Parituspäivitys

parittaja

flowersreally-12121212
että.silleen-sönkkö
nainen_28v-joku komistus
pikkulikka-hc-ätmel
atännä-pujottelija
helka-jännämies
tarralenkkari666-scrg
vihatipunen-helmiä.sioille
nnnnaaaiinenn-pete_pjn
neitsytmaria-expua
elluhallo-wlfwd

103

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

flowersreally on minulle täysi mysteeri. Ei varsinaisesti herätä mitään negatiivisia viboja, eli kaiketi palstanaisten parhaimmistoa ellei peräti eliittiä.

• no.trollolloo

Yrittäisit nyt itse pariutua ensin. xD

hienolle scrg:lle naittaisit karvaisen femakko gorillan? thy-hyi-phyi

121212:lle, joka on hiukan boheemi hipsteri 4000/kk ansioilla jonkun ruohoa polttavan elämäntapa artistin?

Helka haluaa pete_pjn:n, eli yli oman tasonsa, mutta silti tarjoot petelle jonkun suonensisäisesti elävän jännäjennan. Helka tarvitsee naisasialooserin hellää käsittelyä.

sönkkö joutuisi tyytymään johonkin avohoitopotilaaseen?

kaikista huolimatta saattaisi neitsytmaria olla suurin häviäjä, vuosien päästä olisi vain siemennesteen täyttämät aukot.

• Ex------------PUA

"kaikista huolimatta saattaisi neitsytmaria olla suurin häviäjä, vuosien päästä olisi vain siemennesteen täyttämät aukot."

Suurimmasta häviäjästä puheenollen, ilmeisesti voimme todeta että näemmä kovasti se kirvelee jos alfa vie ytnin. ;)

• Näyttää.tyhmältä
        Ex------------PUA kirjoitti:

"kaikista huolimatta saattaisi neitsytmaria olla suurin häviäjä, vuosien päästä olisi vain siemennesteen täyttämät aukot."

Suurimmasta häviäjästä puheenollen, ilmeisesti voimme todeta että näemmä kovasti se kirvelee jos alfa vie ytnin. ;)

Osui ja upposi! :D

• Ex------------PUA
        Näyttää.tyhmältä kirjoitti:

Osui ja upposi! :D

Osu ja uppos! :D

PS. Matkiminen on suurinta ihailua. ;)

• totuussattuu

Miten voisit viedä neitsyt marian? Hän itse ei näytä paljoa kiinnostusta sinua kohtaan osoittavan. Välillä ehkä säälistä jotai vastaa.

• Kuulostaa.tyhmältä

PS. Matkiminen on suurinta ihailua. ;)

Kuuluisiko tähän "itte oot-defenssi"?

• Ex------------PUA
        Kuulostaa.tyhmältä kirjoitti:

Kuuluisiko tähän "itte oot-defenssi"?

Osu ja uppos! :D Taaskaan ei vastausta!

Ei mutta matki lisää, se on ihailua jonka alfa ansaitsee.

• Ex------------PUA
        totuussattuu kirjoitti:

Miten voisit viedä neitsyt marian? Hän itse ei näytä paljoa kiinnostusta sinua kohtaan osoittavan. Välillä ehkä säälistä jotai vastaa.

Osu ja uppos! Nimimerkkisi kertoo kaiken, ja nyt en puhu pelkästään suurimmasta ihailusta. ;D

Mitäs minä sanoin: Suurimmasta häviäjästä puheenollen, ilmeisesti voimme todeta että näemmä kovasti se kirvelee jos alfa vie ytnin. ;)

• Endure

Osu ja uppos! :D Taaskaan ei vastausta!

Ei mutta matki lisää, se on ihailua jonka alfa ansaitsee.

Pistetään tähän lause, josta vedit pultit: "kaikista huolimatta saattaisi neitsytmaria olla suurin häviäjä, vuosien päästä olisi vain siemennesteen täyttämät aukot."

