Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Linoliina
profiilit
Linoliina
Linoliina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+vasen+silmä+karsastaa+sisään+päin,+syntymästä+asti,+ja+olen+käyttänyt+silmälaseja+3-vuotiaasta+asti.+Hajataittoa+myös+löytyy.+Kävin+14+vuotta+sitten+HYKS:issä+arviossa,+jossa+sanottiin,+että+karsastus+on+niin+pieni,+että+ei+ole+järkeä+leikata.+Kuulemma+liian+iso+riski+siitä,+että+kaiken+alkaa+nähdä+kahtena+ja+voi+olla,+että+alkaa+kuitenkin+karsastamaan+uudestaan.+
Nyt+olen+34-vuotias+ja+tuntuu,+että+iän+ja+päätetyön+myötä+karsastus+vaan+pahenee.+Haluaisin+leikkaukseen,+mutta+edelleen+kummittelee+nuo+HYKS:in+lääkärin+sanat.+Yksityisellä+tuskin+noin+sanottaisiin.+Mietin+myös+mikä+olisi+oikeasti+pahinta,+mitä+voisi+käydä.+Karsastuksen+palaaminen+ei+niin+pahalta+edes+kuulosta.
Mulla+kanssa+sosiaalisissa+tilanteissa+pelko+siitä,+että+muut+ihmiset+arvostelee,+vaikka+kukaan+ei+ole+koskaan+suoraan+päin+naamaa+kommentoinut+asiaa+mitenkään.+Vaikeaa+myös+muodostaa+seurustelusuhteita,+koska+jotenkin+miettii,+että+ei+kelpaa+tällaisena,+vaikka+muuten+ihan+ok+ulkomuodon+omaava+olen.+Nuorempana+ei+asiasta+niin+välittänyt+ja+tuntui,+että+karsastusta+ei+huomannut+niin+selkeästi.+Toisaalta+ehkä+vaan+elin+jossain+omassa+kuplassa.
24.10.2019 23:43
1 / 1