Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi+mukavaa+yrittää+sanoa+jotain+fiksua+edellisiin,+mutta+miksipä+suotta+muuttaa+konseptia..+Tuskinpa+sinä+kuitenkaan+olet+mitään+ahdistusta++kenellekään+aiheuttanut,+pikemminkin+ollut+pähkinänä+läjässä.
21.03.2017 21:45
No+höh+:(
Teit+jo+kantasi+selväksi,+mutta+sen+verran+vielä+koitan+kepillä+jäätä+ja+kysyn+olisko+paha+juttu,++jos+kokeilisit+hetkellisesti+jotain+pienoista+muutosta+tyyliisi..+ainahan+voi+palata+takas+siihen+tuttuun+ja+turvalliseen+jos+ei+tunnu+hyvälle+ja+on+täysin+hyödytöntä?+Eihän+sitä+tiedä+jos+vaikka+jonkun+partakokeilun+tms+myötä+löytäisit+itsestäsi+uusia+(+primitiivisiäkin)+puolia.
03.01.2017 01:11
On+pitänyt+jo+aiemmin+mainita,+kun+olet+tuosta+kaveristasi+kertonut,+että+mulla+on+myös+yksi+läheinen+miespuolinen+ystävä,+kohtuullisen+menestynyt+playeri,+jolla+on+täsmälleen+samanlaista+läppää..+:D+mutta+hän+on+kyllä+aivan+hurmaava,+en+ihmettele+että+käy+flaksi.
03.01.2017 01:05
Itse+en+käyttäisi+sanaa+"vähän",+mutta+joo.
03.01.2017 00:19
Joo,+sen+kyllä+uskon,+että+manipulointi+ja+kieroilu+on+sun+juttusi..+Eipä+siinä+mitään+kunhan+siitä+tulee+sulle+hyvä+mieli..+Sehän+on+tietenkin+kaikkein+tärkeintä.
02.01.2017 23:59
Vitut.+Olet+itse+sekoillut+ja+kiusannut+perusteettomasti+muita+palstalaisia.
02.01.2017 23:52
Ei+se+nyt+tietenkään+mistään+yhdestä+nutturasta+ole+kiinni+,+se+on+vain+esimerkki,+vaan+yleisesti+siitä,+että+hiukan+panostaisi+omalla+tyylillään+habitukseensa.+Eihän+kenenkään+pidäkään+yrittää+muuttua+joksikuksi+muuksi+ja+jokainen+on+(ihmis)arvokas+omana+itsenään,+mutta+asian+voisi+ehkä+ajatella+niin,+että+yrittäisi+kuitenkin+tehdä+omasta+itsestään+kohtuullisuuden+rajoissa+parhaimman+mahdollisen+version.
Tuosta+olen+kyllä+yleisellä+tasolla+samaa+mieltä,+että+maailma+on+monessakin+suhteessa+loputtoman+lapsellinen.
02.01.2017 23:48
Kyllähän+minä+ymmärrän+sarkasmia+oikein+hyvin+ja+tiedän,+että+sinäkin+ymmärrät..+täällä+on+vaan+tänään+isketty+puukkoa+vähän+sinne+sun+tänne.+En+tykkää+tästä+meiningistä+yhtään.
02.01.2017 23:37
Puhumme+nyt+ilmeisesti+samasta+asiasta+eri+käsitteillä.+Mun+mielestä+kaikki+mikä+tuntuu+kuulijasta+epäsopivalta+tai+epämukavalta+menee+kategoriaan+"epäsopivat+huomautukset"+ja+se+mikä+on+miellyttävää+menee+sektorille+"+kehu".+Yleensä+hyvien+tapojen+mukaista+on+kehua+vaikkapa+pukeutumista,+kampausta+tai+yleisilmettä,+tutumpien+kesken+myös+ruumiinosien+kehuminen+on+sallitumpaa.+Minulle+itselleni+on+ihan+sama+kehutaanko+nenää+vai+peppua,+oleellisempaa+on+kuka+kommentoi,+joten+enpä+ottaisi+tuosta+nokkiini.