• voivoisetää

Osu ja uppos! Nimimerkkisi kertoo kaiken, ja nyt en puhu pelkästään suurimmasta ihailusta. ;D

Mitäs minä sanoin: Suurimmasta häviäjästä puheenollen, ilmeisesti voimme todeta että näemmä kovasti se kirvelee jos alfa vie ytnin. ;)

Missä sinä alfan näet?

• Ex------------PUA
        Endure kirjoitti:

Pistetään tähän lause, josta vedit pultit: "kaikista huolimatta saattaisi neitsytmaria olla suurin häviäjä, vuosien päästä olisi vain siemennesteen täyttämät aukot."

Osu ja uppos taaas! :D Puheenaiheen ja nimimerkin vaihto.

Pistetään nyt tästä vielä se, mistä kurpparaivo alkoi: "neitsytmaria-expua"

Mutta itte oot-defenssillä, se että sinä saat raivariiisi vastauksen samalla mitalla, tarkoittaa sitä, että toinen on suuttunut. :D :D

• Ex------------PUA
        voivoisetää kirjoitti:

Missä sinä alfan näet?

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? (Veikkaan, että luvut ovat korkeammat kuin Neitsytmarialla).

PS. Taas osu. ;)

• no.trollolloo

No voi vittu ku on Helkan älyllä isketty. :D

• voivoisetää

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? (Veikkaan, että luvut ovat korkeammat kuin Neitsytmarialla).

PS. Taas osu. ;)

75 ja kuka niitä viitsii nykyisin laskea? Vitun idiootti :D

• Ex------------PUA
        voivoisetää kirjoitti:

75 ja kuka niitä viitsii nykyisin laskea? Vitun idiootti :D

Et ole vain tyhmä, vaan myös vanha huora kaiken lisäksi! :D

Vaan olin oikeassa, sinua vituttaa koska Neitsytmaria on sinua tasokaampi.

• Ex------------PUA
        no.trollolloo kirjoitti:

No voi vittu ku on Helkan älyllä isketty. :D

Olit liian tyhmä vastaamaan. :)

• Ex------------PUA
    • Joku komistus?

• Aina ilo, kunnia ja suunnaton häpeä päästä tällaiselle listalle. Herää kysymyksiä, kuten kuka on "parittaja" ja onko joku riveistä se tärkeä ja muut hämäystä? Ja kun ensi järkytyksestä toipuu niin huomaa että huonomminkin olisi voinut käydä https://www.youtube.com/watch?v=AR-BISY-nok

• Ex------------PUA

Mennäänkö viettämään sitten ukkomiesten iltamia, joissa kaljalasin äärellä puhumme muijistamme, työasioista, palstailusta ja yleisellä tasolla bondaamme? Sitten illan päätteeksi sanomme että kai sitä pitää mennä taas sinne kotiin, kun kerran muija odottaa siellä hurjana.

• Kirjastokundi

Mennäänkö viettämään sitten ukkomiesten iltamia, joissa kaljalasin äärellä puhumme muijistamme, työasioista, palstailusta ja yleisellä tasolla bondaamme? Sitten illan päätteeksi sanomme että kai sitä pitää mennä taas sinne kotiin, kun kerran muija odottaa siellä hurjana.

Saisit sellaisissa iltamissa vain joka kerta kunnon turpasaunan, koska et osaa muuta kuin rääpiä päätäsi :(

• Ex------------PUA
        Kirjastokundi kirjoitti:

Saisit sellaisissa iltamissa vain joka kerta kunnon turpasaunan, koska et osaa muuta kuin rääpiä päätäsi :(

Minä räävin jos minulle räävitään, mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

• Kirjastokundi

Aika pitkälti itse olet aina aloittamassa, onko se jotenkin vaikea itse havaita?

• Juhaasattuuleukaan
        Kirjastokundi kirjoitti:

Näin voisi kuvitella käyvän, kun kukaan ei jaksaisi kauan katsoa moista inisijää.

