Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen jo kauan haaveillut matkasta Japaniin.. tai sitten Barcelonaan, siellä voi kuulemma hukuttaa murheensa kenkäostoksiin. Mutta naisen ei varmaankaan kannata matkustaa yksin, jonkun kaverin kanssa voisi kyllä mennä.
13.02.2016 21:28
Tyylien seikoittaminen on juurinkin se juttu, näyttää mielenkiintoisemmalta, kuin se että pitäytyisi orjallisesti jossain yhdessä tyylissä. Vaatii tietysti silmää, jotta tietää mitä voi yhdistää. Puolipitkä takki on just hyvä, lyhyen takin lisäksi. Kuvassa olevaa pidemmästä tulee mieleen joku kouluampuja tai villin lännen pistoolisankari, eivät ole miellyttäviä mielleyhtymiä.
Söpöä tuommoinen hiukan vastentahtoinen asenne, mikä miehillä tuntuu usein olevan naisten pukeutumisvinkkien suhteen. Nainen ihan kiimoissaan ehdottelee miehelle, mitä sen kannattaisi hankkia ja visioi mielessään miten kuumalta mies voisikaan parhaimmassa tapauksessa näyttää, mutta mies nihkeilee ja päätyy lopulta reissun päätteeksi ostamaan paketillisen uusia urheilusukkia. :D
13.02.2016 21:19
Molemmat olivat minusta oikein edustavia kokonaisuuksia.
13.02.2016 21:12
Riippuu minkä ryhmän parissa joku artikkeli on geneerinen. Jotkut viiteryhmät eivät vain herätä mielenkiintoa, pahimmassa tapauksessa jopa vastenmielisyyttä, joten heidän suosimansa vaatetuskin toimii eräänlaisena karkoittimena, tästä huolimatta joukkoon voi toki kuulua mielenkiintoisia yksilöitä. Ihmiset saavat toistensa pukeutumisesta kaikenlaista informaatiota, mahdollisesti siisteydestä ja elämän hallinasta, sosioekonomisesta statuksesta, mielenkiinnon kohteista ja harrastuksista, elämän arvoista, seksuaalisuudesta jne.
Farkut ovat jo niin geneeriset, että ne eivät herätä mitään tuntemuksia, niitä käyttävät suurin piirtein kaikki vauvasta vaariin ja sukupuoleen katsomatta. Tosin farkkujakin on monenlaisia, tiukkoja, huonosti istuvia, revittyjä, tummia, vaaleita, likaisia, puhtaita, puolessa takapuolessa roikkuvia.. näennäisesti mitäänsanomaton vaatekappale antaa sekin käyttäjästään monenlaista informaatiota.
Tuolla edellä mielestäni jo kerroin minkä tyyppisestä pukeutumisesta pidän, Klassisesta vähän nörtähtävästä brittityylistä rockmausteilla, tarkoittaa slipovereita ja tweediä.. Semmoista ei tietenkään Suomessa koskaan käytännössä näe. En jaksa alkaa etsiä mitään kuvia, mutta taannoiseen keskusteluun joku tyylitietoinen yksilö linkitti alla olevan kuvan. Minun mielestäni oikein kiva kokonaisuus, lukuun ottamatta kenkiä ja kassia.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14113660/auttakaa-atmia-vaateostoksilla#comment-83117007
http://images.thesartorialist.com/photos/2209RLcapWeb.jpg
Hyvällä pukeutumisella voi kerätä roppakaupalla pisteitä ja herättää mielenkiintoa että pääsee helpommin juttusille ihmisten kanssa, mutta pohjimmiltaan ihmisen pariutumisessa on kyse ihan muista jutuista. Huono pukeutuminen annetaan kyllä anteeksi jos mies on muutoin kelpoisa. En tiedä missä määrin miehiä kiinnostaa mitä naisella on päällä. Hyvin ja mielenkiintoisesti pukeutuneita ihmisiä on joka tapauksessa sukupuolesta riippumatta ilo katsella.
13.02.2016 13:50
"Eikös se ole hyvä, että juostut on juostu ja on vakaa parisuhde kiikarissa? Jos mentäisiin kaikki 16-vuotiaana naimisiin eikä yhtään juostaisi niin voisi juoksututtaa myöhemmin."
Niin, itse olin heti lukion jälkeen pitkässä suhteessa ja nuoruus meni sitten siinä. Näin jälkikäteen mietityttää, että olisko ne juoksut kuitenkin kannattanut juosta silloin.. Mutta voi kaipa sitä näin tätinäkin vielä yrittää aloittaa juoksu-uraa, vaikkei mihinkään huipputuloksiiin enää voikaan yltää.
13.02.2016 13:06
Osaan kyllä tarvittaessa keitellä kaikenlaisia soppia jos sille päälle satun.. saavillisen lusikoiminen jälkikäteen on sitten tietysti mukavaa. Ei tietenkään pitäisi syödä kuormasta, mutta tuo oli semmoinen kaikin puolin järjen valon himmentävä tapaus, ettei sitä voinut millään ohittaa.. Mikä tietysti tekee tilanteesta hankalamman tässäkin vaiheessa. Ketuttaa isosti katsoa joka päivä toisen naamaa, ja teeskennellä välinpitämätöntä, kun tosiasiassa tekisi mieli tehdä törkeää seksuaalista väkivaltaa, tai sitten vaan väkivaltaa.. Kiitos arkistokaappivinkistä. :)
13.02.2016 10:27
Kiitos tsemppauksesta, tiedän että näin pitää tehdä mutta kunpa se olisi mahdollista, joudumme kuitenkin pakosta olemaan tekemisissä.. vapaa-ajalla ei olla tekemisissä. Joo, tiedän, se oli aika ruhtinaallinen kämmi, mutta näillä mennään, enkä ikinä pääse eroon. Muuten olisinkin varmasti ollut tylympi ja käskenyt hänen painua helvettiin.. tai sitten en. Pahinta tässä on kuitenkin lopulta se, että en vaan kaiken jälkeenkään pääse tunteista eroon, ne on nyt vaan tungettu jonnekin kiven alle, mutta siellä ne sitkeästi on. :/ Tiedän, olen idiootti.
