Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi herranen aika.. meinaatko, että tuosta on apua?
12.12.2015 23:57
Kyllähän minä niitä rokkikukkoja mielelläni katselen ja mieluusti heidän kanssaan keskustelisin filosofiastakin.. Tässä vaan on semmoinen juttu, että en kauheasti käy baareissa ja jos käyn, niin en käy iskumestoissa vaan pubeissa ja keikoilla. Itseasiassa en muista ikinä solmineeni mitään baarituttavuuksia tuossa mielessä kuin mitä tarkoitat. Kaikki miestuttavuudet on olleet jollain tapaa entuudestaan tuttuja joko opiskelujen, töiden tai kaverien kautta. Myös nuo molemmat mainitut tapaukset.
Pukeudun aikalailla klassisen naisellisesti väriskaalalla musta. Klassinen tarkoittaa mekkoja ja puolihameita, tai piukkoja farkkuja yhdistettynä neuleeseen tms hillityyn paitaan. Kenkinä on joko korkkarit tai ballerinat, paitsi tietysti lenkillä juoksukengät. Hiukset on värjätty luonnollisen hiekan vaaleiksi, eikä ole tatskoja tai lävistyksiä. Meikkityyli myöskin klassinen, punaiset huulet ja kynnet.
12.12.2015 23:18
Samaa mieltä. Ystävä ei suostu seksiin, vaikka suostututeltaisiinkin, koska ystävällä ei ole sellaisia haluja tai tuntemuksia kaveria kohtaan.
12.12.2015 22:57
Olen, olen täysin hölmö. En ollenkaan ymmärrä miten asia, jonka teen paikassa x ja jota kukaan ole todistamassa, vaikuttaa siihen, että missään muussa paikassa kukaan kiltti ja luotettava ei lähesty.
12.12.2015 22:41
Olenko minä nyt sitten jo jännä-jenna? :D On kyllä mielenkiinotoista seurata, miten teidän päätelmänne kiitolaukkavat pusikot ryskyen asiasta seuraavaan.
Siinä nyt ei ole mitään ihmellistä, jos vastaa kaksimieliseen kommenttiin flirttailulla, eikä se välttämättä tarkoita yhtikäs mitään. Olisko sitten pitänyt lyödä käsilaukulla päähän ja huutaa sikaa?
12.12.2015 22:33
Maailma ei kyllä ole millään muotoa reilu.
Tuo mitä sanoit liittyy varmasti huonoon itsetuntoon ja negatiiviseen minäkuvaan, että huomaat itseesi kohdistuvaa nihkeää asennetta, vaikka se ei olisi aina todellistakaan. Minua helpotti joskus ajatus siitä, että ketään ei oikeasti edes kiinnosta, vaan kaikki ovat tosiasiassa yhtä kietoutuneina omiin murheisiinsa kuin minä. Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia, heikkouksia ja epävarmuuksia ja jokainen on loppujen lopuksi aikalailla yhtä eksyksissä, vaikka päällisin puolin näyttäiskin toiselta.
Vaikea sanoa, onko noista pitkistä terapioista hyötyä, mutta varmaankin on niin, että mitä rankemmat ja pidempiaikaiset traumat taustalla, sitä pidempi ja monivaiheisempi toipumisprosessi. Toivottavasti saat itsesi kuntoon. Terapian lisäksi voisi ehkä yrittää löytää jotain pieniä ilonaiheita elämään ja tehdä siitä niin mukavaa kuin omissa puitteissa suinkin on mahdollista, mitä se sitten sinulle käytännössä tarkoittaakaan.
12.12.2015 22:22
Vastaan, vaikka tiedän sen aikalailla hyödyttömäksi..
Uskon, että projisointi on ilmiönä olemassa. Ihastunut ihminen toiveikkaana lukee ihastuksensa käytöstä ja yrittää lukea mieleisiään signaaleja kohteen käytöksestä. Mainitsemani henkilön kohdalla tästä ei kuitenkaan ole kyse, en ole ihastunut häneen, vaikka fyysistä vetoa jossain määrin tunnekin. Myönnän flirttailleeni henkilön kanssa, mutta vasta sen jälkeen, kun hänen suunnastaan tuli kaksimielistä kommenotointia minun suuntaan. Kyseinen mies on pidemmän aikaa antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja ollessani suhteessa jänniksen kanssa hän jo vonkasi ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi jättää jännis. En kuitenkaan edelleenkään aio ryhtyä henkilön kanssa mihinkään, koska tiedän, että minusta ei jäisi hänen jäljiltään tolkullista ihmistä.
