Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En allekirjoita tuota yleisellä tasolla, mutta kyseisen tapauksessa olet oikeassa. Hyvin suurella todennäköisyydellä menisin kaiken tolkun vastaisesti heti häntä heiluen takaisin, jos se olisi mahdollista. Tämän seikan tiedostaminen on äärimmäisen nöyryyttävää ja minua ällöttää, etten saa itseäni kuriin tässä asiassa.
20.02.2016 00:27
Mutta eihän naisen kannatakaan olla aloitteellinen (kiltille ja kunnolliselle) miehelle, joka ei itse osoita mitään mielenkiinnon merkkejä tai aktiivisuutta. Edessä olisi vain sitkeä jään murtaminen ja nainen olisi lopulta entistäkin heikommassa tilanteessa, kun miehen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa saadakseen naisen. Hypergamian vaarakin poistuu, jos nainen on täysin passiivinen ja vain odottaa kenelle kelpaa.
20.02.2016 00:18
Jep, ehkäpä täti tietää enemmän, kuin mitä tässä hetkessä on mahdollista kuvitella.
20.02.2016 00:07
Älä yleistä, oppii ne.
19.02.2016 23:46
Aina sitä oppii uutta.. Ehkäpä Ätmel sitten viikon kuluttua raportoi, jos sinne saakka selviää, onko selibaatista ollut hyötyä ja onko mieli kirkastunut jne.
19.02.2016 23:41
Kyllä minä olin tässä tapauksessa poikkeuksellisesti ihan yhtälailla aktiivinen osapuoli, ei mitään "asiat vain tapahtuivat" , mikä oli kylläkin virhe. Jos nainen on aktiivinen, silloin mies ei välttämättä halua tarpeeksi. Ihmisillä kun on semmoinen taipumus, että ne haluavat sitä mitä eivät voi saada ts. jos joutuu tekemään töitä jonkun asian eteen siitä muodostuu tärkeämpi ja tavoittelemisen arvoinen.
19.02.2016 23:32
Hmm.. en usko että mielenosoituksellinen kiukuttelu auttaa mihinkään, olen itse jo kokeillut sitä.. Monta kertaa. :/
19.02.2016 23:26
Anteeksi, että kummastelen.. tässä vain nähdään miten erilaisia ja erilaisissa tilanteissa ihmiset ovat.
19.02.2016 23:19
Oikeasti?
19.02.2016 23:03
Hyvä on, muotoilen kysymyksen uudestaan: mitä uskot saavuttavasi kyseisellä kokeilulla, eikö pimpulan saamattomuus ole juurikin osasyy kyseisen toiminnan harjoittamiseen?
19.02.2016 22:57
Mikäs juttu tämä nyt sitten on?
19.02.2016 22:47
Juttuhan on niin, että en kiinnostu tai ihastu kovinkaan usein, itseasiassa varsin harvoin. Jännämiehen tapauksessa tiesin kirjaimellisesti heti ensi näkemällä, että haluan sen ja samalla tavalla on käynyt joskus ennenkin. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen oli muutama kuukausi ettei tavattu, mutta sitten kun taas tavattiin, asiat etenivät suht nopeasti haluamaani suuntaan, eikä sen kummepia testejä ollut tarve tehdä.
19.02.2016 22:42
Heh, en nyt ihan tuota tarkoittanut.. Ennemminkin voisin kuvitella, että lähestymiset julkisella paikalla on niin epätavallisia, että siitä vain hämmentyy ja asettuu puolustuskannalle. Varsinkin kun nämä normeja rikkomaan uskaltutuvat henkilöt ovat useimmiten humalaisia tai muutoin pelottavia. Se on ikävää, mutta semmoisia kokemuksia itsellä on asiasta. Periaatteessahan siinä ei pitäisi olla mitään outoa tai väärää, että joku tulee jutteleman.
19.02.2016 22:28
Enpä tiedä siitä kiltteyden toimimisesta, mutta sillä on tähän saakka menty.. Enkä ihan tosiaan ymmärrä tuota, kun minulla ei ole tapana pelailla mitään pelejä jos olen kiinnostunut, kuten jo totesin. Kyllähän sen aikalailla heti tietää kiinnostaako vai ei, jos pitää jotenkin testailla se on sen merkki, ettei kiinnosta?
19.02.2016 22:21
En ole ihan varma haluavatko ne.. Suomessa vaan ei ole sellaista lähestymiskulttuuria, että vieraisiin ihmisiin otettaisiin kauheasti kontaktia muualla kuin baarissa. Tuo on vähän kaksipiippuinen asia.
19.02.2016 22:15
Kuten atännä jo tuolla alempana totesikin, veskan tarkoitus on rajata oma reviiri ja pitää tunkeiljat loitolla julkisessa kulkuneuvossa tai muussa julkisessa tilassa.. Kyllähän tuo on käsittääkseni ihan fakta, että naisilla on tapana pitää raajat lähempänä kehoa oli asento mikä hyvänsä ja ottaa asennoillaan fyysisesti vähemmän tilaa. Jos esim. mies istuu jalat ristissä, on hänellä nilkka rennosti ja leveästi polven päällä, naisella puolestaan siisti pieni asento.
19.02.2016 21:55
Nnnööö.. lapsi on terve kun se leikkii? Tämähän on keskustelupalsta, mikä kaiketi tarkoittaa, että jokainen tietämätön tumpula voi vapaasti heittää tiskiin itsestäänselvyyksiä sekä sivistymättömän mielipiteensä ja käsityksensä asiasta kuin asiasta?
19.02.2016 21:48
Kiinnostavaa.. tuo nyt on vähän sen ja tämän välissä.. minun tapauksessa ennemminkin kyseessä on tapa, millä olen kaverimiesten kanssa tottunut kommunikoimaan, pientä leikkimielistä piikittelyä lähinnä, vailla sen suurempia tarkoitusperiä. Mutta on tuossa varmasti hitunen faktaakin mukana, olisihan se nyt kamalaa, jos mies olisi joka suhteessa ihan vässykkä, kun itsekään ole sellainen.. täytyishän sen jatkossa kestää minun juttuja. Tosiasiassa heittäydyn ihastuneena enimmäkseen pikku koiranpennuksi, mutta se on varmaankin täysin väärä lähestymistapa.. Kiltteys ei tepsi miehiin, mutta kiitos linkistä, jatkossa tiedän paremmin kuinka tulee toimia.
19.02.2016 21:41
Tietenkin luit Tavisketmin jutun haluamallasi tavalla, niinhän täällä on tapana tehdä... Ja nyt kertoa nyt iskälle mitä minä sanoin? Eikös me puhuttu tämä selväksi jo eilen. Naiselle lisääntyminen on biologisesti suurempi riski, joten naisen rohkaistuessa tekemään aloitteen hän saattaa tavoitella suhteessa suurempaa palkkioita. Se ei silti tarkoita, etteikö naiselle kelpaisi mainiosti omantasoinen mies, silloin kun tavismies tekee aloitteen. Ja kuten sanoin, aloitteita saattaa tehdä joku tietty aktiivinen ryhmä naisista, mikä taas ei kerro enemmistöstä mitään.
19.02.2016 21:22
Niin siis tarkoitin "ole lupa viedä tilaa".. tuli kiire.
19.02.2016 19:08
74 / 109