Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Pyörryin+viime+sunnuntain+ja+maanantain+välisenä+yönä+vessaan+otettuani+ketipinorin+ja+sitä+muutama+tunti+aikaisemmin+propralin.+Koneella+istuessani+yhtäkkiä+iski+kauhea+väsymys+milloin+tajusin+että+lääke+on+alkanut+vaikuttamaan.+Suljin+koneen+nopeasti+ja+nousin+tuolilta.+Tarkoituksena+oli+nopeasti+käydä+vessassa+ja+mennä+heti+sänkyyn.Tarkoitus+ei+kuitenkaan+mennyt+aivan+nappiin+sillä+heti+kun+olin+noussut+tuolista+niin+silmissä+alkoi+sumenemaan+ja+päässä+pyöri+pahasti.+Todella+voimakas+pyörytyksen+tunne.+Menin+heti+makaamaan+hetkeksi+kunnes+tilanne+rauhottuisi,+sillä+luulin+että+tämä+johtui+vain+siitä+että+olin+noussut+tuolista+liian+nopeasti.+Makasin+siinä+noin+minuutin+kunnes+pyörrytys+loppui.+Väsymys+oli+edelleen+hyvin+voimakas+kun+nousin+siitä+ja+kävelin+vessaan,+ja+pyörrytys+iski+samantien+takaisin+virtsatessa.+Taju+lähti.Seuraava+muistikuva+on+siitä+kun+isäni+tuli+herättämään+minua+sillä+hän+oli+kuullut+kolahduksen.+Olin+kuulemma+"ihan+unessa"+ja+makasin+puoliksi+vessassa+ja+puoliksi+sen+ulkopuolella.+Onneksi+en+ollut+päätä+kolauttanut+mihinkään+sillä+kaaduin+ilmeisesti+ovea+vasten+(mitä+en+onneksi+ollut+lukinnut+sillä+epäilin+että+saatan+pyörtyä).+Ketipinorin+vaikutus+oli+niin+voimakas+että+en+aluksi+edes+päässyt+hereille+vaikka+tajusin+olevani+unessa+ja+kuulin+isäni+äänen.+Aloin+huutamaan+jostain+syystä+mutta+en+tiedä+miksi.+Pelottava+kokemus.Olen+käyttänyt+ketipinoria+satunnaisesti+aina+tarvittaessa+jos+on+esim.+ollut+aikainen+herätys+seuraavana+aamuna,+mutta+en+ole+koskaan+joutunut+käyttämään+sitä+säännöllisesti.+Propralia+käytän+migreenin+estolääkkeenä+ja+otan+niitä+kaksi+päivässä,+yhden+aamulla+ja+yhden+illalla.Tämän+jälkeen+kuitenkin+päätin+luopua+ketipinorista+aivan+kokonaan+sillä+en+halua+kokea+mitään+tämänkaltaista+enää+ikinä+uudelleen.+Tämä+on+vasta+toka+kerta+koko+elämäni+aikana+kun+olen+pyörtynyt+ja+menettänyt+tajuni.