pitäisi kuulemma lopettaa tyttöystävänsä Sannin mielestä itsesäälissä rypeminen huolimatta siitä, että edellisenä päivänä on käynyt ilmi, että Sanni on pannut koko naapuruston jännämiehiä ja sosiaalipellejä. Ei ole kovin kummoiset kortit jaettu Talelle.
Aisuri-Talen
20
105
Vastaukset
- aisuri-eki
Samaa sanoi minulle vaimoni kun sain kuulla hänen pettäneen minua Bicky Royal-miehen ja muiden jännämiesten kanssa. Ei voinut sanoa kun vain että oi-voi voi.
- 4plus6
Missä vaiheessa Sanni on pannut Sergein ja Karin kanssa?
- yksiätmi
Talen kannattaisi ätminä ottaa vaan muna käteen ja RUNK RUNK RUNK RUNK RUNK RUNKUTI RUNK!!!!!!!!!! Ei tarvisi tyytyä jännämiesten jälkiliukkaille.
- 9plus13
Sergein tilalle piti kirjoittaa Sebastian, mutta ovathan molemmat veljekset selviä jännämiehiä. Ex-jännämiehiä nyt vähintään.
- oltiinkännissä
"Mutta kun me oltiin silloin kännissä" Yleisin selitys jolle odotetaan muka anteeksiantoa. Itse voin olla vaikka kolmen promillen humalassa niin tajuan silloinkin seurustelevani enkä halua pettää vaikka siihen mahkuja olisikin.
Olisi kiva kuulla periaatteen miehen mielipide tähän asiaan?
Nyt odotellaan totuus2015:n kommentointia:))DarkFear kirjoitti:
Olisi kiva kuulla periaatteen miehen mielipide tähän asiaan?
Nyt odotellaan totuus2015:n kommentointia:))Itsekin kirjoitin aikoinaan palstalle tästä nuoresta aisurista halveksivaan sävyyn, mutta lopetin koko sarjan katsomisen huhtikuussa, joten en tiedä hänen viimeisimpiä saavutuksiaan perhe-elämän parissa. Joka tapauksessa Bicky Royalin tulisi tehdä cameo-rooli salkkareihin, jossa hän ensitöikseen potkaisisi Sannin vauvan päin seinää ja tämän jälkeen ravistelisi Talen havahtumaan todellisuuteen.
Sen sijaan vittuaan holtittomasti jaellut Sanni tulisi sitoa alasti häpeäpaaluun Helsingin Hakaniementorille, sivellä hänen vartalonsa kauttaaltaan hunajalla ja tuoda lähistölle useita mehiläispesiä.Totuus2015 kirjoitti:
Itsekin kirjoitin aikoinaan palstalle tästä nuoresta aisurista halveksivaan sävyyn, mutta lopetin koko sarjan katsomisen huhtikuussa, joten en tiedä hänen viimeisimpiä saavutuksiaan perhe-elämän parissa. Joka tapauksessa Bicky Royalin tulisi tehdä cameo-rooli salkkareihin, jossa hän ensitöikseen potkaisisi Sannin vauvan päin seinää ja tämän jälkeen ravistelisi Talen havahtumaan todellisuuteen.
Sen sijaan vittuaan holtittomasti jaellut Sanni tulisi sitoa alasti häpeäpaaluun Helsingin Hakaniementorille, sivellä hänen vartalonsa kauttaaltaan hunajalla ja tuoda lähistölle useita mehiläispesiä.Oletko peris ajatellut sitä, että kyseessä on kuitenkin vaan pelkkä kotimainen fiktiivinen tv-sarja, eikä mikään otanta todellisten ihmisten oikeasta elämästä??
- nihhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
Oletko peris ajatellut sitä, että kyseessä on kuitenkin vaan pelkkä kotimainen fiktiivinen tv-sarja, eikä mikään otanta todellisten ihmisten oikeasta elämästä??
Katsookos DarkFear muuten salkkareita?
- scrg
DarkFear kirjoitti:
Oletko peris ajatellut sitä, että kyseessä on kuitenkin vaan pelkkä kotimainen fiktiivinen tv-sarja, eikä mikään otanta todellisten ihmisten oikeasta elämästä??
Ei se minusta ole pelkkä fiktiivinen tv-sarja vaan malli normaalista elämästä miljoonille ja taas miljoonille suomalaisille lapsille ja nuorille, joiden oma perhe on täysin epänormaaleja.
scrg kirjoitti:
Ei se minusta ole pelkkä fiktiivinen tv-sarja vaan malli normaalista elämästä miljoonille ja taas miljoonille suomalaisille lapsille ja nuorille, joiden oma perhe on täysin epänormaaleja.
Normaalista? En seuraa Salkkareita, mutta sattumalta avasin tv:n tässä joku ilta ja käynnissä oli kohtaus, jossa joku pyörätuolimies pyytää naista työntämään itsensä kalliolta mereen.. ihan normi settiä.
