Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sinäminä_me2
profiilit
Sinäminä_me2
Sinäminä_me2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+varmaan+tuleekin+hintavampia,+mutta+varmaan+laatu+onkin+sitten+erinomainen.+Toisaalta+se++työllistää+joissakin+firmoissa+jotakin+porukkaa+ja+silläkin+merkitystä+verotuloina+yms.+On+tässä+sekin,+että+onnistuessaan+sellaisten+suojaustuotteiden+valmistus+voi+olla+hyvinkin+monistuskelpoinen.+Yhtämieltä+kai+ollaan+siitä,+että+kuitenkin+taudin+leviämisen+estäminen+on+paras+keino+tällä+hetkellä,+Ja+se+hoitohenkilöstön+kunnossa+pysyminen.+++++++++++++++++++++Yksi+mielenkiinnon+kohde+on+se+puhdistus+prosessi!+Jokamies+on+joskus+pessyt+jotain+suodattimia+vedellä+ja+astianpesuaineella.+Silläkin+on+taas+päästy+eteenpäin.+Ei+tietysti+tässä+semmoisella+voi+vertausta+tehdä,+mutta+kuitenkin+periaate
10.04.2020 17:38
Vielä+tuosta,+että+ihmettelen+lentokonelasteittain+ostamisvimmaa.+Mikä+ihme+siinä+on,+että+näitä+ei+osata+tai+aleta+valmistamaan+kotimaassa?+Luulisi+täällä+nyt+osattavan+ainakin+semmoisia+jokakäyttöön+soveltuvia+tehdä+hyvinkin+nopeasti.+Ja+siitä+sitä+sitten+voi+kehittää+laadukkaampiakin+suojavarusteita.+Jotenkin+vähän+niinkuin+aliarvioidaan+tämän+kansan+osaamista+ja+kykyä+tehdä+vaikka+mitä
10.04.2020 12:45
Eihän+tuota++farssia++voi+taas+kuin+ihmetellä!+Mistä+senkin+laitoksen+väelle+maksetaan+palkkaa.+Tulee+mieleen+postisekoilu+viime+syksynä.+Mitä+siinäkin+hankinta+asiassa+tarvitsee+välikäsiä.+Sen+kuin+ostaa+itse+niitä+tarvikkeita+ja+toteaa++paikan+päällä+niiden+laadun.+Tuskin+tuo+nyt+niin+älyttömän+vaikeata+on.+Sitten+aletaan+asioida+jos+jonkinlaisten+yritysten+kanssa+eikä+niiden+taustoja+tarkisteta.+Itsekin+olen+yrittäjä+ja+osallistun+kilpailutukseen.+Niissä+ainakin+tähän+saakka+on+ollut+pakko+toimittaa+esimerkiksi+verovelkatodistus,+eläkevakuutusmaksu+todistus.++niiden+maksutilanne+jo+kertoo+aika+paljon+on+yritys+terveellä+pohjalla.+Miten+se+tämä+HVK+oikein+toimii+ja+vielä+valtion+varoilla?+Ihan+niinkuin+tuo+postikin+lappaa+rahoja+johonkin+epämääräiseen+ja+suorittava+porras+on+mitä+on.+Määrä-aikaisuuksia+ja+lyhennetyä+työviikkoa+ym.+Se+on+jotenkin,+että+näissä+"valtion+firmoissa"+ylin+johto+elää+jossain+ihme+maailmassa+eikä+tiedä+ollenkaan+mitä+tapahtuu+alemmalaa+tasolla+paikkakunnta+kohtaisesti
10.04.2020 12:18
Olen+samaa+mieltä,+että+61+syntyneet+kelpaa+heikosti+työhön,+vaikka+periaatteessa+työuraa+on+melkein+kymmenen+vuotta+vielä.+Olen+valmistunut+insinööriksi+kuusi+vuotta+sitten+erinomaisella+todistuksella+ja+hakenut+kymmeniin+työpaikkoihin.+Yhteen+ainoaan+työhaastatteluun+on+kutsuttu!+Olen+määrä-aikaisessa+muussa+työssä+kuin+omalla+alalla,+mutta+olisin+halunnut+työllistyä+insinöörin+työhön.+Kävin+sitä+varten+yli+viisi+vuotta++korkeakoulua.
Olisin+takuulla+ollut+työssäni+hyvä,+niin+ainakin+uskon+itse.+En+ymmärrä+minkävuoksi+seniorin+tilalle+otetaan+poikkeuksetta+nuori+kokematon+aloittelija.
02.03.2019 18:44
1 / 1