• Aikamiespoika.pulla

Tiedetään jo, että livenä normaalit naiset ovat sinun mielestä ilkeitä, koska ovat jättäneet huomiotta ja pillutta.

• Ex------------PUA
        Kirjastokundi kirjoitti:

Aika pitkälti itse olet aina aloittamassa, onko se jotenkin vaikea itse havaita?

Näytä miten aloitin sen tässä ketjussa? Vai olisiko niin, että tässä kävi juuri kuten sanoin?

• Ex------------PUA
        Aikamiespoika.pulla kirjoitti:

Tiedetään jo, että livenä normaalit naiset ovat sinun mielestä ilkeitä, koska ovat jättäneet huomiotta ja pillutta.

Ihan kuten raporttini asian todistavat. :D Tai te.

Tai sitten sinä todistat, että te ikäkriiysytyneet haaskat kurpparaivoatte heti kun jokin osuu ja uppoaa, kuten taas on käynyt?

• Kirjastokundi

Näytä miten aloitin sen tässä ketjussa? Vai olisiko niin, että tässä kävi juuri kuten sanoin?

Tässä kohtaa olit kiltti poika kieltämättä, aika usein kylläkään et. Joskus alat rääpimään epäasiallisuuksia jo ekassa vastauksessasi.

• Ex------------PUA
        Kirjastokundi kirjoitti:

Tässä kohtaa olit kiltti poika kieltämättä, aika usein kylläkään et. Joskus alat rääpimään epäasiallisuuksia jo ekassa vastauksessasi.

Ei vaan tämä on tyypillinen osoitus siitä miten asiat menee. Kaikkihan sen tietää että kurpat sen aloittaa, ja nyt on vain hirveä ulina siitä kun joku ei anna näiden narsujen hyppiä silmille.

• Kirjastokundi

Ei vaan tämä on tyypillinen osoitus siitä miten asiat menee. Kaikkihan sen tietää että kurpat sen aloittaa, ja nyt on vain hirveä ulina siitä kun joku ei anna näiden narsujen hyppiä silmille.

Älä viitsi jauhaa paskaa ja leikkiä tyhmää. Melkein joka ketju palstalla on täynnä asiattomuuksiasi ja suoranaista saastaa.

• En ollut edes ajatellut asiaa, mutta totta tosiaan: vihatipunne ja helmiä.sioille sopisivat ainakin pintapuolisesti ihan hyvin yhteen. Molemmille elämän tärkeimmät asiat ovat palstailu, nelikymppisyys ja musiikki.

• vihatipunen

Niin...mutta kun helmiä.sioille haluaa varmaankin sulta PikkuLikan. Enkä mä musiikin tärkeydestä huolimatta jaksais Genio...siis helmiä.sioillen besserwisseröintiä.

• vihatipunen

Ja tiedän montakin paljon tärkeämpää asiaa kuin palstailu...En ilmeisesti ole palstaillut riittävästi, koska en tiedä esim. kuka on "sönkkö"?

• vihatipunen kirjoitti:

Ja tiedän montakin paljon tärkeämpää asiaa kuin palstailu...En ilmeisesti ole palstaillut riittävästi, koska en tiedä esim. kuka on "sönkkö"?

En tiennyt minäkään, ennen kuin se pisti tähän ketjuun viestin.

• Nuo siun valinnat pisti hymyilyttämään. :)

• add_347

Ooh siinäpä vasta komia poju Kyllä varmaan tälle niinkuululle ytnillekin kelpais ennemmin kun joku pulla?!

• add_347 kirjoitti:

Ooh siinäpä vasta komia poju Kyllä varmaan tälle niinkuululle ytnillekin kelpais ennemmin kun joku pulla?!

Poju? :) Tässähän tuntee ittensä nuortuvan.

Ja kiitos. Otetaanko selvää? :)

• add_347
        pete_pjn kirjoitti:

Poju? :) Tässähän tuntee ittensä nuortuvan.