- totta_peris
Totuus2015 kirjoitti:
Itsekin kirjoitin aikoinaan palstalle tästä nuoresta aisurista halveksivaan sävyyn, mutta lopetin koko sarjan katsomisen huhtikuussa, joten en tiedä hänen viimeisimpiä saavutuksiaan perhe-elämän parissa. Joka tapauksessa Bicky Royalin tulisi tehdä cameo-rooli salkkareihin, jossa hän ensitöikseen potkaisisi Sannin vauvan päin seinää ja tämän jälkeen ravistelisi Talen havahtumaan todellisuuteen.
Sen sijaan vittuaan holtittomasti jaellut Sanni tulisi sitoa alasti häpeäpaaluun Helsingin Hakaniementorille, sivellä hänen vartalonsa kauttaaltaan hunajalla ja tuoda lähistölle useita mehiläispesiä.Kari Taalasmaa voisi jännämiehenä ravistella aisuri-talea todellisuuteen ja puhua hänelle järkeä päähän ettei alkaisi aisurinössönä elättämään jännämiesten äpärälapsia. Tale aisuri-ätminä suostuu lipittämään jännämiesten mällejä vaimonsa huoranpillusta.
- scrg
PikkuLikka kirjoitti:
Normaalista? En seuraa Salkkareita, mutta sattumalta avasin tv:n tässä joku ilta ja käynnissä oli kohtaus, jossa joku pyörätuolimies pyytää naista työntämään itsensä kalliolta mereen.. ihan normi settiä.
No minä olen katsonut kaikki 27 000 jaksoa ja kesäuusinnat päälle. Ja meillä on kakskymppisten sukupolvi joka on kasvanut tuon kanssa ja tietää tuon kaiken olevan nimenomaan normaalia.
scrg kirjoitti:
No minä olen katsonut kaikki 27 000 jaksoa ja kesäuusinnat päälle. Ja meillä on kakskymppisten sukupolvi joka on kasvanut tuon kanssa ja tietää tuon kaiken olevan nimenomaan normaalia.
Hienoa, tämän tiedon varassa voinkin jatkossa nukkua yöni rauhallisesti ja unia näkemättä.
Oletko laskenut kuinka monta tuntia olet käyttänyt elämästäsi Salkkareihin?nihhhhhhhhhh kirjoitti:
Katsookos DarkFear muuten salkkareita?
En seuraa sarjaa, mutta oon joskus katsonut sitä telkan auki ollessa, jos oon ollut kotona silloin. Satuin yhtenä iltana näkemään just tähän aiheeseen liittyvän episoden ja tuli heti siitä mieleen tämän palstan jutut ja erityisesti periaatteen miehen mielipiteet:) Tuli siinä sitten myös mieleen Bicky Royal-mies:)
- KaikkeaNegatiivista
DarkFear kirjoitti:
En seuraa sarjaa, mutta oon joskus katsonut sitä telkan auki ollessa, jos oon ollut kotona silloin. Satuin yhtenä iltana näkemään just tähän aiheeseen liittyvän episoden ja tuli heti siitä mieleen tämän palstan jutut ja erityisesti periaatteen miehen mielipiteet:) Tuli siinä sitten myös mieleen Bicky Royal-mies:)
Onhan se ihan ymmärrettävää, ettet ole sarjaa seurannut kun siitä yksinäisestä salkkareita seuraavasta miehestä kuitenkin ajatellaan kaikkea negatiivista.
- scrg
Luin wikipediasta Talen vaiheista ja se hiukan romutti uskoa että kyseessä olisi Ekin tai Timpan kaltainen aisuri. Talella on kuitenkin nuoresta iästään huolimatta ehtinyt olla jo useampi nainen ja jopa satiaiset. Ettei sittenkin olisi vähän jännämies?
- silti_kyllä
Enemmän tale on aina vaikuttanut ätmiltä kun jännäpojat kiusasivat koulussa ja ulkonäöltä ja olemukselta enemmän atm kun muut sarjan pojat. Kerran jäi kiinni runkkaamisestakin:)
- scrg
silti_kyllä kirjoitti:
Enemmän tale on aina vaikuttanut ätmiltä kun jännäpojat kiusasivat koulussa ja ulkonäöltä ja olemukselta enemmän atm kun muut sarjan pojat. Kerran jäi kiinni runkkaamisestakin:)
Ei jumalauta, onko Tale runkkari? Sitä kun aina jokaisessa kerrostalorapussa silloin tällöin joku murhataan ja yhtenään joutuu rappukäytävässä todistamaan poikarakkautta, hylättyjä lapsia ja hermoromahduksia. Mutta jossain se menee realisminkin raja. Että tavallisten ismolaiteloiden joukossa olisi muka runkkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155