13.02.2016 01:20
Höh, ilo olisi ollut minun puolellani..
En valitettavasti harrasta viinilaseja, kurkkupurkkeja ja olutta ennemminkin.
13.02.2016 01:10
Tuo on jopa söpömpi kuin se toinen.. mutta ei kerrota sille, ettei sen tule paha mieli. Kyllä mä siitä toisestakin vielä tykkään. :)
13.02.2016 01:07
Kuinkahan monta raipaniskua sinulle pitäisi antaa tuosta hyvästä.. >:3
13.02.2016 01:00
Hmm.. mieslogiikkaa ei voi nainen ymmärtää. Hän edelleenkin vittuilee ja tekee sarkastisia huomatuksia, vaikka itse jätti minut, enkä ole voinut sitäkään ymmärtää, miksi tekee niin. Itse olen kuitenkin yrittänyt koko ajan olla sovinnollinen.. paria notkahdusta lukuun ottamatta.
13.02.2016 00:50
Mihin naljailuun, minähän olen aina niin herttainen? :O
Okei, myönnän, pilkkasin teitä ihan tasapuolisesti... Mutta sinua kuitenkin piiiikkiriikkisen enemmän. <3 Kiitoksena niistä ihanista kuvista mitä sinä aina linkität! :D
Joo, kaiken voi aina laittaa huumorin piikkiin.
13.02.2016 00:37
Itseasiassa ne eroamisen syyt oli alunperin muut, semmoiset, mitkä saatoin hyväksyä. Nämä tietyt kommentit tuli vasta myöhemmin, varmaankin loukkaamistarkoituksessa, lopullisesti eroon pääsemistarkoituksessa, tai sitten pystyi vasta myöhemmin sanomaan mitä oikeasti ajatteli.. ei voi tietää.
13.02.2016 00:27
Oho, meni väärään kohtaan..SuperSedälle oli edellinen osoitettu.
13.02.2016 00:19
Anteeksi, 12121212:lle oli lähinnä suunnattu edellinen viesti, hän kun on jo vanha kamu :D Jatkuva lutkittelu tai huorittelu täällä ei saa minua hiiltymään, mutta nämä tyyliseikat on kyllä niin maan tärkeitä.. Kyllä vaan on tuon sorttinen ruutupaita-ulkoilutakki-suorathousut -combo on jotenkin valitettavan geneerinen.. mahtaakohan siellä olla piilossa vielä purjehduskengät väijymässä.. :`(
13.02.2016 00:17
Wou.. :o
12.02.2016 23:55
Mutta pointti onkin siinä, että yleensä aina jään haikailemaan ja mietin miksi en silloinkaan tarttunut tilanteeseen.. Nyt ei ainkaan tartte elätellä turhia toiveita. Suhteesta olis voinut jäädä kauniit muistot, vaikka erottiinkin, jollei hän olisi päättänyt toimia jostain omista syistään siten kuin toimi ja sanoa mitä sanoi. Mutta oli se nyt jonkilainen silmien avaus ja palvelus minulle, että joku sanoo suoraan missä on vika. Mulla on nyt varmaankin jatkossa paremmat eväät, luopua leikistä tai mahdollisesti hoitaa ongelma.
12.02.2016 23:42
Heh..
Brittiherra -tyyli ei ole ikinä out, koska se on klassikko! Mutta kukin tyylillään. Tuo nelonen on valitettavan yleinen pukeutumistyyli, tulee mieleen joku hajuton ja mauton naljaileva keskiluokkainen ja keski-ikäinen pk- yrittäjä ja Golf-kentän yllä leijuva lannoitten haju, ( juu kuvassa on krokettimaila, on on. ) eikä sillä kyllä pisteitä kerätä, mutta ehkä se ei ole tarkoituskaan. (Sori Ätmel, ja muut käyttäjät, ei mitään henkilökohtaista..:) )
Tampereesta nyt ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä, siellä on ihan oma muotinsa.. Popeda on siellä aina muotia.
12.02.2016 23:33
Ei niitä varmaan tartte kokonaan vältellä, mutta on hyvä tehdä toiselle heti selväksi, että ajattelee asiasta tällä tavalla, jos se ei sitä itse käsitä. Kyllä jokainen vastuullinen vanhempi laittaa lapsensa edun itsensä edelle ja osaa myös malttaa uuden kumppanin kanssa asioissa etemisessä. Ainakin näin pitäisi olla.
12.02.2016 23:15
Totta tuokin, mutta jos nyt vaikka en olisi uskaltautunut suhteeseen jännämiehen kanssa, niin varmasti vielä tänäkin päivänä ajattelisin, että onpa upea mies ja elättelisin toiveita sen suhteen, että meistä voisi tulla sitä sun tätä. Nyt on selvitetty mistä siinä oli kyse (tai itseasiassa en ole vieläkään täysin selvillä mistä siinä oli kyse) ja mikälainen sekopää hän tosiasiassa on ja jatketaan matkaa.. aiheutuneita vaurioita korjaillen tosin.
12.02.2016 23:10
80 / 109