Ja kiitos. Otetaanko selvää? :)

Otetaan toki vaikka en usko että sille on tarvetta

• että.silleen

Mitä pahaa on sönkkö ehtinyt jo teille tehdä? Miks häntä pitää rangaista?
      Sönkkö parka... otan osaa, ei ole kohtalo sullekaan helppoa osaa antanut.

• :D Yläastejengi taas vauhdissa. Ja seuraavaksi on varmaankin (jälleen kerran) luvassa Pullan pyöritystä.

• Eipä sunkaan pullissa ole pahemmin pyörittelemistä. :-/

• HC-ätmel kirjoitti:

Eipä sunkaan pullissa ole pahemmin pyörittelemistä. :-/

Voi kurjuus, jälleen huonolla tuulella? Hukkasitko tällä kertaa dildon peppusi? :/

• ATM-automaatti

Varatkaa huone niin ei tarvitse flirttailla täällä :/

• PikkuLikka kirjoitti:

Voi kurjuus, jälleen huonolla tuulella? Hukkasitko tällä kertaa dildon peppusi? :/

Onko sulla joku anaalifiksaatio? Vaatiko jännämies sängyssä pebanderia? :-/

• ATM-automaatti kirjoitti:

Varatkaa huone niin ei tarvitse flirttailla täällä :/

Selvä, haluaisitko sinäkin tulla mukaan?

• HC-ätmel kirjoitti:

Onko sulla joku anaalifiksaatio? Vaatiko jännämies sängyssä pebanderia? :-/

Ei ja ei.

Onko sulla joku tissi fetissi?

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Selvä, haluaisitko sinäkin tulla mukaan?

Voisin tullakin. Millainen threesome olisi luvassa?

Voisin tullakin. Millainen threesome olisi luvassa?

Jaa-a.. mutta ei se taida onnistua, kun tuo yksi kiukkupussi on niin hankala.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei ja ei.

Onko sulla joku tissi fetissi?

Kyllähän naisten tissit ihan kivoja on, tosin niiden pyllyt kiinnostaa enemmän. Tänäänkin kuolasin lounasravintolassa uranaisten kynähame- ja farkkupeppuja. Ainakin kolmannes aterian kaloreista tuli silmänruuasta. >:3

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Jaa-a.. mutta ei se taida onnistua, kun tuo yksi kiukkupussi on niin hankala.

Minusta näyttää siltä että tällä(kin) kertaa sinä olit se joka aloitti kiukuttelun...

Ps. kaikilla miehillä on tissifetissi, miehet tykkäävät tisseistä. Lähes yhtä paljon kuin hyvistä pepuista.

• HC-ätmel kirjoitti:

Kyllähän naisten tissit ihan kivoja on, tosin niiden pyllyt kiinnostaa enemmän. Tänäänkin kuolasin lounasravintolassa uranaisten kynähame- ja farkkupeppuja. Ainakin kolmannes aterian kaloreista tuli silmänruuasta. >:3

Kynähameet on kyllä kivoja.. eli peppuhommat siis kuitenkin kiinnostaa sinua?

• PikkuLikka kirjoitti:

Tykkään mä naisilla sorjista niskoistakin, mutta emmä silti halua työntyä niihin.

• 12121212 kirjoitti:

Minusta näyttää siltä että tällä(kin) kertaa sinä olit se joka aloitti kiukuttelun...

Ps. kaikilla miehillä on tissifetissi, miehet tykkäävät tisseistä. Lähes yhtä paljon kuin hyvistä pepuista.

Höpö höpö, HC-Ätmel alkoi jälleen kerran täysin tarpeettomasti käymään henkilökohtaisuuksiin.

• ATM-automaatti
        HC-ätmel kirjoitti:

Kynähameet ja farkut on ihan parhaita. Varsinkin jos naisella on bubble butt.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/45/e7/dd/45e7dd5b250b10713e72fb1754989c3c.jpg

Mitä HC-ätmel sanoisi tästä?

• HC-ätmel kirjoitti:

Tykkään mä naisilla sorjista niskoistakin, mutta emmä silti halua työntyä niihin.

