Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin varmasti, mutta ei välttämättä hyviä ja sopivia miehiä.
31.01.2016 23:55
Meinaatko, että ätmeissä on tulevaisuus, pisa-tulokset kääntyy taas nousuun?
31.01.2016 23:53
Ilmeisesti naisten kohdalla älykkyydellä on suurempi yhteys pieneen lapsilukuun kuin miehillä. Naisethan kuitenkin vielä nykyäänkin ovat raskaana ja lapsen ensisijaisia hoitajia vauvavaiheessa, tämä luonnollisesti hankaloittaa työllistymistä, toimeentuloa ja urakehitystä ja pistää lykkäämään lasten hankintaa.
31.01.2016 23:49
Hyi vittu! Ihanko lapsia tappaisit.. vitun vajakki. Onnittelut palstan ja tän ketjun ala-arvoisimmasta kommentista, se onkin jo melkoinen saavutus.
31.01.2016 23:31
Tyhjänpäiväistä tai ei, pääasia että homma tulee hoidetuksi. ( Eikä ole mikään pakko maata selällään..) Ei kaikille naisille ole miestä tarjolla, ainakaan kunnollista, eikä mies valitettavasti muutenkaan ole mikään tae siitä, etteikö touhu olisi tyhjänpäiväistä räpellystä joka tapauksessa.
31.01.2016 23:21
Tuosta on tehty ihan tutkimustakin. Suomalaisten älykkyys on kääntynyt laskuun, kuten on käynyt muuallakin Euroopassa. Osasyyksi epäillään sitä, että älykkäimmät naiset eivät lisäänny riittävästi.
31.01.2016 23:10
Mielestäni parasta elokuvaa en ketjun idean vastaisesti mainitse, mutta mm. näistä olen syystä tai toisesta pitänyt ja ensimmäisinä tulevat mieleen.. Onneksi on elokuvia.
-Eyes wide shut
-Hohto
-Kaikki äidistäni
-Pulp Fiction
-Annie Hall
-Hiljaiset sillat
-Tri Caligarin kabinetti
-Rosemarys Baby
-Fargo
-Big Lebowski
31.01.2016 22:17
Jep, 15-vuotiaan naisen taso.. :)
31.01.2016 21:04
Työpaikkajutut on kaksipiippuinen juttu. Hyvää niissä on se, että useissa tapauksissa toisen kanssa on jo luontevasti jotain yhteistä, mahdollisesti samankaltainen koulutus, sekä kiinnostuksen kohteet, koska samalle alalle ja työpaikalle on päädytty. Lisäksi työn puitteissa voi tutustua rauhassa ja toisen oppii tuntemaan varsin hyvin. Huonoa taas on se, että suhde voi herättää närää muissa työntekijöissä jos se tulee ilmi, ja jos suhde päättyy, voi olla piinallista jatkaa samassa työpaikassa. Oma mielipiteeni on, että kannattaa harkita vakavasti ja tiedostaa riskit ennen kuin moiseen ryhtyy, mutta toisinaan voi myös olla niin, että riski on ottamisen arvoinen.
Yleisesti ottaen on kaiketi sama missä toisen tapaa, kunhan vain tapaa. Olisi liioiteltua odottaa jotain romanttista sattumusta, syksyistä kohtaamista puistossa, tai viime tingassa liikkuvasta junasta ojentuvaa kättä.
29.01.2016 21:24
Anteeksi, Ätmel tietenkin olet.. Tarkoitin siis että yläasteella jäin ilman ja lisäksi kiusattiin ja vittuiltiin. Nythän minulla on onneksi sinut täällä palstalla kiusaamassa. :3
29.01.2016 13:19
Sama juttu, lisäksi täälläkin pojat vaan kiusaa ja vittuilee. = yläaste. :/
29.01.2016 12:19
Pointti ei nyt ollut paheksua kenenkään äitylin alkoholinkäyttöä. Olen vain huomannut, että perhe-elämästä irrottautuminen on monille käytännön syistä hyvin hankalaa, viikonloppuisin, saati arkena. Minusta aloittajan kertomus vaikutti taas palstalle ominaiselle kärjistykselle, kyseessä oli, ei edes yhden, vaan ihan kolmen lapsen äiti, keskellä viikkoa ja pettämispuuhissa. Anteeksi, jos olen vieraantunut todellisuudesta, mutta omassa tuttavapiirissä äidit eivät lähde keskellä viikkoa dokaamaan.
29.01.2016 12:15
Eei.. miten niin?
29.01.2016 12:08
Ei minulla ole mitään vakiofraaseja käytössä. Ihan hetken huumassa voi ilmaantua tilanne, kun keskustelu alkaa edetä suotuisaan suuntaan ja pieni sopiva rako ilmaantuu, niin sinne väliin voi sitten sujauttaa jonkun kömpelön jutun.
