Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Kuule.+Ymmärrän+täysin+sun+tilanteen,+olin++itse+samassa+sun+ikäisenä.+Sun+täytyy+ymmärtää,+että+oksentaminen+ei+ole+vaihtoehto+ja+sen+lisäks+se,+että+sun+ei+todellakaan+tarvitse+laihtua.+Todennäköisesti+sua+vaan+ärsyttää+lukea+tätä+mutta+vilpittömästi+mun+sydän+särkyi+kun+luin+sun+viestin.+Itse+sun+ikäisenä+luin+näitä+samoja+palstoja+ja+etsin+"vinkkejä",+ja+en+voi+muuta+sanoa,+kuin+että+se+ihan+oikeasti+pilasi+mun+elämän.+Oot+niin+nuori+vielä+ja+sulla+on+koko+elämä+edessä+ja+nyt+on+just+oikea+aika+lopettaa+tommonen+ajattelu+ja+mahdollisesti+myös+hankkia+apua.+Enkä+nyt+puhu+pelkästään+oksentamisesta+vaan+yleisesti+tosta+sun+järjettömästä+laihtumisen+tarpeesta.+Oot+just+hyvä+tuollaisena+kun+oot,+jopa+liian+laiha+jo+nyt.+Voi+olla,+että+elämän+pilalle+menemisellä+pelottelu+ei+enää+sun+tilanteessa+auta+koska+laihtuminen+on+niin+lujana+sun+mielessä,+joten+sanon+vaan+tän:+oon+ajatellut+tismalleen+samalla+tavalla+kun+sä+6+vuoden+ajan+ja+lopulta+opinkin+oksentamaan,+(kunpa+en+olisi)+mutta+EN+OLE+LAIHTUNUT.+Sillä+ei+pitäisi+olla+merkitystä,+mutta+uskon,+että+jos+mullekin+olisi+kerrottu+näin+12-vuotiaana+olisin+uskaltanut+yrittää+hyväksyä+oman+kehoni+sellaisena.+Olisit+kiltti+ja+menisit+juttelemaan+jollekin,+vaikka+terkkarille.+Voimia,+muista+että+olet+hyvä+sellaisena+kun+oot.+❤️Jos+haluaisit+kuitenkin+netissä+jutella,+voit+tulla+vaikka+mulle+juttelemaan!+:)