No, se olisi ainakin paljon hankalampaa. :/

• PikkuLikka kirjoitti:

Höpö höpö, HC-Ätmel alkoi jälleen kerran täysin tarpeettomasti käymään henkilökohtaisuuksiin.

Rintasi ovat noin iso ongelma vain sinulle itsellesi. On melko hupsua ottaa noin isoja pultteja siitä, että vähän kiusoitellaan. :-(

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Kynähame on oiva keino houkutella peppumiehiä lähestymään.

Korkkarien kanssa kasassa on näennäisen asiallinen setti joka saa miehet kuolaamaan.

Vähän kuin Thai-hieronta jonne mennään "vain" hierontaan mutta kaikki kyllä tietävät mitä sieltä oikeasti haetaan.

• HC-ätmel kirjoitti:

Rintasi ovat noin iso ongelma vain sinulle itsellesi. On melko hupsua ottaa noin isoja pultteja siitä, että vähän kiusoitellaan. :-(

No, onneksi sentään ongelma on iso.

"Vähän kiusoittelu" on eri asia kuin jatkuvasti asiasta huomauttelu.. mutta enhän minä edes ottanut mitään pultteja.. vielä. Kunhan vastavuoroisesti vähän kiusoittelin.. >:3

• PikkuLikka kirjoitti:

No, onneksi sentään ongelma on iso.

"Vähän kiusoittelu" on eri asia kuin jatkuvasti asiasta huomauttelu.. mutta enhän minä edes ottanut mitään pultteja.. vielä. Kunhan vastavuoroisesti vähän kiusoittelin.. >:3

Etpä, oot ihan hiilenä. :-I

• HC-ätmel kirjoitti:

Etpä, oot ihan hiilenä. :-I

En ole, korkeintaan hieman ärsyyntynyt ja kummissani.. Kinataan nyt vielä siitäkin. Kyllä mulla on tapana sanoa ihan suoraan, asianmukaisilla sanoilla höystettynä, jos olen hiilenä.

• ATM-automaatti

Minä luulen että Pikku flirttailee miesten kanssa ärsyttämällä, jotta saisi kaivettua heistä rankaisevan alistajan esiin.

• PikkuLikka kirjoitti:

En ole, korkeintaan hieman ärsyyntynyt ja kummissani.. Kinataan nyt vielä siitäkin. Kyllä mulla on tapana sanoa ihan suoraan, asianmukaisilla sanoilla höystettynä, jos olen hiilenä.

Nyt tädilläkin lähti taas veri kiertämään, kun vähän kinasteltiin. :-)

Minä luulen että Pikku flirttailee miesten kanssa ärsyttämällä, jotta saisi kaivettua heistä rankaisevan alistajan esiin.

Kyllä. Ätmelistä haetaan nyt sisäistä rankaisijaa.

No, kiusa se on pienikin kiusa.

• Ex------------PUA

Sitähän se on, heti kun palstan YTN liitetään tälläisessä leikkimielisessä hupailussa alfaan, alkaa hirmuinen kurpparaivo ja tappelu minusta.

Minä ja Neitsytmaria olemme vain hyviä ystäviä, ihan tosi, ei tarvitse alkaa menstruoimaan heti. :)

• mä jäin ilman niin kuin yläasteellakin :-(

• BEM kirjoitti:

mä jäin ilman niin kuin yläasteellakin :-(

Sama juttu, lisäksi täälläkin pojat vaan kiusaa ja vittuilee. = yläaste. :/

• PikkuLikka kirjoitti:

Sama juttu, lisäksi täälläkin pojat vaan kiusaa ja vittuilee. = yläaste. :/

En siis ole mitään. :-(

• HC-ätmel kirjoitti:

En siis ole mitään. :-(

Anteeksi, Ätmel tietenkin olet.. Tarkoitin siis että yläasteella jäin ilman ja lisäksi kiusattiin ja vittuiltiin. Nythän minulla on onneksi sinut täällä palstalla kiusaamassa. :3

• Ex----------PUA
        ATM-automaatti kirjoitti:

Minusta jokainen osapuoli voittaisi, jos HC-ätmel hankkiutuisi eroon naisten vihaamasta kiltteydestään, siten että hakkaisi pikkulikkaa paksulla ja hyvällä nahkavyöllä ympäri korvia. Tekisi ihan hyvää sillekin.