02.01.2017 23:28
Ei+oikeastaan,+kehuminen+on+mun+mielestä+eri+asia+kuin+epäsopivat+huomautukset,+mihin+ehkä+viittasit.
02.01.2017 23:06
En+vaan+lopultakaan+oikein+ymmärrä..+jos+naiset+kerran+hokevat+aina+näitä+samoja+juttuja,+niin+kannattaisikohan+miesten+sitten+lopultakin+uskoa+ja+sisäistää+ne,+kun+niistä+voisi+olla+itselle+hyötyä?
02.01.2017 23:02
Sinä+voit+sitten+myös+ystävällisesti+lopettaa+paskan+puhumisen,+kiitos.
02.01.2017 22:43
Turha+vaiva,+nainen+pitää+sinua+vain+katkerana+ja+mustasukkaisena+exänä+jos+otat+asian+puheeksi.
02.01.2017 22:41
Kun+joku+kehuu,+hymyillään+kauniisti,+kiitetään+ja+annetaan+vastakehu,+mikäli+siihen+on+aihetta.
02.01.2017 22:24
Vastenmielistä+ja+uuvuttavaa+seurattavaa+tämä+sirkus+ja+epäilenpä,+että+koko+roskan+tirehtöörinä+toimii+vain+ainoastaan+egotrippaileva+Pulla-Pertsa+itse.
02.01.2017 22:11
Olen+koko+ajan++ollut++siinä+käsityksessä,+että+riivattu+on.
02.01.2017 01:05
Ulkoiluttamisen+"pakkohan"+on+vaan+positiivinen+puoli+koiran+omistamisessa..+reippailua+raittiissa+ilmassa+ja+silleen.+Vaikka+eihän+se+tietenkään+aina+siltä+tunnu..+klo+6.30+pilkkopimeässä+räntäsateessa.+Tyhmyyttä+on+useimmiten+vain+toisessa+päässä+narua.
02.01.2017 01:00
Saatanakin+on+siis+palstalla..+Jotain+sen+suuntaista+olen+koko+ajan+epäillytkin.
02.01.2017 00:45
Vaikea+sanoa+mikä+sitten+on+armeliaampaa..+välien+katkaiseminen+voi+olla+parempi+vaihtoehto+silloin+jos+kaveruus+on+molemmille+osapuolille+kärsimystä.+Toisaalta+välien+katkaiseminen+pakottaa+siirtymään+elämässä+eteen+päin,+mutta+voi+myös+aikaan+saada+suurta+surua+ja+katkeruutta.+Ystävyys+on+varmankin+hyvä+vaihtoehto,+jos+kuitenkin+pidät+kyseisestä+naisesta+ihmisenä+ja+jos+sinua+ei+häiritse,+että+sillä+toisella+saattaa+olla+tunteita+sinua+kohtaan.+Mutta+ei+kai+se+mikään+huono+asia+ole,+jos+joku+rakastaa,+niin+kauan+kun+ei+ala+sekoilemaan..+Viimeistään+siinä+vaiheessa+kun+sinulla+on+uusi+nainen+huomaat+pystyykö+kyseinen+olemaan+oikeasti+vaan+kaveri.+Jos+ei,+niin+sitten+on+ehkä+aiheellista+katkaista+välit,+mahdollisuudenhan+voi+aina+antaa?
02.01.2017 00:40
Minusta+tuntuu+hiukan+oudolta,+että+lemmikki+pitäisi+valita+jonkun+potentiaalisen+tulevaisuuden+kumppanin+mieltymyksiä+silmällä+pitäen.+Kuten+ikis+tuolla+jo+totesi,+ei+kumppani+varmaan+ole+silloin+sinulle+sopiva,+jos+joku+lemmikki+saa+aikaan+ison+ongelman.+Ennemminkin+kannattaa+huomioida+kuinka+paljon+sulla+itselläsi+on+aikaa,+energiaa+ja+rahaa,+nyt+ja+tulevaisuudessa,+panostaa+lemmikin+hoitoon+ja+mahdolliseen+koluttamiseen,+jos+vaikka+koiraa+olet+hankkimassa.
02.01.2017 00:20
1 / 109