Toinen vastaava tapaus on parin vuoden takaa. Miespuolinen kollega autteli paljon projekteissa ja oli hyvää seuraa. Jossain kohtaa avuliaisuuden syy sitten selvisi. Henkilö oli avoimessa suhteessa naisensa kanssa ja olisi halunnut minut vakipanokseen suhteen päätyttyä entisen vakkarin kanssa. Henkilö piti ajatusta vireillä tuskallisen pitkään, mutta en tietenkään lähtenyt järjestelyyn mukaan, koska hän on paitsi äärettömän lahjakas ja älykäs, myöskin erittäin egoistinen, ylimielinen ja voimakas persoona, vaikka minua kohtaan onkin ollut pelkästään mukava ja avulias. Luotettavan lähteen mukaan hän myös erityisesti kiinnostunut ongelmaisista naisista. Ei siis kuulosta ollenkaan hyvältä.
Sinä aikana kun nämä tapaukset ovat sattuneet, yksinään normimies ei ole yrittänyt lähestyä minua.
12.12.2015 22:04
Tai sitten olen voinut perehtyä vaikkapa mediatutkimukseen ja elokuvateoriaan, jolloin tietyt käsitteet tulevat tutuiksi.. ei voi tietää.
12.12.2015 21:27
Kyllähän tämä vähän tuntuu siltä, että melkoisessa umpikujassa ollaan, varsinkin kun tosiaan tuntuu, että ne normaalit miehet ei minusta kiinnostu. Onkohan semmoisia normaaleja miehiä edes olemassa.. Täällä ainakin olisi paljon työsarkaa "kilttien ja kunnollisten" parissa sille hyvin palkatulle palstaterapeutille.
Täytyypä katsoa tuo linkin video, vaikka vaikuttaa taas jaarittelevalle jenkkihöpinälle. Yleensä noiden videoiden asiasisällön voisi tiivistää minuuttiin, mutta nauttivat sen sijaan omasta äänestään koko rahalla..
Kiitos paljon sinulle keskustelusta, tästä jäi kyllä paljon ajattelemisen aihetta. Nyt nukkumaan. :)
12.12.2015 01:47
Hienoa, tämän tiedon varassa voinkin jatkossa nukkua yöni rauhallisesti ja unia näkemättä.
Oletko laskenut kuinka monta tuntia olet käyttänyt elämästäsi Salkkareihin?
12.12.2015 01:29
Eihän meidän kokemuksiamme voi millään verrata. Minulla on kokemusta vaan yläastejätkien kiusaamisesta, eikä mistään koko nuoruuden kestäneestä systemaattisesta kiusaamisesta. Onko kiusaaminen tapahtunut tyttöjen vai poikien toimesta, vai molempien?Toivottavasti pystyt joskus pääsemään asiasta yli, tai eteen päin. Oletko harkinnut, tai saanut terapiaa, voisiko siitä olla apua?
12.12.2015 01:26
Normaalista? En seuraa Salkkareita, mutta sattumalta avasin tv:n tässä joku ilta ja käynnissä oli kohtaus, jossa joku pyörätuolimies pyytää naista työntämään itsensä kalliolta mereen.. ihan normi settiä.
12.12.2015 01:04
Se olisikin hienoa jos palstalla olisi päivystävä seksuaali/parisuhdeterapeutti. Tai edes mt-hoitaja.. Olisi varmaan laajemminkin tarvetta.
Oikeassa olet, voisi olla eksoottista ja rentouttavaa olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei vaikkapa raivostu pikkuasioista tai kisko jatkuvasti kaljaa.. Kyse ei tosiaan ole pelkästään siitä mitä minä haluan, vaan myös siitä minkälaiset miehet kiinnostuvat minusta. Viimeisin tarjokas, minut jättäneen miehen jälkeen, on johtavassa asemassa oleva, ihan komea ja kiva eronnut mies, joka on myöskin itsekeskeinen, semialkoholisoitunut, irstaileva öykkäri.