Muuten taas hyvä huomio, simpanssinaaraat tosiaan käyttävät tuota parittelukutsunaan, tai sitten "paljastelua". Pikkulikka yrittää keskittää huomiota tisseihinsä, ja haluaa että niitä pilkataan, tai sitten hän muuten kerjää verta nenästään, mikä kaikki oikeuttaa ankaraan rankaisemiseen,

• Voi sönkkö, että.silleen saisi naisen kaverikseen ja vieläpä varatun sellaisen. :(

Epäreilua että.silleen kohtaan.

• maskuliininennainen

mieheksi luultiin. :D

• että.silleen

Moikka! Ne on nämä äijät täällä kaavoihin kangistuneita, kuten olet varmaan huomannut? Eivät ole itsenäisiin naisiin tottuneet, siis sellaisiin jotka tekevät omat mielipiteensä itse ja elävät vielä sen mukaan.
        Heidän tapansa sitt näyttää olevansa suvaitsevaisia jotenkin naisille on näköjään parittaa kaksi naista keskenään.
        Ei hätää...annetaan äijille tilaisuus rauhoittua, kyllä ne siitä tointuu kun aikaa kuluu.
        Minusta sinulla sönkkö on kuvana gipponi, väritys vaan hieman outo?

• maskuliininennainen kirjoitti:

mieheksi luultiin. :D

Ei ole eka kerta, kun mieheksi on luultu keskustelupalstalla. En tiedä mistä johtuu. :)

• että.silleen kirjoitti:

Moikka! Ne on nämä äijät täällä kaavoihin kangistuneita, kuten olet varmaan huomannut? Eivät ole itsenäisiin naisiin tottuneet, siis sellaisiin jotka tekevät omat mielipiteensä itse ja elävät vielä sen mukaan.
        Heidän tapansa sitt näyttää olevansa suvaitsevaisia jotenkin naisille on näköjään parittaa kaksi naista keskenään.
        Ei hätää...annetaan äijille tilaisuus rauhoittua, kyllä ne siitä tointuu kun aikaa kuluu.
        Minusta sinulla sönkkö on kuvana gipponi, väritys vaan hieman outo?

Moikka, toisilla toisinaan hirttää vähän sama kaava ja kuvio kiinni, tulee toiston toistoa mutta kertaus on opintojen äiti. ;)

Mä kirjoittelin aikaisemmin "nimimerkitönj" mustalla rekkaamattomalla nimimerkillä, mutta stalkkerini tykästyi siihen ja omi sen itselleen tuolla miehen logiikan puolella. Ja kun ei tämä minun äidinkielen ja kieliopin hallinta, eikä aina oikein ajatuksen (t)ulostuottokaan ole täysin sujuvaa niin rekisteröin sitten "sönkkö" nimimerkin (kuvaava) palvelemaan tarvettani sönkköillä täällä(kin).

Ilmeisesti nimimerkki on liian "miehekäs" tai nenäapinan kuva viittaa jotenkin miehisiin piirteisiin. ;)

Tarkoitus oli olla vähän itseironinen. Tais pieleen mennä.

• flowersreally

On kieltämättä plussaa miehelle, että tietää miten kissaa pidetään sylissä.

