Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Kyllähän minä niitä rokkikukkoja mielelläni katselen ja mieluusti heidän kanssaan keskustelisin filosofiastakin.. Tässä vaan on semmoinen juttu, että en kauheasti käy baareissa ja jos käyn, niin en käy iskumestoissa vaan pubeissa ja keikoilla. Itseasiassa en muista ikinä solmineeni mitään baarituttavuuksia tuossa mielessä kuin mitä tarkoitat. Kaikki miestuttavuudet on olleet jollain tapaa entuudestaan tuttuja joko opiskelujen, töiden tai kaverien kautta. Myös nuo molemmat mainitut tapaukset.

Pukeudun aikalailla klassisen naisellisesti väriskaalalla musta. Klassinen tarkoittaa mekkoja ja puolihameita, tai piukkoja farkkuja yhdistettynä neuleeseen tms hillityyn paitaan. Kenkinä on joko korkkarit tai ballerinat, paitsi tietysti lenkillä juoksukengät. Hiukset on värjätty luonnollisen hiekan vaaleiksi, eikä ole tatskoja tai lävistyksiä. Meikkityyli myöskin klassinen, punaiset huulet ja kynnet.
  2. Vastaan, vaikka tiedän sen aikalailla hyödyttömäksi..

Uskon, että projisointi on ilmiönä olemassa. Ihastunut ihminen toiveikkaana lukee ihastuksensa käytöstä ja yrittää lukea mieleisiään signaaleja kohteen käytöksestä. Mainitsemani henkilön kohdalla tästä ei kuitenkaan ole kyse, en ole ihastunut häneen, vaikka fyysistä vetoa jossain määrin tunnekin. Myönnän flirttailleeni henkilön kanssa, mutta vasta sen jälkeen, kun hänen suunnastaan tuli kaksimielistä kommenotointia minun suuntaan. Kyseinen mies on pidemmän aikaa antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja ollessani suhteessa jänniksen kanssa hän jo vonkasi ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi jättää jännis. En kuitenkaan edelleenkään aio ryhtyä henkilön kanssa mihinkään, koska tiedän, että minusta ei jäisi hänen jäljiltään tolkullista ihmistä.

Toinen vastaava tapaus on parin vuoden takaa. Miespuolinen kollega autteli paljon projekteissa ja oli hyvää seuraa. Jossain kohtaa avuliaisuuden syy sitten selvisi. Henkilö oli avoimessa suhteessa naisensa kanssa ja olisi halunnut minut vakipanokseen suhteen päätyttyä entisen vakkarin kanssa. Henkilö piti ajatusta vireillä tuskallisen pitkään, mutta en tietenkään lähtenyt järjestelyyn mukaan, koska hän on paitsi äärettömän lahjakas ja älykäs, myöskin erittäin egoistinen, ylimielinen ja voimakas persoona, vaikka minua kohtaan onkin ollut pelkästään mukava ja avulias. Luotettavan lähteen mukaan hän myös erityisesti kiinnostunut ongelmaisista naisista. Ei siis kuulosta ollenkaan hyvältä.

Sinä aikana kun nämä tapaukset ovat sattuneet, yksinään normimies ei ole yrittänyt lähestyä minua.
  3. Yläasteikäiset on jotain 13-16 vuotiaita ja siinä vaiheessa meno saattaa olla jo aika karua, ainakin isojen kaupunkien pahamaineisissa kouluissa.. Kaljottelu, paneskelu yms irstailu on osalla jo hyvässä vauhdissa. Itse istuin nenä kiinni kirjassa todellisuutta paossa. Kyseinen jätkä ei todellakaan ollut mikään viaton silkohapsi, ja kyseessä ihan tietoinen pilkanteko.