Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tseeku
profiilit
Tseeku
Tseeku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä pikkasen katseltaaa mitä "Cottonille" Lauri Helimäellä meni v 2020:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-on-90-vuotias-lauri-joka-rajaytti-sosiaalisen-median-jumppavideollaan-urheiluhullu-terasvaari-kieltaytyy-ryypysta-mutta-paljastaa-yhden-paheen/7894274#gs.1k254x
29.11.2023 11:06
Minä olin muutaman kerran linnassa Niemen jälkeen, mutta sitten 24 vuotiaana miehistyin, ja pääsin heilun kautta "pätemään". Hesarin urheilusivuilla ja urheiluruudussakin muutamia kertoja. Kolmessa lajissa kilpailin kaikkiaan, yksi suomenmestaruus tuli 1974.
Nykyään täysin raittiina ollut jo 14 vuotta, myös ilman röökiä.
28.11.2023 22:52
Voihan nenä, en muistanut tätä ollenkaan, kun tuolla jossain kirjoitin, ettei pidä paikkaansa. Anssi Karvinen lähti tosiaan putkasta haneen.
28.11.2023 22:20
Tein jossain vaiheessa töitä VIIMA nimisellä hevosella, oltiin metsätöissä taaplaamassa tukkeja II kerrokseen.
28.11.2023 22:17
1948
Anssi Karvinen lähti todellakin haneen, mutta ei mistään putkasta. Jäi aikoinaan kiinni, ja joutui sinne putkaan muutamaksi päiväksi. Tämä tapahtui muistaakseni kesällä 1962.
Lexa / Tseeku
28.11.2023 22:12
blunkka
Mä muistan sut jo rydiksen ajoilta...
28.11.2023 22:02
HJTE
Nyt kyllä meni juttusi satuiluksi, koskaan ei joutunut juoksemaan lumihangessa, voi hyvää päivää.
28.11.2023 21:41
Mulla+on+muutamia+kuvia+säästynyt+Niemeltä,+niissä+muun+muassa+on+Lappalainen,+Bruuno,+Kerttula,+ja+Riipin+Jorma,+joka+oli+mun+paras+kaveri,+myös+jälkenpäin+siviilissä.+Karvisen+Anssi+joka+oli+kakkosella+kämppiksenäkin,+Oksanen+Tampereelta+jne...
"Tseeku"
22.01.2020 02:49
Anonyymi,+ei+minua+sinänsä+kiinnosta+sinun+eikä+kenenkään+muunkaan+henkilöllisyys,+mutta+olisi+kiva+jutella+ja+muistella+menneitä.+Olen+facessa+kaverina+samaan+aikaan+Niemellä+olleen+kanssa,+ja+aina+silloin+tällöin+olemme+soitellet,+kerta+pari+vuodessa...+Ja+kuten+tuolla+olen+pariinkin+kertaan+maininnut,+tarkoitus+oli+alkujaan+saada+aikaiseksi+kokoontuminen+1961-1963+Niemellä+olleille+tutuille.+
Minulle+nimettömyys+täällä+ei+ole+mikään+tärkeä+asia.+Olen+kuitenkin+suojannut+itseni+yleisesti+kaikkiin+rekistereihin+niin,+ettei+tietojani+anneta+mistään+tiedostoista.+Autoni+rekisteri+muun+muassa+on+OVH-170,+mutta+olen+laittanut+myös+Trafiin+eston+nimeni+ja+osoitteen+antamiseen.+Jos+kuitenkin+jotain+Nieleltä+tuttua+kiinnostaa+ottaa+minuun+yhteyttä,+vois+vaikka+Facen+kautta+viestitellä?
Terveisin:+Leo+Ekqvist
22.01.2020 02:44
"Anonyymi",+laitoin+tuon+edellisen+viestin+kirjautumatta+sivulle,+mutta+mieleeni+tuli+parikin+kysymystä;+Missäpäin+asustelet,+ja+onko+sulla+anonyymi+s-postia?
Itse+asun+Helsingin+Myllypurossa,+ja+olisi+mielenkiintoista+päästä+vaikkapa+puhelimitse+juttelemaan.+Tarkoitukseni+tälle+sivulle+oli+alun+alkujaan+se,+että+saataisiin+"luokkakokous"++joukko+koolle,+mutta+tuo+nimettömyyden+säilyttäminen+on+vaikeampi+juttu?+
Oma+elämäni+on+ollut+kunnossa+jo+vuosikymmeniä,+olen+ja+elän+yleisesti+hyväksyttyä+elämää,+jotkut+kutsuu+sitä+normaaliksi+elämäksi?
Terveisin:+Tseeku
26.11.2019 17:44
Moi,+olen+tämän+kirjoitusalustan+synnyttäjä++Lexa+10,+Niemellä+tunnettiin+"Tseeku"+nimellä.+Tulin+Niemelle+Lemmilän+vastaanottokodista+tammikuun+alussa+1960.+Pois+pääsin+kesäkuun+alussa+1963,+lähdin+vapaaehtoisena+(17+v)+inttiin.+Olen+nykyään+72+v,+ja+vietän+todella+nautittavaa+eläkeläisen+mukavalla+tavalla+kiireistä+aikaa.
3.6.2018+tulee+9v+siitä+kun+lopetin+juomisen,+join+aika+ajoin+rajujakin+putkia,+röökistä+pääsin+eroon++31.12.2010.+Asun+syntymäkaupungissani+Helsingissä,+harrastan+kesäisin+melomista,+pyöräilen+paljon,+ja+talvisin+pelaan+aktiivisti+8-palloa+naapurissa+olevassa+toimintakeskuksessa.+Raittius+on+todellakin+iloinen+asia,+ja+elämä+hymyilee,+kun+ei+laita+vastaan.
19.03.2018 20:00
1 / 1