• flowersreally

• Tää paritus täytyy olla miehen tekemä, muuten ei tällainen kiltti ja kunnollinen ois päässyt listoille

• Ikis__M

Kyllä sieltä oikeasti kiltit & kunnolliset puuttuu, vain palstan jännäpanomiehet on mainittu :D

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Kyllä sieltä oikeasti kiltit & kunnolliset puuttuu, vain palstan jännäpanomiehet on mainittu :D

Tekivät vielä meistä kahdesta naisestakin sitten lesboparin! =)))

• että.silleen kirjoitti:

Tekivät vielä meistä kahdesta naisestakin sitten lesboparin! =)))

Ehkä tuo parittaja vaan tietää paremmin. Oletteko te nyt sitten butch ja kid vai butch ja femme? Voitte myös ruveta elämään kulissilesboliitossa ja sitten salaa toteuttaa niitä muita juttuja.

• Ikis__M

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Saarakin teki alkuun kaikkensa ettei olisi lesbosuhteessa:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/saara_aalto_avoliitostaan_meri_sopasen_kanssa_alkuun_tein_kaikkeni

Onnea vaan, kyllä se siitä ;)

Olet rontti! Sä siis naurat, vielä pilkkaat mua! Olen tainnut tehdä mun seksuaalisen suuntauksen kyllä kaikille selväksi. Minäpä nyrpistän sulle nokkani, laitan oikein nutturalle myös nenävarteni ja enkä puhu kanssasi.

Huomiseen.
        Menen nukkumaan, Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

https://www.youtube.com/watch?v=tjH0GJqI2Zw

Tässä yks Katrin kauneimmista lauluista........... vai mitä?

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Olet rontti! Sä siis naurat, vielä pilkkaat mua! Olen tainnut tehdä mun seksuaalisen suuntauksen kyllä kaikille selväksi. Minäpä nyrpistän sulle nokkani, laitan oikein nutturalle myös nenävarteni ja enkä puhu kanssasi.

Huomiseen.
        Menen nukkumaan, Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

https://www.youtube.com/watch?v=tjH0GJqI2Zw

Tässä yks Katrin kauneimmista lauluista........... vai mitä?

Niin tuota...ensin ap tekee lesboparin ja sitten se näyttää sinuakin huvittavan ja kun minä kiltti & kunnollinen yritän tsempata niin minun vika sitten kaikki taas :(

Hyvää yötä nyt sitten vaikka uskaltaneeko tuota sitäkään toivottaa kun siitäkin kuitenkin kaikkea negatiivista ajatellaan :D

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Niin tuota...ensin ap tekee lesboparin ja sitten se näyttää sinuakin huvittavan ja kun minä kiltti & kunnollinen yritän tsempata niin minun vika sitten kaikki taas :(

Hyvää yötä nyt sitten vaikka uskaltaneeko tuota sitäkään toivottaa kun siitäkin kuitenkin kaikkea negatiivista ajatellaan :D

Huomenta! En jaksa nukkua enää... Ruokasalissa saa aamiaista vasta klo 8.
        Pakko tyytyä; teehen hunajaa ja syödä viimeinen sharon, joka alkaa olla jo ylikypsä. Oikeastaan se on ainut vaihtoehto, ei ole munia, ei broileria tai juustoa. Valkosipuli patonkia on 5cm kivikova pala, enkä halua sitä. Pakko päästä kauppaan tänään, täydentämään elintarvike varastoani. Pakastimessa on lihaa ja kalaa sekä marjoja ja sieniä, umpijäässä. Vihannekset ja hedelmät puuttuu kokonaan.
        Olen koneella aikoen lukea IL:n ja IS:n. Jos yhtään väsyttää johonkin aikaan aamua menen takaisin nukkumaan.
        Onko sulla montakin sivupersoonaa, Dark Fear:in negatiivisen ajattelun lisäksi? =))
        Tähän aikaan aamusta ei voi aloittaa edes siivousta, harmi.

Älä vaivaudu mulle esittää kilttiä & kunnollista...

