylittää rajan, jossa etuuksia vielä saa. Siinä kun verot ja vaikkapa päivähoitomaksutkin nousevat nopeasti.
24.03.2016 14:26
Osaatko sinä muista rikoksista sanoa, että kuka kristitty vaikkapa on seuraava?
24.03.2016 14:06
Että sellainen kiukku sitten tuli. Olen muuten antiteisti.
24.03.2016 13:40
Kyse on siis sanan 'vihapuhe' määrittelystä. Ei 'päätelmästä' siitä, miten 'kritiikki yritetään vaijentaa'.
24.03.2016 13:17
Tämä onkin uusi kokemus. Nyt jo jonkun adoptiolapsestakin voi uhriutua. Kyllä sinua taas lyödään. Mieti, jopa pari sataa lasta adoptoidaan vuosittain ulkomailta ja kaikki ihan vain, jotta sinua voitaisiin sortaa.
24.03.2016 12:56
Tämä asiahan ei nyt meille kellekään kuulu. Suomalaislapsia ei kuitenkaan ole pilvin pimein tarjolla adoptioon, ellet tiennyt. Huomattavasti suurempi osa vuosittain adoptoidaan ulkomailta.
24.03.2016 12:55
"Vihapuhe on Euroopan neuvoston ministerikomitean ehdotuksen mukaan sellaista ilmaisua, jolla levitetään, yllytetään, edistetään tai oikeutetaan rotuvihaa, muukalaisvihaa, antisemitismiä tai muunlaista vihaa, joka perustuu suvaitsemattomuuteen."
Se on eri asia kuin vihainen puhe tai kiukkuinen kirjoittelu, kuten määrittelystä huomaat.
24.03.2016 12:54
Oikean median tehtävä on oikaista virheet uutisoinnissa. Toisin on vaikkapa juorusivu MV:n laita. Se aina toisinaan ihmetyttää, miten uudelleen ja uudelleen ihmiset innolla niitä linkkejä jakavat vaikka kerta toisensa jälkeen jutut osoittautuvat nolosti perättömiksi. Kai siellä joskus totta on sitten nimeksi sen verran, että se riittää. Mene tiedä. Juoruja ainakin, joten juorumummot saavat varmasti ainesta harrastukseensa.
Kiitos nyt linkeistäsi, mutta kuten tuossa jo sanoin, minua ei erityisemmin juoruilu kiinnosta. Juttuja tulee julki ja ihmiset innolla levittävät. Minä mieluummin odotan ja uskon sitten, jos todeksi osoittautuu. Totuus on niin aliarvostettua nykyään. Tuosta mainitsemastasi kiusaamisesta en muista kuulleenikaan.
24.03.2016 12:52
Juu Odinit kertoilivat juttuja ja on ollut näitä perättömiä raiskauksia ja MV:n juoruja jne. Ja onhan niitä myös sitten toisin päin nähdäkseni ollut. Juorumummot juoruavat ja halukkaat kuljettavat innolla tarinaa eteenpäin.
Me hyysärit? Sori, minä en ole keksinyt meheviä juttuja levitykseen. Juoruilijat asenteistaan riippumatta antavat itsestään nolon kuvan.
24.03.2016 12:10
Näinhän se menee. Ei se ole yksiselitteinen kausaliteetti tietenkään, mutta toisaalta olisi naiivia kuvitella, ettei vihapuheella olisi vaikutusta henkilön radikalisoitumiselle.
24.03.2016 11:36
Mikä kova tarve se on toisten perheenkin koostumuksesta saada päättää? Suomessa vuositasolla kotimainen adoptio on muutaman kymmenen lapsen luokkaa ja ulkomailta adoptoidaan noin 200, jos Wikipediaan on asiassa luottaminen. Ei niitä lapsia ihan valtoimenaan hyöri tässä nurkilla odottelemassa, että joku adoptoisi.
24.03.2016 11:35
En tosiaan ole saanut aikaan mitään sellaista, mitä joku muukin ei olisi voinut saavuttaa. En katso myöskään aiheelliseksi ratsastaa toisten ihmisten saavutuksilla.
Se kertoo paljon ihmisestä, jos alkaa ikään kuin ylhäältä päin kyselemään, mitä 'nuo kamelin kusta juovat ovat saaneet tuhansissa vuosissa aikaan' - eikä toisaalta sitten kykene kertomaan, mitä erinomaista itse on saavuttanut. Silloin sitä kai ollaan ikään kuin itse saavutettu jotain muiden siivellä.
24.03.2016 10:57
Kappas vain. Että ihan siitä seuraus. Ei ollenkaan vaikkapa ilmaiskuista Daeshin valtaamille alueelle - eikä Daesh mitenkään olisi pystynyt kostamaan ilman turvapaikanhakijoita. Eikä varmasti aja ollenkaan Daeshin etuja saada aikaan hajaannusta ja syytöksiä heidän julmuuksiaan paenneita kohtaan.
24.03.2016 10:48
Niin mikä avustus sinulta on evätty siksi, ettet ole pakolainen?
24.03.2016 10:10
Te, keitä nyt joukkoosi lasketkaan, siis ihan vain joudutte 'terrosoitumaan' ensin ja 'puhdistamaan' maastamme sekä teille kelpaamattomat ulkomaalaistaustaiset että väärin ajattelevat suomalaistaustaiset. Että sillä tavalla kunnioitatte maamme arvoja ja yhteiskuntamallia.
Millainenhan mahtaa tämä unelmiesi Suomi sitten olla ilman uskonnon-, sanan- ja mielipiteenvapautta. Kuka vahtii, ettei joku ajattele väärin, usko väärin, puhu väärin. Rangaistusten on varmaan oltava ankaria, muutenhan joku saattaa kaiken uhallakin suvaita tai uskoa muuhun kuin sallittuun / sallittuihin jumaliin.
24.03.2016 10:05
311 / 375