29.01.2016 11:04
Hyi. Onneksi kuvaamasi ilmiö on kuitenkin suht marginaalinen. Itse en tunne yhtään naista tai miestä, eronnutta tai alkoholisoitunuttakaan, joka ei rakastaisi ja huolehtisi lapsistaan. Sellaisilta, jotka eivät niin tee, sietääkin ottaa lapset pois. Jos kyseinen nainen olisi ollut tällainen tapaus, hän tuskin kuitenkaan olisi mainostanut olevansa kolmen lapsen äiti? No, kaikki on tietysti aina mahdollista, ja kun maailmaa katsoo voi vain todeta, että ihmisen tolkuttomuudella ei ole rajoja.
29.01.2016 10:34
Kuulostaa ällölle, tämä on varmastikin taas joku provo. Mitä kolmen lapsen äiti edes tekisi baarissa keskellä viikkoa, käsittääkseni perhekuvioista ei noin vain irrottauduta.
En usko, että on kovinkaan yleistä käytöstä naisilla tuollainen, en pysty omasta tuttavapiiristäni kuvittelemaan, että yksikään nainen käyttäytyisi tai puhuisi noin, edes humalassa. Ilmeisesti olet törmännyt jonkinlaisiin sivistymättömiin wt-ritvoihin.
Varmaankin on sitten niin, että jotkut naiset luulevat, että miehet pitävät siitä, että heitä lähestytään mahdollisimman suorasti ja törkeällä tavalla, koska miehet itse usein lähestyvät naisia kyseisellä tavalla. Sukupuoleen katsomatta olisi kuitenkin hyvä käyttää hiukan pelisilmää lähestymisissä. Jos hetken jutustelun, kevyen flirtin ja korkeintaan pienten kaksimielisyyksien jälkeen, toinen ei yhtään lämpene, on syytä molempien osapuolten kasvot säilyttäen poistua nöyrästi paikalta. Parempi onni ensi kerralla. Ketä tahansa on parasta lähestyä positiivisen kautta, eikä vittuilemalla tai kuittailemalla.
Mutta jos jotain positiivista, niin tuo oli nyt sitten varmaankin sellainen palstalla peräänkuulutettu naisen suora aloite.
29.01.2016 09:52
Taisit tahallasi missata minun pointin. Syvällä kulttuurissa, jo ihan myyttis/raamatullisella tasolla, on olemassa kahtiajako, joka arvottaa miehuuden hyväksi ja naiseuden pahaksi. Kuka mukamas olikaan se, joka antoi käärmeen vietellä itsensä ja on syypää ihmiskunnan ahdinkoon? Symbolitasolla naiseus rinnastetaan yöhön, kuuhun, passivisuuteen, melankoliaan, heikkouteen, kaikkeen negatiiviseen ja miehuus puolestaan päivään, aurinkoon, aktiivisuuteen, voimaan yms positiiviseen. Voi tuntua kaukaa haetulta, mutta kulttuurin pintatason alapuoliset asiat on niitä, mistä päällimmäiset mielipiteet ja käsitykset sikiävät, osittain huomaamattakin.
Tutkittu fakta on, että miehet eivät esimerkiksi lue naiskirjailijoiden kirjoja, mutta naiset lukevat sekä miesten, että naisten kirjoittamia kirjoja ja sama ilmiö pätee lähes kaikkeen mitä naiset tekevät, vaikkapa urheiluun. Puolet maailman populaatiosta ei ole pätkääkään kiinnostunut siitä mitä toinen puoli tekee, paitsi jos se liittyy mainitsemaasi hyvältä näyttämiseen, tai seksuaalisiin palveluksiin. Voi olla vaikea uskoa, mutta monet naiset haluavat olla ja toimia myös ihan vain ihmisinä ja tulla kohdelluiksi sellaisina. Sama pätee varmasti miehiinkin.
Ps. Eva Wahlström lyö kuin nainen, koska on nainen. Ja omalla tavallaan erittäin upea sellainen. Nainenkin voi olla voimakas, nopea, rohkea ja sietää kipua. Nainen voi myös olla rehti, älykäs, huumorintajuinen, luotettava, mitä ikinä.. Miehet ovat vain kautta aikojen halunneet omia kaikki hyvinä pidetyt ominaisuudet kuvaamaan omaa sukupuoltaan.
28.01.2016 23:47
No, kiusa se on pienikin kiusa.
28.01.2016 22:04
En ole, korkeintaan hieman ärsyyntynyt ja kummissani.. Kinataan nyt vielä siitäkin. Kyllä mulla on tapana sanoa ihan suoraan, asianmukaisilla sanoilla höystettynä, jos olen hiilenä.
28.01.2016 21:49
No, onneksi sentään ongelma on iso.
"Vähän kiusoittelu" on eri asia kuin jatkuvasti asiasta huomauttelu.. mutta enhän minä edes ottanut mitään pultteja.. vielä. Kunhan vastavuoroisesti vähän kiusoittelin.. >:3
28.01.2016 21:33
88 / 109