• tietäjä-
        että.silleen kirjoitti:

Huomenta! En jaksa nukkua enää... Ruokasalissa saa aamiaista vasta klo 8.
        Pakko tyytyä; teehen hunajaa ja syödä viimeinen sharon, joka alkaa olla jo ylikypsä. Oikeastaan se on ainut vaihtoehto, ei ole munia, ei broileria tai juustoa. Valkosipuli patonkia on 5cm kivikova pala, enkä halua sitä. Pakko päästä kauppaan tänään, täydentämään elintarvike varastoani. Pakastimessa on lihaa ja kalaa sekä marjoja ja sieniä, umpijäässä. Vihannekset ja hedelmät puuttuu kokonaan.
        Olen koneella aikoen lukea IL:n ja IS:n. Jos yhtään väsyttää johonkin aikaan aamua menen takaisin nukkumaan.
        Onko sulla montakin sivupersoonaa, Dark Fear:in negatiivisen ajattelun lisäksi? =))
        Tähän aikaan aamusta ei voi aloittaa edes siivousta, harmi.

Älä vaivaudu mulle esittää kilttiä & kunnollista...

Sullahan on selvästi jotain säpinää ikiksen kanssa

• parittaja

Päivitys
      että.silleen-ujoatm26
      sönkkö-miehensä

• jahajjoo

ex-pua yrittää petrata aloitustaan.

• Nnnaaaiinennn

Mieluiten nussisisisin Ikistä mut naisasialooseri ois haastavin. Olen erittäin kokenut hullujen kesyttäjä. :D

• Palstaeläjä_

Saisit oikeasti kesyttää tärisevät ja arat neitsytpojat.

• elluhallo

Minä olen ihan otettu kun löysit minullekin parin
      Olisin luullut et antaisit ehkä Riston
      En oikein tiedä kuka on wlfwd?
      Voisin kyllä ajatella......
      Minkälainen on wlfwd...
      Minkä takia hän ja minä?

• ja kuka kumma on elluhallo?

• Kuha.mietin
        wlfwd kirjoitti:

ja kuka kumma on elluhallo?

Profiilistasi ei selviä oletko nainen vai mies? Kuvan perusteella voisit olla kumpi vaan! En millään pahalla sano, itse pidän kauniista miehistä ja kauniista naisista, olitpa kumpi tahansa.

• Kuha.mietin kirjoitti:

Profiilistasi ei selviä oletko nainen vai mies? Kuvan perusteella voisit olla kumpi vaan! En millään pahalla sano, itse pidän kauniista miehistä ja kauniista naisista, olitpa kumpi tahansa.

Mies olen.

• Kuha.mietin
        wlfwd kirjoitti:

Mies olen.

Sit oisin ulkonäön perusteel kiinnostunu!
        Mut sitä funtsin et jos oot sinkku etkä helpol löydä kumppania niin mun kohdal se ainaki johtus tosta et oot hevari. Ja mainostat sitä. Et jos kaipaat seuraa niin kannattas ehkä koittaa löytää muuta identiteettiä lu et "olen hevari", olla "vain" ihminen tai "vain"mies. Ja jos se täyttää elämäsi aamusta iltaan niin ainakin omalla kohdallani se jos joku kertoo olevansa hevari tarkottaa sitä etten lähde treffeille.

• Kuha.mietin kirjoitti:

Sit oisin ulkonäön perusteel kiinnostunu!
        Mut sitä funtsin et jos oot sinkku etkä helpol löydä kumppania niin mun kohdal se ainaki johtus tosta et oot hevari. Ja mainostat sitä. Et jos kaipaat seuraa niin kannattas ehkä koittaa löytää muuta identiteettiä lu et "olen hevari", olla "vain" ihminen tai "vain"mies. Ja jos se täyttää elämäsi aamusta iltaan niin ainakin omalla kohdallani se jos joku kertoo olevansa hevari tarkottaa sitä etten lähde treffeille.

Jos toiselle ei metallimusiikki uppoa, niin voi olla vaikeeta mun seurassa.

• Kilttiatm

Tän palstan naisia ei ole paritettu kunnollisille miehille.

• Olisiko täällä sitten mielestäsi muka kunnollisia naisia?

• Pojatseonsillälailla

VOK - palstan kaikki naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8369
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2318
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2162
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1687
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      34
      1546
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      16
      917
    Aihe