12.12.2015 00:48
On tämäkin, säästyttiin vuosien terapialta, kun asiaan tuli selvyys suoli24-palstalla. :D
Mutta joo, on tässä kaikessa varmaan jotain perää.. Tyttöjen kanssa minulla ei ole ollut ikinä nuoruudessa, tai myöhemminkään, mitään ongelmia, mutta pojilta saatu negatiivinen palaute herkässä iässä on varmasti vaikuttanut suhtautumisessa miehiin. Jossain vaiheessa välttelynä ja arkuutena, myöhemmin korostettuna naisellisuutena ja flirttailevuutena. En osaa sanoa hakeudunko itse tietyn tyyppisten miesten läheisyyteen, mutta luulen, että minussa on aistittavissa jotain, minkä tietyntyyppiset miehet kyllä havaitsevat. Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä.
12.12.2015 00:05
No eihän se tosiaan niin mene, mutta olennaista varmaankin on yrittää luoda jonkunlaisia puitteita sille, että voisi tavata naisia. Baareissa ja keikoilla voisi yrittää käydä vähän enemmän ja ehkä hankkia jonkun uuden harrastuksen, sellaisen harrastuksen, jossa on mukana myös naisia. Vaikkeivät tapaamasi naiset kiinnostaiskaan sinua parisuhdemielessä, niin uusista naiskavereista voi olla se hyöty, että niillä voi olla joku hottis kaveri jonka kanssa natsaa..
11.12.2015 23:21
Isän kanssa ei ole ongelmia, mutta minulla on kyllä huono äitisuhde, olen tuskin missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta en tiedä voiko sitä soveltaa tähän. Hän oli melkoinen kotityranni ja on mielestäni pitkälti vastuussa siitä, että minun veljestäni tuli hyvästä ulkomuodostaan huolimatta hikimomori-neitsytsetä. Se on asia, joka surettaa ja vihastuttaa minua erittäin paljon.
11.12.2015 23:15
No voi sentään. Minusta tuntuu, että et ole ikinä rakastunut, eikä oikea ei ole vielä osunut kohdalle. Tuommoiset ajatukset unohtuu, eikä toisen menneillä suhteilla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun sopiva osuu kohdalle, kummallekaan osapuolelle. Ihastuminen, rakastuminen ja parisuhde on aina riski ja voi hyvin olla, että tulee pataan, mutta entäs sitten. Elämä jatkuu.. ja kohti uusia nöyryytyksiä.
11.12.2015 23:04
Alistaminen seksissä ja alistavassa suhteessa oleminen on kaksi täysin eri asiaa, vaikka asiat voivatkin joskus olla olemassa yhtä aikaa. Tuskin kukaan haluaa olla alistavassa suhteessa.
En halua elää niitä juttuja uudestaan, mutta oikeassa olet, että jotain yhtymäkotia tässä on. Huomasin itsekin kirjoittaessani, että jotain loksahti kohdilleen. Tuli perspektiiviä asioihin ja aloin ymmärtää miksi kilahdin niin totaalisesti tissiasiasta ja jätetyksi tulemisesta. Suhteettoman paljon, verrattuna siihen, että suhdetta ei kuitenkaan ollut kestänyt kovinkaan kauan.
11.12.2015 22:56
Yläasteikäiset on jotain 13-16 vuotiaita ja siinä vaiheessa meno saattaa olla jo aika karua, ainakin isojen kaupunkien pahamaineisissa kouluissa.. Kaljottelu, paneskelu yms irstailu on osalla jo hyvässä vauhdissa. Itse istuin nenä kiinni kirjassa todellisuutta paossa. Kyseinen jätkä ei todellakaan ollut mikään viaton silkohapsi, ja kyseessä ihan tietoinen pilkanteko.
11.12.2015 22:49
Työpaikalla on hyvä jättää politikointi ja uskonto keskusteluissa vähemmälle ja keskittyä sen sijaan paskahuumoriin ja kissavideoihin. Näin säilytetään positiivinen työilmapiiri. Poliittisten tai uskonnollisten mielipiteiden ilmaiseminen, varsinkin jos ne on jyrkkiä, sisältää väistämättä tulehdusriskin.
11.12.2015 22:25
106 / 109