Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Jos+ihan+virallisesti+näitä+sääntöjä+tulkitaan,+mitkä+koskee+venesatamaa+niin+aloittaja+on+ihan+hakoteillä.+Venesatamassa+ja+grillikatoksessa+saa+olla+kaikki+ikään+katsomatta+ja+myös+laitureille+saa+mennä+kaikki,+olipa+sitten+venepaikan+haltija+tai+ei.+Mutta+aloittaja+on+oikeassa+tuosta+perseilystä+mitä+teinit+siellä+harrastaa.+Asiallisesti+pitäsi+käyttäytyä+ja+olla+hajottamatta+paikkoja.+Vanhempien+pitäsi+kyllä+tietää+missä+lapsensa+on+ja+tuollaisten+ylä-aste+ikäisten+ei+pitäsi+olla+yöllä+enään+ulkona+vaan+siellä+kotona.+Tää+nykyinen+vapaalla+mallilla+kasvattaminen+on+mennyt+ihan+yliMiksei+siellä+rannassa+enää+pyöri+vartiovuorot?+Jos+meno+ottaa+päähän+niin+sinne+illalla+passiin+vaan.+Olen+itsekkin+aikanaan+ollut+monesti+vartiovuorossa+siellä+kun+vuorot+pyörivätOlen+asunut+Kiviniemessä+koko+ikäni+ja+myös+perheelläni+on+ollut+siellä+aina+venepaikka,+tosin+se+on+vanhalla+puolella+jossa+tuota+perseilyä+ei+niin+paljon+harrasteta.+Onhan+tässä+vuosien+aikana+ollut+siellä+vaikka+mitä+tapauksia,+varkauksia,+ilkivaltaa+ym....+Tuota+ukkojen+ym+huutelua+en+oikein+ymmärrä.+Sinne+veneeseen+mikä+siellä+laiturilla+on+saattaa+mennä+lapsi+jonka+perheellä+on+siellä+vene+ja+on+menossa+tarkastamaan+sitä+heidän+pyynnöstä.+Pitäis+sedät+turpansa+kiinni+ja+vois+hekin+asiallisesti+kysästä+että+millä+asialla+sitä+siellä+ollaan.+Itsellekkin+lapsena+jotku+ukot+huuteli+kaikkee+ja+olin+ensin+hiljaa+ja+saattoinpa+säikähtääkkin+heidän+mölyämistä+niin+jäi+perheen+veneeseen+menemättä.+Tuota+kun+kuuntelin+jonku+kerran+niin+alkoi+ottamaan+todella+päähän+ettei+muka+oman+perheen+veneeseen+saa+mennä.+Siihen+loppu+huutelu+kun+kerran+huusin+takaisin+että+saatanan+kyrvät+oon+menossa+omaan+veneeseen+ja+oon+sen+ja+sen....+poika+ja+että+pitäkää+huolta+omista+asioista.+Tuon+jälkeen+ei+oo+ikinä+tullut+kukaan+huuteleen